موضوعات داغ

فردا SX5 توربو و فردا T5 فیس لیفت توسط فردا موتورز عرضه خواهند شد

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

چهارشنبه گذشته تعمیرگاه مرکزی خودروسازی فردا میزبان نشست خبری مدیران فردا موتورز با حضور اصحاب رسانه بود و طی این نشست در خصوص برنامه‌های آتی این مجموعه در حوزه فروش و خدمات پس از فروش صحبت شد.

گروه خودروسازی فردا که به تازگی برنامه عرضه خودروهای خود را در بورس کالا آغاز کرده است، 4 بهمن 1401 خودرو فردا T5 را در بورس کالا به فروش خواهد رساند و همچنین برنامه عرضه فردا SX5 در بورس کالا نیز در دستور کار قرار دارد.

محمدرضا آریان نژاد معاونت برندینگ و بازاریابی فرداموتورز در حاشیه این نشست در خصوص توان تولید و ظرفیت اسمی این شرکت گفت: در حال حاضر ظرفیت سایت تولیدی خودروسازی فردا در استان سمنان 120 هزار دستکاه در سال است و با اضافه شدن خطوط بدنه و رنگ در محل کارخانه بروجرد، توان تولیدی این مجموعه به ظرفیت اسمی 180 هزار دستگاه در سال خواهد رسید.

محمدرضا آریان نژاد معاونت برندینگ و بازاریابی فرداموتورز

او در ادامه افزود: ما در خودروسازی فردا در تلاش هستیم تا ظرفیت به بالاترین حد ممکن و حداکثر توان مجموعه برسانیم و در فاز اول افزایش ۳۰ درصدی ظرفیت تولید در برنامه کاری سال آینده قطعی خواهد بود.

آریان نژاد در خصوص برنامه توسعه‌ای گروه خودروسازی فردا و تعداد عاملیت‌های فروش و خدمات فروش گفت: این مجموعه در حال حاضر با شبکه گسترده 46 نمایندگی فعال مشغول ارائه خدمات به مشتریان مجموعه است و فرداموتورز در نظر دارد تا پایان سال 1402 تعداد نمایندگی‌های را تقریبا دوبرابر کند و بر این اساس تعداد نمایندگی‌ها به 70 تا 80 نمایندگی خواهد رسید.

او در خصوص عرضه محصول جدید مینی ون سوبا M4 یا فردا M4 تصریح کرد: با توجه به استقبال مناسب از این خودرو در نمایشگاه‌های مختلف و جذابیت این محصول با توجه به ماهیت لوکس آن و همچنین کیفیت بالا و سطح مناسب آپشن‌های این خودرو، فرداموتورز قصد دارد تا این خودرو را تا پیش از پایان سال 1401 عرضه و فروش آن را آغاز کند.

مینی ون فردا SX6 محصول جدید فردا موتورز

عرضه فردا SX5 توربو و فیس لیفت فردا T5 توسط فردا موتورز

محمدرضا آریان نژاد معاونت برندینگ و بازاریابی فردا موتورز در خصوص توسعه سبد محصولات این شرکت گفت: این مجموعه ضمن افزایش میزان تولید محصولات فعلی، عرضه خودروهای جدید از جمله فردا SX5 توربو و فیس لیفت فردا T5 را نیز در دستور کار خود دارد، همچنین یک سواری جدید در کلاس C نیز به لیست محصولات اضافه خواهد شد.

او در خصوص وضعیت تامین قطعات و ارائه خدمات نیز تصریح کرد: فردا موتورز در خصوص تامین قطعات و ارائه خدمات به محصولات فعلی و محصولات جدید خود هیچ‌گونه مشکلی ندارد و ارائه خدمات طبق روال در حال انجام است.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/10/30
درود بر شما.من خواهان خرید نقدی T5هستم.و به نمایندگی مراجعه کرده و فرم پیش ثبت نان هم پر کردم.ولی الان گفتن تو بورس باید مراجعه کنم.لطفا این وضعیت مزخرف خرید در بورس رو کنسل کنید.بسیار نامتعارف و غیر منطقی هست.لطفا بفرمایید من برای خرید بجز راه بورس چکار کنم.؟
1401/10/30
بهمن خودرو قول تولید چند ده هزار دستگاه داده بود که اماری از تولید و عرضه این خودرو در بازار دردسترس نیست . تازه این شرکت یک شرکت سهامی عام حساب میشود .
همچنین کرمان موتور با عرضه قطره چکانی خودرو و عدم فروش مستقیم بعضی از مدل ها (مثل k7) در شرایط فروش ها سعی در بازار سازی دارند .
مدل های فردا هم که هنوز جایگاهی در بازار پیدا نکردند البته این شرکت راه مدیران خودرو پیش گرفته است با قیمت های فضایی سعی در ایجاد بازار مصنوعی برای مدل های تولیدی دارند
1401/11/1
همش دروغ
1401/11/1
اول اینکه من رفتم تست وقتی داخل کابین میشینی اصلا وسعت دید خوبی نداره. قیمتی هم که گذاشتن به خریدش ارزش نداره.
1401/11/1
روش جالبیه ، هر چیزی که در بازار مشتری نداشته باشد را می برن تو بورس با قیمت بالاتر می فروشن !!! عجب ملتی هستیم ما