موضوعات داغ

تصاویر لورفته از شاسی بلند تمام برقی جدید چری با کدنام eQ7

عکس مطلب اول

در طی سال گذشته، چری به عرضه محصولات جدید و متنوع سرعت بخشیده که از جمله آن‌ها می‌توان به تیگو ۹، چری T1EJ و T26 اشاره کرد. این شرکت چینی به تازگی تصاویری از یک خودروی تمام برقی را در فضای آنلاین منتشر کرده که به یک شاسی‌بلند جذاب و مرموز اشاره می‌کند. این ماشین با کدنام eQ7 شناخته می‌شود و در دسته شاسی‌بلندهای سایز متوسط قرار می‌گیرد. ظاهرا چری قرار است eQ7 را در نیمه دوم سال آینده به بازار عرضه کند.

قسمتی از نمای مقابل چری eQ7

محصول تمام برقی چری شامل یک جلوپنجره بسته می‌شود که با سبک طراحی جدید این شرکت سازگاری دارد. چراغ‌های جلو به طور مجزا در طرفین جاسازی شده و به یک دکور مشکی‌رنگ متصل هستند. نوارهای افقی در قسمت پایین، ظاهر عریض‌تری به خودرو بخشیده و به خوبی با سلیقه جوانان مطابقت دارد.

نمای جانبی شاسی‌بلند eQ7

چری eQ7 در نمای جانبی شامل یک شیب قابل‌ملاحظه به سمت ستون D می‌شود و عقب ماشین از طراحی Slip-Back برخوردار است. به علاوه، رینگ‌های بزرگی برای خودرو در نظر گرفته شده‌اند. اگرچه هنوز اطلاعات خاصی در مورد قوای محرکه و طراحی داخل کابین در دسترس نیست، ولی به نظر می‌رسد چری، شاسی‌بلند eQ7 را مخصوص مشتریان جوان طراحی کرده است. به طور قطع در هفته‌های آتی شاهد انتشار اخبار و اطلاعات بیشتری در مورد این محصول جدید خواهیم بود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد