موضوعات داغ

شرکت چری فیلم تست تصادف کراس اوور چری تیگو 9 را منتشر کرد + ویدیو

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

در اتفاقی جالب شرکت چری چین منتظر سازمان هایی مانند C-NCAP یا Euro NCAP برای تست تصادف پرچمدار خود یعنی چری تیگو 9 نماند ه است و حالا به کمک تیم توسعه و تحقیق داخلی چری تست‌های تصادف رانندگی شامل چندین مدل آزمایش با استفاده از روش های مختلف را انجام داده است.

بر اساس تست‌های داخلی انجام شده توسط شرکت چری چین این کراس اوور با ایمنی راننده و سرنشینان بسیار خوب عمل کرده است و این شرکت ویدیو عملکرد چری تیگو 9 را در تست‌های تصادفات منتشر نموده است

بر اساس اخبار منتشر شده این خودرو اردیبهشت ماه 1402 وارد بازار خواهد شد.

فیلم تست تصادف تیگو 9

مشخصات فنی و قیمت احتمالی تیگو 9

دو موتور برای چری تیگو 9 انتخاب شده‌اند که شامل پیشرانه SQRF4J20 و SQRF4J20C هستند. پیشرانه نخست یعنی SQRF4J20 همان موتور 1.6 لیتری توربوشارژر است که در چری تیگو 8 پرو نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. این پیشرانه در چری تیگو 9 حداکثر 254 اسب بخار قدرت و 390 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. پیشرانه SQRF4J20C مدرن‌تر است و دو لیتر حجم دارد. این پیشرانه حداکثر 261 اسب بخار قدرت و 400 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند و پیش از این در چری اکسید TXL‌ مورد استفاده قرار گرفته بود.

در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد جعبه دنده چری تیگو 9 وجود ندارد اما انتظار می‌رود از دو گیربکس 7 سرعته دو کلاچه و 8 سرعته اتوماتیک برای این خودرو استفاده شود. همچنین انتظار می‌رود تا نسخه پلاگین هیبریدی از چری تیگو 9 نیز به بازار عرضه شود. انتظار می‌رود تا قیمت چری تیگو 9 در محدوده 200 هزار یوان (یک میلیارد و صد میلیون تومان) تعیین شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد