موضوعات داغ

زمان عرضه چانگان CS35 پلاس و چانگان CS55 پلاس در بورس کالا مشخص شد + جزئیات

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

بر اساس اخبار منتشر شده بنظر می‌رسد بورس کالای ایران سه شنبه 4 بهمن 1401 شاهد اولین عرضه محصولات وارداتی با 2 مدل از برند چانگان خواهد بود و گروه خودروسازی سایپا دو محصول جدید چانگان CS35 پلاس و چانگان CS55 پلاس را در بورس عرضه خواهد شد.

در خصوص میزان عرضه خودروهای چانگان تعداد هنوز مشخص نشده است اما بنظر می‌رسد که مدل چانگان 35 پلاس در تیراژ بالاتری عرضه خواهد شد.

این عرضه فوری محصولات وارداتی چانگان پیرو برگزاری جلسه ویژه پیگیری برنامه‌های اولویت دار دولت تصویب شد و موعد عرضه اولین مجموعه خودروهای وارداتی چانگان در بورس کالا ۴ بهمن عنوان شده است. در ادامه این جلسه وزیر صمت ضمن ارائه گزارش در خصوص ثبت سفارش جهت واردات 70 هزار دستگاه خودرو خواستار تامین ارز با منشا خارجی شد.

چانگان CS35 پلاس اولین وارداتی عرضه شده در بورس

مشخصات فنی چانگان CS35 پلاس

کراس‌اوور چانگان CS35 پلاس به عنوان اولین خودرو وارداتی گروه خودروسازی سایپا برای عرضه در بورس در دو نسخه و با پیشرانه‌های 1.6 لیتری تنفس طبیعی و 1.4 لیتری توربو تولید می‌شود و مدل تنفس طبیعی به کمک یک گیربکس 6سرعته اتوماتیک ATو نسخه توربوشارژر با گیربکس 7 سرعته دو کلاچه نیروی تولیدی را چرخ‌های جلو منتقل می‌کنند.

شرکت سایپا نسخه 1,4 لیتری مجهز به توربوشارژر را برای عرضه در ایران در نظر گرفته است که توان تولید 158 اسب بخار قدرت و 260 نیوتن متر گشتاور را داراست. مصرف سوخت چانگان CS35 پلاس در سیکل ترکیبی به 6.4 لیتر می رسد و شتاب صفر تا صد آن حدود 11 ثانیه عنوان شده است.

فضای داخلی چانگان CS35 پلاس

مشخصات فنی چانگان

CS55>

گزینه دوم شرکت سایپا برای عرضه در بورس کالا کراس‌اوور چانگان CS55 خواهد بود که با تیراژ کمتر نسبت به مدل چانگان CS35 پلاس در بورس حاضر خواهد شد. این خودرو با یک پیشرانه با توان 175 اسب بخار و گشتاور 300 نیوتن متر عرضه می‌شود.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/11/3
هنوز خودرو نیامده چگونه عرصه میگردد یعنی با پول مردم می‌خواهند وارد کنند عجب مملکتی
1402/1/4
َسلام چانگان55، کی آماده فروش میشه