موضوعات داغ

عیب یابی خودرو های خارجی

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

به دلیل مشخصات فنی و ظاهری بهتر، همواره افراد تمایل به تهیه خودروهای خارجی دارند. خودروهای خارجی از برندهای بزرگ و مختلفی نیز در بازار ایران وجود دارد که بر اساس نیاز و بودجه می‌توان یکی از آن‌ها را انتخاب کرد. اما این خودروها نیز مانند هر خودرویی، احتمال دارد که دچار مشکل شده و به تعمیر نیاز پیدا کنند. به همین دلیل عیب یابی خودرو های خارجی بحث بسیار مهمی است که باید به صورت تخصصی به افراد تازه‌کار آموزش داده شود تا بتوانند با تشخیصی دقیق، بهترین راهکار را در خصوص مشکل مربوطه ارائه کنند. به خاطر اهمیت موضوع، در ادامه مطلب به نحوه عیب یابی خودروهای خارجی پرداخته‌ایم.

فهرست مطالب

• آموزش تعمیرات ماشین های خارجی در تهران

• درآمد مکانیک ماشین های خارجی

• دیاگ لمسی موتور آزما

• تجهیز خودرو ثمین

• اپدیت دیاگ موتورآزمای ثمین

• خودرو آزما

آموزش تعمیرات ماشین های خارجی در تهران

علاوه بر ماشین‌های داخلی، فرد متخصص و تعمیرکار، باید بتواند به تعمیر و بررسی انواع ماشین‌های خارجی و عیب‌های آن‌ها نیز بپردازد. معمولا ساختار ماشین‌های خارجی کمی پیچیده‌تر بوده و برای تسلط کامل روی تمامی بخش‌ها نیاز است که دوره‌ها و آموزش‌های متعددی پشت سر گذاشته شود. از همین رو اگر در اوایل کار خود هستید و قصد دارید در خصوص تعمیر و عیب یابی خودرو های خارجی اطلاعات بیشتری را داشته باشید، باید حتما در دوره‌ها و آموزش‌های مرتبط شرکت کنید.

عیب‌یابی بخش بسیار مهم و کلیدی در تعمیر خودروها است و اگر مشکل به درستی تشخیص داده نشود، احتمال دارد آسیب‌های بیشتری به خودرو وارد شود و فرد خدمات‌گیرنده می‌تواند به شکایت از مجموعه دست بزند. اما عیب‌یابی دقیق و اصولی می‌تواند روند تعمیر را تسریع کرده و باعث شود به طور دقیق و ریشه‌ای مشکل از بین برود. به همین دلیل است که برای عیب یابی باید به بخش‌های مختلف خودرو در هر مدلی مسلط بود و در سریع‌ترین زمان ممکن عیب و نقص را پیدا کرد.

تعمیر گیربکس اتوماتیک ، نیازمند دانش تخصصی

گیربکس‌های اتوماتیک نسبت به گیربکس‌های دنده‌ای از حساسیت بالاتری برخوردار هستند و در صورت عدم استفاده صحیح و اصولی ممکن است که استهلاک بالایی پیدا کنند. تعمیر گیربکس اتوماتیک به دلیل مشکلاتی که برای گیربکس‌های اتوماتیک به وجود می‌آید، متفاوت از گیربکس‌های دنده‌ای است و رفع آن‌ها نیازمند تخصص بالایی است.

عدم تعویض دنده، تقه‌زدن، گاز هرز خوردن و ورود به حالت اضطراری، از جمله مشکلات رایج این نوع گیربکس‌ها هستند. توجه داشته باشید که تعمیر گیربکس اتوماتیک حتما باید توسط افراد متخصص و مجاز این زمینه انجام شود و در غیر اینصورت، ممکن است به بخش‌های مختلف گیربکس آسیب جدی وارد شود.

آدرس تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک : https://tamircar.net/

درآمد مکانیک ماشین های خارجی

بسیاری از افراد که علاقه‌ای به تعمیر ماشین‌های خارجی دارند، ممکن است در ابتدای کار با این سوال روبرو شوند که درآمد مکانیک ماشین های خارجی در چه سطحی است و آیا ارزش وقت گذاشتن برای گذراندن آموزش‌ها و دوره‌های مختلف را دارد یا خیر؟

برای پاسخ به این سوال نمی‌توان مورد مشخصی را بیان کرد؛ زیرا عوامل متعددی همچون مهارت، تجربه فرد و مجموعه‌ای که در آن مشغول به کار است در دستمزد نهایی تاثیرگذار هستند. با توجه به افزایش خودروهای خارجی در داخل کشور، نیاز به تعمیرکاران ماهر و تخصصی نیز بالاتر رفته است و بدون شک تعمیر و تعویض بخش‌های مختلف این خودروها و عیب یابی خودرو های خارجی، هزینه به مراتب بالاتری نسبت به خودروهای داخلی دارد. به طور متوسط می‌توان درآمد مکانیک ماشین‌های خارجی را در ماه بین 50 تا 100 میلیون تومان برآورد کرد.

عیب یابی خودرو های خارجی و برگزاری دوره‌های مربوطه

دیاگ لمسی موتور آزما

یکی از ابزارهای جدید و بسیار کاربردی که برای عیب یابی خودرو های خارجی به کار گرفته می‌شود، دستگاه دیاگ لمسی موتور آزما است. با توجه به اینکه این دستگاه نیازی به باتری ندارد و با اتصال به سیستم روشن می‌شود، زمان عیب‌یابی نیز کاهش پیدا می‌کند. برای عیب‌یابی دقیق خودروها، آشنایی با این دستگاه و نحوه کار آن بسیار کاربردی خواهد بود.

تجهیز خودرو ثمین

تجهیز خودرو ثمین به عنوان مرکزی تخصصی و معتبر، انواع دوره‌های آموزشی مختلف از جمله عیب یابی خودرو های خارجی و کار با تجهیزات مربوط به آن را برگزار می‌کند. به همین دلیل اگر قصد دارید اطلاعات خود را در این زمینه بالا برده و به فردی حرفه‌ای در تعمیر و عیب یابی خودروهای مختلف تبدیل شوید و درآمد بسیار خوبی را نیز از این طریق به دست آورید، بدون شک شرکت در دوره‌های این مرکز بهترین انتخاب برای شما است. برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق راه‌های ارتباطی با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید.

آپدیت دیاگ موتورآزمای ثمین

دیاگ موتورآزمای ثمین، یکی از تجهیزات بسیار کاربردی برای عیب یابی انواع مشکلات خودرو است که به کمک آن می‌توان به راحتی به اطلاعات بسیاری دست پیدا کرد. این دستگاه هر چند مدت، آپدیت تازه‌ای را توسط شرکت سازنده آن دریافت می‌کند که برای عملکرد بهتر دستگاه باید آن را آپدیت کرد. به منظور چگونگی آپدیت این دستگاه می‌توانید در صفحه اول گزینه به‌روزرسانی را انتخاب کنید. در ادامه، دستگاه اقدام به پیدا کردن وای‌فای می‌کند و معمولا آخرین وای‌فای متصل‌شده به آن را در اولویت قرار می‌دهد. سپس بعد از اتصال به وای‌فای، دستگاه به صورت خودکار آپدیت را دانلود و اعمال می‌کند.

بهترین مرکز برای آموزش عیب یابی خودرو های خارجی

خودرو آزما

خودرو آزما مرکزی معتبر و تخصصی برای کارشناسی و تعمیر انواع خودروهای خارجی و ایرانی به حساب می‌آید. این مجموعه با اعزام کارشناسان مربوطه به محل، به کارشناسی دقیق خودروی شما می‌پردازد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این مرکز تخصصی، از طریق وب‌سایت این مجموعه و راه‌های ارتباطی موجود، با کارشناسان آن‌ها در تماس باشید.

جمع‌بندی

عیب یابی خودرو های خارجی موضوعی بود که در این مطلب به آن اشاره شد. برای برطرف کردن کامل عیب و نقص موجود در ماشین، نیاز به عیب یابی دقیق و تخصصی وجود دارد. برای متخصص شدن در حوزه عیب یابی خودرو، باید دوره‌ها و آموزش‌های لازم را گذراند که بتوان به درآمد خوبی نیز از این طریق دست پیدا کرد.

این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد