موضوعات داغ

واکنش ایران خودرو نسبت به انتشار ویدیو آتش گرفتن خودرو دنا

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

در پی انتشار فیلمی از حریق دنا در شبکه های اجتماعی، گروه صنعتی ایران خودرو در اطلاعیه‌ای، ضمن اشاره بر قدیمی بودن این فیلم، علت بروز این سانحه را تعمیرات نادرست سیستم سوخت رسانی دانست.

ویدیو آتش گرفتن خودرو دنا

در خصوص انتشار محتوای تصویری حریق خودروی دنا در سایت‌های خبری و شبکه های اجتماعی، گروه صنعتی ایران خودرو تصریح می‌کند، خبر منتشره مربوط به تابستان سال ۱۴۰۱ بوده و به دلایل غیر مشخص در مقطع کنونی مجددا بازنشر و موجب تشویش اذهان عمومی و ایجاد موج بی اعتمادی به محصولات این خودروساز شده است.

در عین حال خودرو یاد شده تولید سال ۱۴۰۰ بوده و در شرایطی که سطح کیفی محصولات ایران خودرو از اوایل امسال به واسطه عبور مستقیم و حذف خودروهای ناقص به طور قابل ملاحظه‌ای افزایش یافته، انتشار این گونه اخبار بسیار جای تامل دارد.

در ارتباط با علت سانحه نیز طبق نتایج بررسی‌های کارشناسی به عمل آمده در همان تاریخ، بروز سانحه مرتبط با قطعات و فرایندهای تولید محصول در شرکت ایران خودرو نبوده و این حادثه به واسطه تعمیرات غیر اصولی روی داده است.

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/10/7
مرد گنده تو این سن و سال مو سفید کرده مثل بچه پنج ساله هول کرده نه رفت کاپوت بزنه بالا سر منفی باطری رو برداره که طبق استاندارد با یه دور چرخوندنش باز میشه برای همین حوادث نه رفت وسایلش رو از تو ماشین برداره نه رفت ماشینو خلاص کنه هول بده از پمپ بنزین دور بشه زحمت بسیار کشید بعد یک دقیقه تونست نازل رو از در بیاره بزاره سر جاش با این سطح ای کیوش مطمئنا داده دست شاسکول مکانیک چه گندی تو ماشینش زدن که اینجور شده اگه ایراد از کارخونه بود بعد یکسال تازه اگه تولید زمستون پارسال بوده باشه وگر نه بیشتر که خودش رو نشون نمیداد که درسته خودروساز های ما اشغال سازند و مثل اسب پا چلاق میمونند ولی دیگه انقدر هم داغون نیستند یعنی بیست سی سال پیش بودند ها مثل زمان پژو چهارصد و پنج ولی الان دیگه نیستند بهتره این خرس گنده که معلومه تو این سن و سال نه ماشین اولشه نه تازه راننده شده به جز اسم راننده علم رانندگی و ماشین داشتن رو هم یاد بگیره
1401/10/7
به هیچ عنوان مرتبط با ایرانخودرو نبوده. احتمالا خودرو در شرکت خصوصی دیگری تولید شده وگرنه استاندارد های خط تولید ایران‌خودرو سایپا در کلاس متفاوتی قرار دارد...
1401/10/8
این مشخصه طبیعی این ماشینه عیب محسوب نمیشه، مال شما تازه خوب دراومدمده بقیه مشکل بیشتری دارند.... این پاسخ همیشگی نمایندگی ها در هر مشکلی هست، چیزی که بخشنامه میشه چطوری پاسخ بدن در موارد مختلف، ولی خوب مدام پوزه رفتار مسئولانه دارند، که ۵ برابر قیمت تمام شده یک ماشین کنترل کیفی نشده رو تحویل بدن همه جوره ناامید کننده نباشه.

اصلا این دنا نبوده آتیش گرفته یک ماشین ساخت اجنبی هابوده عمدا شبیه تولیدات مقدس ایران خودرو درست کردن تشویش اذهان عمومی کنند، که خوشبختانه با افشاگری به موقع آیت دسیسه دشمن نقش بر آب شد
1401/10/8
ایجاد موج بی‌اعتمادی به محصولات ایرانخودرو؟!
دیگه بی‌اعتمادی سونامی شده فقط ملت یا مجبورن بخرن یا دنبال رانتش هستن که میخرن. وگرنه یه مشت ارابه مرگ بی‌کیفیت و غیرایمن که دیگه این حرفارو نداره.
ایران بهشت مافیای خودرو
جهنم مصرف کننده خودرو
1401/10/8
بله این خودرو تولید سال 1400 بوده ، چون تولیدات سال 1401 از لحاظ کیفیت برابری میکنه با خودروهای سطح یک دنیا و محال اینچنین اتفاقاتی !!!.
فقط اراجیف تحویل مردم میدن
1401/10/10
این رو باید روی تابلو بندیسن بزنن توی پمپ بنزین
ماشینی که وقتی بنزین میزنی به اگزوز بنزین برسه خوب یعتی بمب!

اون آقای کارشناس اولی میگفت کاپوت رو بزنه بالا!
مالش که به خطر افتاده رفته می کازش با پول دادن به ایرانخودرو، چرا باید جانش هم به خطر بنداره تا یک بی فکر بهش نگه خرس گنده!