موضوعات داغ

نگاهی به فیات تیپو 2023، گزینه وارداتی پارسیان موتور برای بازار ایران

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

فیات تیپو 2023 جدیدترین نسخه از سدان محبوب این خودروساز ایتالیایی است. این خودرو دارای مشخصات فنی قابل توجهی است که آن را برای خریدارانی که برای عملکرد و قابلیت اطمینان بودن ارزش قائل هستند، انتخابی عالی است. در این مقاله نگاهی دقیق تر به برخی از مشخصات فنی کلیدی فیات تیپو 2023 خواهیم داشت.

موتور و عملکرد فیات تیپو 2023

فیات تیپو 2023 با موتورهای بنزینی، دیزلی و هیبریدی در بازارهای جهانی موجود است. چهار نوع موتور بنزینی 1 لیتری توربو، 1.4 لیتری تنفس طبیعی، 1.4 لیتری توربو و 1.6 لیتری تنفس طبیعی برای این خودرو قابل انتخاب است. نسخه 1,6 لیتری تنفس طبیعی که گزینه احتمالی واردات به ایران محسوب می‌شود و توان تولید 108 اسب بخار قدرت و 152 نیوتن متر گشتاور را داراست. موتور 1 لیتری توربو نیز گزینه جذابی است که با تعرفه کمتر و با قدرت 100 اسب بخار و گشتاور 190 نیوتن متر قابل واردات به کشور است.

برای این خودرو دو گیربکس موجود است. یکی گیربکس دستی و دیگری گیربکس اتوماتیک. شما می توانید انتخاب کنید که با کدام گیربکس خودرو را سفارش دهید.برای بازار کشورمان هر دو گیربکس احتمالاً قابل انتخاب خواهند بود و با توجه به هزینه های نگهداری پایین گرینه‌های مطلوبی محسوب می‌شوند.

نمای عقب فیات تیپو 2023

ویژگی های ایمنی

فیات تیپو 2023 دارای مجموعه ای از ویژگی های ایمنی است که آن را به خودرویی ایمن برای رانندگی تبدیل می کند. از جمله این موارد می توان به کنترل پایداری الکترونیکی، کمک به حرکت در سربالایی، کنترل کشش و شش کیسه هوا به صورت استاندارد اشاره کرد. این خودرو همچنین در نسخه‌های فول آپشن دارای یک سیستم هشدار خروج از خط و یک محدود کننده سرعت است که می تواند توسط راننده برای جلوگیری از سرعت غیر مجاز تنظیم شود.

فضای داخلی و تجهیزات رفاهی

فیات تیپو 2023 فضای داخلی جادار و راحت دارد که می تواند حداکثر پنج سرنشین را در خود جای دهد. صندلی ها پشتیبانی می کنند و راحتی خوبی را ارائه می دهند، در حالی که کابین به خوبی از سر و صدای بیرون عایق شده است. این خودرو همچنین دارای طیف وسیعی از ویژگی‌ها برای افزایش راحتی است، از جمله تهویه مطبوع، شیشه‌های برقی و سیستم اطلاعات سرگرمی صفحه لمسی که از Apple CarPlay و Android Auto پشتیبانی می‌کند.

فیات تیپو 2023

نتیجه‌گیری

فیات تیپو 2023 یک انتخاب عالی برای خریدارانی است که به دنبال خودرویی با عملکرد خوب، مصرف سوخت مناسی و ویژگی های ایمنی هستند. این خودرو با فضای داخلی راحت و طیف مناسبی از امکانات و کیفیت روز محصولات اروپایی، خودرویی است که می تواند نیازهای طیف وسیعی از خریداران را برآورده کند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/12/14
کاش نسخه هاچ‌بکش هم واردکنن