موضوعات داغ

آغاز صادرات 2 هزار دستگاه تارا و دنا محصول ایران خودرو به روسیه

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با اعلام این‌که صادرات به روسیه آغاز شده است، گفت: تا پایان امسال حدود دو هزار دستگاه تارا و دنا به بازار روسیه صادر خواهیم کرد.

مهدی خطیبی در ادامه افزود: ثبت رکوردهای مختلف در حوزه فعالیت ایران خودرو در بخش های تولید، فروش، تحویل، کیفیت، صادرات، توجه به شرکت های دانش بنیان و... نیز موفق عمل کرده‌ایم و قطعا سهم مهمی از این موفقیت و به سرانجام رساندن آن را مرهون همکاران زن در این مجموعه هستیم.

او در تشریح عملکرد حوزه صادرات و حضور در بازارهای بین المللی، با اشاره به برنامه صادرات ۳۵۰۰ دستگاهی به آذربایجان تصریح کرد: این تعداد که برابر با ۵۰ درصد کل خودروهایی است که طی چند سال اخیر به این کشور صادر شده است.

خطیبی با اشاره به تنوع بخشی به سبد محصولات صادراتی به کشور آذربایجان، بیان کرد: خودروی دنا به سبد محصولات صادراتی افزوده شده و خودروهای تارا و سورن نیز به صورت مونتاژی به این کشور صادر خواهد شد.

اوهم چنین با اشاره به افزایش صادرات خودرو به روسیه، اظهار کرد: در سال جاری، ایران خودرو با ۲۱ شرکت از زیر مجموعه‌های خود در نمایشگاه خودروی مسکو حضور یافت و موفق به کسب توسعه بازار خوبی متعاقب حضور در این نمایشگاه شد. به ویژه در بخش مربوط به قطعات خودروهای سنگین و موتور، ایران‌خودرو می‌تواند به خوبی عمل کرده و حضور موثری در کشور روسیه داشته باشد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/10/21
خواهشا بعد از ۳۵ بار ثبت نام یه ماشین به ما بدین بعد به فکر صادرات باشین