موضوعات داغ

فیس لیفت DS 9 هدف خودروساز فرانسوی برای سال ۲۰۲۳

عکس مطلب اول

پس از به‌روزرسانی شاسی‌بلندهای کوچک خود، شرکت فرانسوی DS برنامه جدیدی را برای سال آینده پیش رو گرفته است. این کمپانی قصد دارد یکی از سدان‌های انحصاری و جذاب خود را به‌روزرسانی کند.

البته DS‌ نهایت تلاش خود را به کار گرفته تا اطلاعاتی در مورد فیس لیفت جدید لو نرود، ولی قدرت رسانه را نباید دست‌کم گرفت. با توجه به گزارش‌های مختلف، مدل جدید DS در سال آینده به طور رسمی معرفی می‌شود.

سدان DS 9

سدان DS 9 پیش از ورود به بازار اروپا، در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ وارد قاره کهن شد. در واقع سدان DS 9 به طور ویژه برای چینی‌ها طراحی، و در همین کشور نیز ساخته شد. حال شرکت فرانسوی در یک اقدام عجولانه تصمیم گرفته با فیس لیفت DS 9، محصول پرچم‌دار خود را هر چه بیشتر با سلیقه مشتریان امروزی مطابقت دهد. دلیل این تعجیل نیز می‌تواند به عرضه مدل‌های DS 3 و DS 9 ربط داشته باشد.

نمای عقب DS 9

در مورد فیس لیفت جدید DS 9 باید گفت که ظاهر خودرو قرار است به زبان طراحی جدید DS ارتقا پیدا کرده و چراغ‌های جلو، جلوپنجره و سپر جلو به‌روزرسانی شوند. چراغ‌های عقب نیز از نو طراحی خواهند شد.

از آنجا که تمرکز DS روی تغییر ظاهر خودرو معطوف شده، مشخصات فنی زیر کاپوت همانند مدل قبلی باقی می‌ماند. بنابراین DS 9 جدید نیز در دو نسخه بنزینی و پلاگین هیبرید در دسترس خریداران قرار می‌گیرد. رونمایی از سدان جدید فرانسوی برای نیمه دوم سال ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد