موضوعات داغ

آغاز فروش لاستیک خودرو به قیمت دولتی از امروز 15 اسفند 1401 + آدرس سایت

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

سخنگوی وزارت صمت طی اطلاعیه اعلام کرده که از امروز مصادف با دوشنبه 15 اسفند 1401 فروش انواع لاستیک خودروهای سواری با قیمت مصوب از طریق وب‌سایت‌های در نظر گرفته شده برای این موضوع انجام می‌شود.

امید قالیباف با توضیح اینکه روش جدیدی برای خرید تاییر به نرخ دولتی در نظر گرفته شده است افزود: متقاضیان خرید تایر انواع خودروهای سواری با مراجعه به سایت https://tire.iranianasnaf.ir/ و از طریق پلتفرم‌های در نظر گرفته شده می‌توانند فروشگاه‌هایی که تایر با قیمت مصوب می‌فروشند را شناسایی کنند.

وی در ادامه گفت: فروشگاه‌های خرده‌فروشی تایر نیز بر اساس میزان آمار ثبت فروش محصولات خود در پلتفرم‌های ذکر شده، سهمیه لاستیک دریافت خواهند نمود.

قالیباف مزیت استفاده از این روش را افزایش نظارت و شفافیت توزیع و فروش لاستیک سواری دانست و تصریح کرد: عرضه مناسب لاستیک از طریق این پلتفرم‌ها و همچنین کمک به صنف فروش لاستیک و همچنین همراهی با مردم، از جمله اهداف این طرح است. همچنین نظارت می‌شود که تایر با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار به فروش برسد.

مشاور وزیر صمت تاکید کرد در سازوکار جدید، جایگاه و کارکرد عوامل پخش و واحدهای صنفی مطابق گذشته حفظ می‌شود و صرفا برای افزایش شفافیت در بازار، فرایند فروش این عوامل، در پلتفرم‌های معرفی شده ثبت می‌شود.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/12/15
پلتفرم معرفی شده ، باز نمی شود
1401/12/16
پیکان عشقم