موضوعات داغ

گزارش تصویری از غرفه مدیران خودرو در نمایشگاه خودرو اصفهان 1401 + عکس

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

مدیران خودرو یکی از فعال‌ترین خودروسازان ایرانی است که بارها نام آن را به عنوان بزرگترین خودروساز خصوصی در ایران شنیده‌ایم. این شرکت در تمامی نمایشگاه‌های خودرو ایران حاضر است و همواره محصولات خود را به نمایش می‌گذارد. بنابراین طبیعی است که مدیران خودرو با تمام قوا در نمایشگاه خودرو اصفهان حضور پیدا می‌کند.

غرفه مدیران خودرو در نمایشگاه خودرو اصفهان 1401، شامل دو بخش بود که در آن محصولات برند میان رده و اقتصادی یعنی ام وی ام و محصولات برند لوکس فونیکس به نمایش در آمده بودند. خودروهای شاخص حاضر در بخش ام وی ام، ام وی ام X22 پرو، ام وی ام آریزو 5 توربوشارژر و ام وی ام X55 پرو بودند. محصولات برند ام وی ام به واسطه حضور طولانی مدت در ایران، توجهات بسیاری را نسبت به خود جلب کرده‌اند و استقبال از آن‌ها در نمایشگاه خودرو اصفهان چشم‌گیر بود.

غرفه مدیران خودرو

در نیم دیگر غرفه مدیران خودرو، محصولات مربوط به برند لوکس یعنی فونیکس به نمایش درآمده بودند. تمامی محصولاتی که با برند فونیکس به بازار ایران عرضه شده‌اند، در غرفه مدیران خودرو حاضر بودند. از جمله این محصولات می‌توان به تیگو 8 پرو، تیگو 7 پرو و آریزو 6 پرو اشاره کرد. همانند بخش ام وی ام، استقبال مشتریان از بخش فونیکس نیز چشمگیر بود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد