موضوعات داغ

دیگنیتی دریم بزودی توسط بهمن موتور عرضه خواهد شد؛ کراس‌اوور 7 نفره

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

آنطورکه بهمن موتور اعلام کرده، این خودروساز خصوصی توانسته با نماینده سوکون Sokon چین قرارداد همکاری جهت عرضه خودروی Dongfeng Fengon ix7 را عقد کند و این خودرو را به نام دیگنیتی دریم به بازار عرضه کند.

دیگنیتی دریم در حقیقت نسخه 7 نفره و کامل تر خودروی دیگنیتی پرایم است که طی چند سال گذشته توسط بهمن موتور به بازار عرضه شده که البته در بازارهای جهانی با برند Fengon معرفی شده بود. دیگنیتی دریم در سال 2019 در نمایشگاه خودروی Chengdu معرفی شد و به عنوان یکی از پرچمداران DFSK با سیستم چهارچرخ محرک به بازارهای جهانی عرضه شد.

دیگنیتی دریم

پلتفرم دیگنیتی دریم مشابه خودروی Fengon 580 است و تشابهات بسیار زیادی با دیگنیتی پرایم و دیگنیتی پرستیژ دارد. به طور مثال سیستم مشابه چهارچرخ محرک BorgWarner بکار رفته روی این خودرو در حقیقت همان سیستمی است که در خودروی دیگنیتی پرستیژ بکار رفته است.

تمامی مدل های عرضه شده از دیگنیتی دریم به 6 کیسه هوا مجهز هستند و پیشرانه بکار رفته روی آن مشابه دیگنیتی پرستیژ و 2 لیتری 230 اسب بخاری است و گیربکس نصب شده روی آن 6 سرعته خودکار است.

هنوز زمان عرضه دیگنیتی دریم توسط بهمن موتور اعلام نشده اما به نظر می رسد که در سال 1402 شاهد عرضه این کراس اوور 7 نفره در بازار باشیم.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1402/1/5
حالم به خورد از این ماشین چیه آخه.
1402/1/5
نسبت به تیگو 8 پرو مکس هیچ چیزی برای گفتن نداره
1402/1/6
این همان خودروی که قراربودکارمانیا بی وای دی نوروز۱۴۰۱تبلیغ شد جتورix7سانگ یانگ قراربودکارمانیابی وای دی به مشتریان ثبت نامی ۵سال پیش خودبده که بی وای دی فقط دروغ و اراجیف تحویل مردم دادخداخانه مدیرعامل ودست اندرکارانش راخراب کنی انشاءالله خانه خراب بشوند