موضوعات داغ

دوره آموزشی کارشناسان فنی خودرو دایون Y5 توسط خودروسازی ایلیا برگزار شد + گزارش تصویری

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

در ادامه برگزاری کارگاه‌های آموزشی شرکت شرکت کیان موتور وارنا، روز گذشته سومین دوره آموزشی کارشناسان فنی محصول دایون، با حضور نمایندگی ها و تعدادی از کارشناسان شرکت کیان موتور وارنا از 13 شهر برگزار گردید.

هدف این دوره ارتقاء توانمندی ها و سطح دانش فنی کارشناسان نمایندگی های خدمات پس از فروش شرکت بود که به منظور ارائه خدمات بهتر در سرویس نگهداری و تعمیرات فنی به مالکین خودرو دایون Y5 برگزار شد.

این دوره شامل سر فصل های مختلفی مانند معرفی سیستم ها و امکانات فنی خودرو، آموزش نحوه عیب یابی و رفع عیب با دستگاه عیب یاب، آموزش سیستم ها و امکانات الکتریکی و الکترونیکی خودرو، آموزش تعمیرات و رفع عیوب خودرو، آموزش سیستم چهار چرخ محرک به همراه برنامه تست درایو آفرودی جهت آموزش اصول استفاده صحیح خودرو در شرایط آفرودی و آموزش رفع کامل عیوب رایج خودرو بود.

دوره سوم آموزش کارشناسان فنی خودرو دایون Y5

این دوره آموزشی در محل کارخانه تولیدی صنایع خودروسازی ایلیا در ساوه و همچنین در ادامه در پیست آفرود مجموعه ایرانیان آیلند برگزار شد.

با حضور کارشناسان فنی خودرو دایون و نمایندگی ها در چنین دوره‌های آموزشی، مطمئنا سطح کیفی خدمات این شرکت ارتقا پیدا کرده و امکان ارائه خدمات بهتر در زمینه سرویس، نگهداری و تعمیرات فنی خودرو در نمایندگی‌ها فراهم خواهد شد.

آموزش کارشناسان فنی خودرو دایون

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد