موضوعات داغ

پیش‌فروش شاسی بلند ام جی RX9 در چین آغاز شد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

برند رووی زیرمجموعه سایک موتور از آغاز پیش‌فروش پرچم‌دار جدید خود با نام رووی RX9 (ام جی RX9) در چین خبر داد. اگرچه رووی به صورت رسمی بازه قیمتی این مدل را اعلام نکرده است، اما می‌دانیم که قیمت اولیه آن کمتر از ۲۹۲۰۰ دلار آمریکا خواهد بود. انتظار می‌رود ام جی RX9 در اوایل ماه مارس عرضه شود.

ابعاد ام جی RX9 به عنوان یک شاسی بلند اندازه متوسط 1.78/1.96/4.98 متر و فاصله دو محور آن ۲.9 متر است. این مدل دارای جلوپنجره بزرگ با چراغ‌های جلوی مجزا، دستگیره درهای پاپ‌آپ و یک چراغ عقب سراسری است. طراحی کلی آن شیک به نظر می‌رسد، اما طراحی نمای عقب آن را حجیم کرده است.

رووی RX9 دارای چیدمان 2+2+2 است. صندلی‌های ردیف اول و دوم از سیستم تهویه، گرمایش و ماساژ پشتیبانی می‌کنند.

رووی RX9

در فضای داخلی از طراحی محبوب نمایشگر سه‌گانه به طول ۴۷ اینچ استفاده شده است که شامل یک پنل ابزار LCD، نمایشگر کنترل مرکزی و یک نمایشگر LCD در مقابل سرنشین جلو مجهز به تراشه کوالکام اسنپ‌دراگون ۸۱۵۵ برای کنترل‌های داخل خودرو و سرگرمی است. در مقابل راننده یک فرمان سه‌اسپوک چندمنظوره قرار دارد. در زیر نمایشگر سه‌گانه، خروجی‌های تهویه مخفی و دکمه‌های چندرسانه‌ای پیانویی قرار دارند. سیستم صوتی از ۱۲ بلندگوی بوز بهره می‌برد.

ام جی RX9 به یک موتور 2 لیتری بنزینی چهار سیلندر توربوشارژ با توان ۲۳۴ اسب بخار مجهز است که با جعبه‌دنده 9 سرعته خودکار و سیستم تمام چرخ محرک کار می‌کند. سرعت نهایی این شاسی بلند به ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد