موضوعات داغ

سایت فروش اینترنتی سایپا با آغاز طرح فروش از دسترس خارج شد + اعلام زمان جدید آغاز طرح

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

با آغاز فروش جدید گروه خودروسازی سایپا برای 2 خودرو شاهین G و کوییک R پلاس اتوماتیک، سایت فروش اینترنتی این شرکت مطابق رسم همیشگی خودروسازان بزرگ کشور از دسترس خارج شد و مراجعان به در بسته خوردند.

طی اطلاعیه جدید گروه سایپا بخشنامه فروش فوق العاده سایپا امروز راس ساعت 18 و فقط برای واجدین شرایط مطابق مفاد بخشنامه فعال می‌گردد.

با توجه به قوانین جدید در خصوص ایجاد حساب وکالتی توسط خریدار و اشتراک با شرکت سایپا جهت حضور در این طرح فروش، بسیاری از متقاضیان به امید خرید خودرو هزینه مورد نظر را تامین کرده و داخل این حساب قرار دادند. با توجه به ظرفیت محدود خرید و از کار افتادن وب‌سایت تکلیف خرید خودرو نیز نامشخص است. بسیاری از افراد مصرف‌کننده برای تامین اعتبار حضور در این طرح خرید خودرو، اقدام به فروش خودرو خود نموده اند و حالا در وضعیت کاملا بلاتکیف قرار دارند.

شرکت سایپا به دلیل حذف شرکت‌کنندگانی که توانایی تامین هزینه خرید خودرو را ندارند به تازگی قانون ایجاد حساب وکالتی و بلوکه کردن 100 درصد قیمت خودرو با در طرح جدید ویژه متقاضیان عادی و جوانی جمعیت را به شرایط خرید خودرو اضافه کرده است و راه را برای خرید خودرو سخت تر از همیشه کرده است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/11/5
دروغگو شرکت سایپا ودزد سرگردنه