موضوعات داغ

برندگان طرح فروش فوق العاده ایران خودرو مشخص شدند + مهلت تکمیل وجه

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

در ساعت ۱۳ دیروز مصادف با 21 اسفند 1401، مهلت نام نویسی در طرح فروش فوق العاده چهار محصول ایران خودرو به پایان رسید و برندگان نهایی این طرح با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی مشخص شدند.

بر اساس اعلام گروه صنعتی ایران خودرو نتایج و اسامی برندگان پس از تایید توسط نهادهای نظارتی از طریق سایت فروش ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir اعلام خواهد شد و پیامک نتایج نیز به برندگان ارسال خواهد شد. برای اقدام به خرید، مشتریان سه روز فرصت دارند تا وجه خودرو را طبق بخش نامه فروش واریز کنند. در صورت عدم واریز، نفرات ذخیره جایگزین خواهند شد.

4 محصول در این طرح فروش ایران خودرو به فروش رسیده است. اولین خودرو، هایما S7 پلاس با ۸،۵۸۰،۱۳۸،۰۰۰ تومان، به رنگ‌های سفید، مشکی آبنوس، خاکستری، ذغالی و نقره‌ای موجود است خودرو دوم در لیست هایما S5 AT6 است که با قیمت ۸،۱۵۳،۲۳۱،۰۰۰ ریال به رنگ‌های سفید، مشکی آبنوس، خاکستری، ذغالی و نقره‌ای موجود است. خودرو سوم در لیست سورن پلاس بنزینی است که با قیمت ۲،۶۹۲،۳۹۳،۰۰۰ ریال به رنگ‌های سفید، مشکی، خاکستری متالیک و آب کبود موجود است. در نهایت، دنا پلاس اتوماتیک با قیمت ۴،۱۱۲،۲۸۹،۰۰۰ ریال در لیست آمده است. این خودرو به رنگ‌های سفید، مشکی آبنوس، خاکستری، آب رویال و نقره‌ای تیتانیوم عرضه شده است.

این خودروها همچنین برای یکسال در رهن شرکت خواهند بود و موعد تحویل نیز ۳ ماهه است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/12/22
سلام بنده ازدیروزمنتظرم لیست برندگان ایران خودرو توسایت اعلام بشه فرزندچهارم