موضوعات داغ

تعویق ثبت‌نام مرحله دوم عرضه یکپارچه خودرو + زمان جدید برگزاری

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

بنا به اعلام روابط عمومی وزارت صمت، قرار بود که ثبت‌نام دور دوم در طرح سامانه یکپارچه عرضه خودرو امروز، ۱۶ اردیبهشت، آغاز شود. با این حال، به دلیل مسائلی از جمله بررسی وضعیت ثبت نام پس از تغییر نوع خودرو در دور اول، زمان ثبت نام به تعویق افتاده است.

بنابراین، طبق اطلاعات بدست آمده، فرآیند ثبت نام دور دوم این طرح از روز ۲۰ اردیبهشت سال ۱۴۰۲ آغاز خواهد شد. افرادی که مایل به خرید خودرو هستند، می‌توانند از تاریخ ۲۰ تا ۲۹ اردیبهشت با مراجعه به سامانه یکپارچه عرضه خودرو به نشانی easalcar.ir، حساب وکالتی خود را ایجاد کرده و پس از مدتی کوتاهی، ثبت نام و انتخاب خودرو را آغاز کنند.

هنوز جزئیات حضور شرکت‌های خودروساز در سامانه یکپارچه مشخص نیست، اما به گفته‌ی منابع، شرکت‌های ایران خودرو، سایپا و تعدادی از شرکت‌های خصوصی خودروسازی در این طرح حضور خواهند داشت. ایران خودرو همچنین با برخی از محصولات خود حضور خواهد داشت.

در دور اول عرضه خودرو در طرح یکپارچه، حدود ۹۰۰ هزار نفر ثبت‌نام کرده بودند و بیش از ۸۰۰ هزار نفر از آن‌ها، خواستار خرید خودرو از ایران خودرو بودند. به همین دلیل، تحویل خودروی آن‌ها به سال ۱۴۰۳ موکول شد. وزارت صمت برای اصلاح زمان تحویل، امکان تغییر نوع خودرو را برای این متقاضیان فراهم کرد و به این ترتیب، آن‌ها می‌توانند خودروی خود را در سال جاری تحویل بگیرند.

جزئیات بیشتر درباره نحوه ثبت‌نام و پرداخت هزینه به حساب وکالتی در دور دوم این طرح به زودی اعلام خواهد شد.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1402/2/17
باسلام من در طرح اول فروش فوق العاده مادران برنده شدم و نتونستم تکمیل وجه کنم آیا در طرح دوم ۱۶اردیبهشت شرکت کنم باید دوباره حساب وکالتی بازکنم پول بولکه کنم ممنون میشم راهنمایی کنید
1402/2/17
باسلام من در مرحله اول فروش فوق العاده مادران برنده شدم ولی نتونستم تکمیل وجه کنم آیا در مرحله دوم ثبت نام ۱۶اردیبهشت باید پول بولکه کنم ممنون میشم راهنمایی کنید
1402/2/17
با سلام و احترام من میخوام ثبت نام سواری پژو پارس چی ل سی ۳مامه کنم