موضوعات داغ

خودروی آینده بازار ایران را بشناسید، بررسی کامل چانگان CS35 پلاس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

چانگان CS35 پلاس یک کراس‌اوور جمع و جور است که به دلیل طراحی جذاب، ویژگی های مدرن و قیمت مقرون به صرفه، در بسیاری از بازارها محبوبیت پیدا کرده است.این خودرو در یک نسخه قدیمی سال‌ها پیش و قبل از تحریم‌ها توسط پارس خودرو و گروه سایپا وارد بازار کشور شد و استقبال خوبی از آن انجام شد. حالا با شروع شدن ثبت‌نام خرید خودروهای وارداتی، یکی از گزینه‌های جذاب وارداتی همین خودرو کراس‌اوور چانگان است که به بزودی توسط سایپا عرضه خواهد شد. در این مقاله به بررسی چانگان CS35 پلاس می‌پردازیم

طراحی خارجی

چانگان CS35 پلاس دارای طراحی بیرونی شیک و مدرنی است که آن را از سایر کراس‌اوورهای کلاس خود متمایز می کند. جلوپنجره‌ای جسورانه با چراغ‌های جلوی شیک دارد که ظاهری اسپرت به آن می‌دهد. این خودرو همچنین دارای رینگ های آلیاژی 17 اینچی، چراغ های جلو LED و سانروف پانوراما است که به جذابیت کلی آن می افزاید. رینگ های آلیاژی 17 اینچی و لاستیک 215/60 R17 چهره با ابهتی به خودرو می‌دهد.

از لحاظ ابعاد این خودرو از طول 4335 میلی متر،عرض 1845 میلی متر و ارتفاع 1660 میلی متر برخوردار است. فاصله بین دو محور 2610 میلی متر و فاصله از زمین 190 میلی متر در نظر گرفته شده است.

نمای جانبی چانگان CS35 پلاس

فضای داخلی و امکانات رفاهی

چانگان CS35 پلاس دارای طراحی داخلی خوبی است که هم جادار و هم راحت است. کابین به خوبی عایق بندی شده است و سواری نرم و بی صدا است که آن را به یک خودروی خانوادگی ایده آل تبدیل می کند. این خودرو دارای تودوزی چرمی، تهویه مطبوع خودکار، سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه نمایش لمسی 10.25 اینچی و سیستم صوتی با 6 بلندگو است که کیفیت صدای خوبی را ارائه می دهد.

از امکانات و تجهیزات این خودرو می‌توان به ورود بدون کلید و شروع، سیستم پایداری الکترونیکی ESP، سیستم ترمز ضد قفل ABS، سیستم مانیتورینگ فشار تایر TPMS، دوربین دید عقب، سانروف پانوراما، روکش چرمی، تهویه مطبوع اتوماتیک،چراغ های جلو LED، برف پاک کن های حساس به باران و... اشاره کرد

فضای داخلی

توان فنی و مشخصات پیشرانه

چانگان CS35 پلاس از یک موتور 1.4 لیتری توربوشارژ 4 سیلندر بنزینی بهره می برد که 156 اسب بخار قدرت و 230 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. این SUV در دو جعبه دنده 6 سرعته دستی یا 7 سرعته اتوماتیک دوکلاچه موجود است. این خودرو به کمک موتور و گیربکس خود شتاب مناسب و سواری نرمی را ارائه می دهد که آن را به انتخابی ایده آل برای استفاده روزمره تبدیل می کند.

مشخصات فنی موتور چانگان CS35 پلاس

موتور 4 سیلندر توربوشارژ 1.4 لیتری بنزینی
حداکثر توان خروجی 156 اسب بخار در 5500 RPM
حداکثر گشتاور 230 نیوتن متر در 1700 - 4500 RPM
گیربکس 6 سرعته دستی یا 7 سرعته اتوماتیک دوکلاچه
محور محرک محورجلو
مصرف سوخت ترکیبی 7.1 لیتر در 100 کیلومتر (دستی)، 6.9 لیتر در 100 کیلومتر (اتوماتیک)
ترمز جلو   دیسک خنک شونده
ترمز عقب دیسکی

نمای عقب چانگان CS35 پلاس

تجهیزات ایمنی

چانگان CS35 پلاس به مجموعه ای از ویژگی های ایمنی، از جمله کنترل پایداری الکترونیکی، سیستم ترمز ضد قفل و سیستم نظارت بر فشار باد لاستیک ها مجهز شده است. این کراس‌اوور همچنین دارای یک دوربین دید عقب و برف پاک کن های حساس به باران است که راحتی و ایمنی بیشتری در هنگام رانندگی ارائه می دهد.

سیستم تعلیق جلو از نوع مک فرسون، سیستم تعلیق عقب از نوع مولتی لینک مستقل است و به خودرو چانگان CS35 پلاس سواری مناسبی می‌دهد. ترمزهای جلو از نوع دیسک خنک شونده و ترمز عقب مدل دیسکی معمولی است.

جمع‌بندی

به طور کلی، چانگان CS35 پلاس گزینه مناسب در بازار خودروهای کراس‌اوور است که ترکیبی عالی از سبک، راحتی و عملکرد را با قیمتی مقرون به صرفه ارائه می دهد. ویژگی های مدرن و طراحی جذاب آن، آن را به یک انتخاب قانع کننده برای خریداران در بازار برای یک SUV جمع و جور تبدیل کرده است.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/12/14
سلام مشخصات این خودرو رو میخواستم
1401/12/14
سپاس
1401/12/15
حس میکنم اتاقش با ایکس 55 تیگو یکی هست خیلی از لحاظ ظاهری تفاوتی ندارن