موضوعات داغ

شرایط فروش اقساطی فردا SX5 با قیمت جدید اعلام شد + جدول بهمن 1401

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

گروه خودروسازی فردا همزمان با اعلام قیمت جدید کراس‌اوور فردا SX5، فروش اقساطی این محصول در نمایندگی‌های مجاز را آغاز نمود.

خودرو فردا SX5 که در دو ماه گذشته افزایش قیمتی را تجربه کرده بود، بهمن ماه نیز رکورد افزایش قیمت کارخانه‌ای را شکسته و با 160 میلیون تومان افزایش به عدد یک میلیارد و 149 میلیون تومان رسیده است.

این طرح فروش جدید گروه خودروسازی فردا اختصاصی عرضه در نمایندگی‌های این شرکت بوده و متقاضیان جهت کسب آگاهی از شرایط جدید فروش اقساطی محصول کراس‌اوور فردا SX5 می‌توانند به نمایندگی‌های رسمی این شرکت در سراسر کشور مراجعه کنند.

فضای داخلی فردا SX5

جدول افزایش قیمت فردا SX5 بهمن ماه 1401

خودرو فردا SX5
قیمت آذر ماه ۹۱۹.۰۰۰.۰۰۰ تومان
قیمت دی ماه ۹۸۹.۰۰۰.۰۰۰ تومان
قیمت بهمن ماه ۱.۱۴۹.۰۰۰.۰۰۰ تومان

مشخصات فنی فردا SX5

این کراس اوور از یک پیشرانه 1.6 لیتری اتمسفریک یورو 5 با کد 4A92 بهره می‌برد که در بهترین حالت توان تولید 123 اسب بخار قدرت (دور موتور 6000) و 154 نیوتن‌متر گشتاور (دور موتور 4400) را داراست. توان تولیدی پیشرانه به نسبت وزن 1,3 تنی عدد مناسبی نبوده و تجربه شتاب صفر تا صدکیلومتر ناامیدکننده 16.5 ثانیه‌ای با بنزین داخلی-البته بی‌کیفیت- و ارتفاع از سطح دریا در شهر تهران را رقم می‌زند.

نظرات کاربران

8 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/11/25
سلام دوستان. تو این روزها که پول در آوردن خیلی سخت شده مواظب باشید پولتون را توی چاه نریزید. Sx5 فردا موتور اصلا بدرد نمیخوره.مگر به قیمت حدود هفتصد میلیون تومان و نه بیشتر. خب خودتون در نظر بگیر یه موتور با حجم موتور رانا و 206 تیپ 5 گذاشتن روی این اتاق حدود 1500 کیلویی . تازه موتور رانا که محصول فرانسه است ببینید رانا با اون وزن حدود 1000 کیلویی با کولر کم میاره دیگه خودتون حساب کنید موتور 1600 تنفس طبیعی چینی را روی شاسی به این وزن خلاصه گول ظاهر نخورید. توی سایت دیوار و دیگر سایت های فروش هم که سر بزنید متوجه میشوید که اکثر ماشین های فردا موتور فروشی کارکرده خیلی کمی دارند و همه پشیمان شده و گذاشتن واسه فروش. یکی از دوستان من حرفم را گوش نکرد به قیمت850 میلیون خرید تابستان و دوماه پیش تحویل گرفته و با سه هزار کارکرد گذاشته واسه فروش کسی نمیخره.شاسی بلند با موتور تنفس طبیعی زیر 2000 سی سی اشغاله. تو سبقت خیلی خطر ناکه. با کولر تو سربالایی که دیگه هیچ.....
1401/11/26
سلام بر دوست عزیز. حرف شما درست است که اگر موتور قویتری بر روی خودرو گذاشته میشد خیلی بهتر بود.
ولی در مورد رانا باید در نظر داشته باشید موتور رانا قدرتی حدود 105 اسب بخار دارد و وزن ماشین چیزی حدود 1100 کلیو می باشد.
این در حالیست که قدرت SX5 حدود 123 اسب بخار و وزن ماشین حدود 1300 کیلو می باشد.
در ضمن با توجه به اینکه ماشین تنفس طبیعی می باشد، خیلی بهتر از ماشین های در حال حاضر بازار با موتور توربو خواهد بود (از لحاظ نگهداری و هزینه ها).
توجه داشته باشید این خودرو یک خودروی خانوادگیست. و مخصوص کورس گذاشتن و رانندگی هیجانی نیست.
1401/11/26
سلام من sx5 رو خریدم راضی هم هستم.
همه گفتن سر بالایی کم میاره اما من جاده زنجان خلخال سربالایی 140 تا میرفتم ماشین آخ هم نگفت بدون هیچ فشاری انگار میخواست پرواز کنه.
اما یه جاهایی هم که فکرشو نمیکردم و شیب کمتری داشت فشار میاومد به موتور.
مصرفش هم کمه ، کابین بدون صدا و خیلی نرم ، فقط سیستم صوتی عقب ضعیفه ولی فضای پای خوبی داره.
من شرایطی خریدم و اصلا ناراضی نیستم البته موتور قوی تر بود عالی میشد و گران تر.
من تجربه حدودا 18 ساعت رانندگی مداوم داشتم و مشکلی هم پیش نیومد.
برای خانواده عالیه و بهتر از ماشینای ایرانی است البته جک j5 سواری داشتم موتورش بهتر بود اما بقیه موارد نه
1401/11/26
منم Sx5 خریدم ماشین خیلی نرم و راحت و جاداری هستش. شتابش بنظر من خوبه، بدلیل اینکه ماشین خانوادگی هستش.
1401/11/27
ما t5. همین مدل رو خریداری کردیم که از لحاظ کیفی و آپشن ها فوق العاده عالی است. به نظرات منفی نگاه نکنید. افرادی که میان نظر می دن خیلی هاتون ماشین رو از نزدیک تا حالا ندیدند. هیکل ماشین هم از تمام شاسی های بازار بزرگترها و متریال داخلی هم عالیه.
1401/11/29
سلام
من sx5رو آخر اسفند ۱۴۰۰ خریدم نقدی ۷۶۰ تومن الان هم بیش از ۹۰ هزار روندم خیلی هم از ماشین راضی هستم فقط به نظر من مشکل ماشین تو کیفیت رنگ هست که خیلی زود با کوچکترین ضربه سنگ ریزه می ریزه در حالیکه کیفیت رنگ خودرو داخل حتی پژو از این خوبتره در کل ماشین خانوادگی هست
1401/11/30
بعید میدونم صفر تا 100 پیکان مدل 57 به 16 ثانیه برسه.
1401/11/30
دوستان اصلا خرید این ماشین رو پیشنهاد نمیکنم. اولا این اعداد و ارقامی که میگن ارقام واقعی نیست. یعنی قطعا قدرت و گشتاورش از این عدد کمتر هست. دوما حتی اگه این اعداد واقعی باشن که نیستن ، باز واسه این جثه بسیار ضعیف هست. این ماشین سرنوشتش همون سرنوشت لیفان ایکس ۶۰ هست. ماشینی بسیار سنگین با موتوری بسیار ضعیف. این بدنه حداقل نیاز به ۲۰۰۰ سی سی حجم موتور و ۱۷۰ اسب بخار قدرت داره. در پاسخ به اون دوست عزیزی که گفته اونایی که نظر منفی میدن تاحالا از کنارش رد نشدن عرض کنم که گویا شما تا حالا ماشین ندیدی که اینطوری از سوار شدن یه ماشین بی هویت که حتی تو کشور چین خریدار نداره اینقدر ذوق کردی. شما اگه لندکروز یا ولوو یا بنز سوار بشی چی میخوای بگی پس؟