موضوعات داغ

هیوندای اکستر 2023 معرفی شد، کراس‌اووری کوچک هم قیمت کوییک R

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

در حالی که اخباری مبنی بر ممنوعیت ورود خودروهای کره‌ای به بازار ایران مخابره می‌شود، هندی‌ها از جدیدترین محصولات اقتصادی این برند مشهور بهره‌مند می‌شوند. جدیدترین محصول هیوندای برای بازار هند، هیوندای اکستر است که یک کراس‌اوور جمع‌وجور یا کامپکت است. این کراس‌اوور به عنوان یکی از محصولات پایه هیوندای برای بازار پرجمعیت و بزرگ هند عرضه شده است تا فروش بالایی را تجربه کند.

ابعاد هیوندای اکستر هنوز اعلام نشده‌اند اما انتظار می‌رود این خودرو کمتر از 4 متر طول داشته باشد. این خودرو فرم مربعی دارد و گلگیرهای پف کرده آن نیز ظاهری فانتزی را برای هیوندای اکستر فراهم کرده‌اند. کراس‌اوور کوچک هیوندای به همراه سقف مشکی رنگ عرضه می‌شود که در تضاد با رنگ‌های روشن بدنه است و باعث جذابیت ظاهری آن شده است.

قدرت هیوندای اکستر 2023 توسط پیشرانه 1.2 لیتری بنزینی تامین خواهد شد و گیربکس پنج سرعته دستی نیز وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌ها را برعهده دارد. هیوندای اکستر در قالب چند تیپ از تجهیزات به بازار عرضه می‌شود که شامل EX, S, SX, SX(O) هستند. هیوندای نسخه‌های گازسوز اکستر را نیز به بازار هند عرضه خواهد کرد که از گاز طبیعی یا CNG بهره می‌برند.

قیمت هیوندای اکستر برای مشتریان هندی معادل 600000 روپیه هند یا 7300 دلار است که با نرخ ارز حال حاضر، معادل 386 میلیون تومان می‌شود. به عبارت دیگر با هزینه‌ای که برای خرید یک کوییک R از بازار آزاد صرف می‌کنید، می‌توانید هیوندای اکستر را در هند بخرید!

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد