موضوعات داغ

تمدید امکان واریز وجه برای متقاضیان خرید خودروهای سایپا در سامانه یكپارچه

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد که طی هفته جاری، تحویل 25 هزار دستگاه خودرو به مشتریان صورت خواهد گرفت.

حسین کاظمی طرقی با اشاره به رشد 41 درصدی تولید خودرو در فروردین ماه نسبت به سال گذشته، اظهار کرد که تا پایان هفته جاری، 55 درصد بیشترین تحویل خودرو به مشتریان در مدت مشابه سال گذشته، صورت خواهد گرفت.

همچنین، او از ادامه تحویل خودرو به مردم به صورت مستمر در هفته‌های آتی خبر داد و افزود به دلیل بی سابقگی این عملیات و عدم توانایی ناوگان حمل و نقل در انتقال سریع خودروها از کارخانه به نمایندگی‌ها، مشتریان می توانند از ثبت سیستمی درخواست تحویل حضوری به صورت اینترنتی یا با مراجعه به شبکه نمایندگی‌های سایپا برای تسریع در تحویل خودرو اقدام نمایند.

همچنین، در صورتی که مشتریان با رویه ذکر شده برای تحویل خودرو خود اقدام کنند، هزینه حمل و بیمه بدنه دو هفته ای به صورت رایگان برای آن‌ها تعلق می‌گیرد. در پایان، معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا، به امکان واریز وجه برای مشتریان اشاره کرد و اعلام کرد که شرایط تمدید واریز وجه برای متقاضیان خرید، حائز شرایط ثبت نام بوده اند که موفق به واریز وجه نشده‌اند، فراهم شده است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1402/2/8
وقت بخیر خودرومن تابستان۱۴۰۳ میشه راهنمایی بفرمایید که کی بایدوجه پرداخت کنیم