موضوعات داغ

جیلی NL3، شاسی بلند جدید جیلی برای بازار

عکس مطلب اول
همانطورکه می دانید شرکت خودروسازی جیلی از شاسی بلند جدید خود به نام جیلی NL3 رونمایی کرده و حال قرار است بم خودرو این خودرو را به زودی وارد بازار ایران کند. شاسی بلند "Boyue" که قبلا با نام‌های امگرند Boyue، امگرند NL3 و یا جیلی NL-3 شناخته می‌شد، نسخه جدید آن از سوی شرکت خودروسازی جیلی معرفی شده که در مدل پایه با قیمتی 98 هزار و 800 یوانی و در مدل فول آپشن هم با قیمتی 157 هزار و 800 یوآنی عرضه می‌شود.
در همین ابتدای کار می‌توان گفت که این خودروی شاسی بلند چینی با سه پیشرانه مختلف بنزینی چهار سیلندر عرضه می‌شود که جزییات آن‌ها به شرح زیر است.
پیشرانه 2 لیتری تنفس طبیعی محور جلو محرک با قدرت 141 اسب بخاری و گشتاور 178 نیوتن متری متصل به یک جعبه دنده 6 سرعته دستی.

جیلی NL3


پیشرانه 1.8 لیتری توربوشارژر 163 اسب بخاری محور جلو محرک با گشتاور 250 نیوتن متری و متصل به یک جعبه دنده 6 سرعته دستی و پیشرانه 1.8 لیتری چهارچرخ محرک مجهز به توربوشارژر با قدرتی 184 اسب بخاری و گشتاور 285 نیوتن متری که برای انتقال نیروی آن از جعبه دنده‌ای 6 سرعته اتوماتیک دوکلاچه استفاده می‌شود و ظاهرا نسخه عرضه شده در بازار ایران نیز همین مورد آخر با بهترین و کامل ترین مشخصات فنی خواهد بود.
برای توسعه و تولید این شاسی بلند هم طراحان از طول 4519 میلی متری، عرض 1831 میلی متری و ارتفاع 1694 میلی متری استفاده کرده‌اند که محورهای جلو و عقب آن را با فاصله‌ای 2670 میلی متری نسبت به یکدیگر در زیر شاسی نصب کرده‌اند. با نصب تمامی امکانات و تجهیزات هم وزن خشک 2075 کیلوگرمی بدست آمده که برای چنین خودرویی نسبتا زیاد تلقی می‌شود.
طراحی این خودرو را هم در جلو می‌توان به سبک چینی‌ها، در عقب به سبک ژاپنی‌ها و در داخل کابین هم به سبک اروپایی‌ها توصیف کرد که به طور کلی یک طراحی خوب و عامه پسند را خلق کرده‌اند.
در نهایت باید منتظر عرضه این خودرو توسط بم خودرو و مشخص شدن قیمت نهایی آن در زمان عرضه بمانیم ولی فعلا حدود قیمتی آن در رده 100 میلیون تومان اعلام شده که در این صورت رقیب جدی و مستقیم برای تیگو 5 ، هایما S7 و جک S5 اتوماتیک خواهد بود.

نظرات کاربران

63 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/4/21
1.8 , 163 اسب بخار 2100 کیلوگرم وزن...
یکم تناسب وزن و موتورش عجیبه و اصن به هم نمیخوره :\
1395/4/22
موتور۱.۸۱۸۰اسبی هم داره
1395/4/21
نحوه قرارگیری موتور زیر کاپوت آدم را یاد W.C میاندازه
1395/4/21
ماشین خوبی به نظر میاد.90 تا 100 می ارزه ولی مطمعنا قیمتشو بین 100 تا 115 میزان.
1395/4/21
طراحي خوب !
اما بازم لاستيك هاي كوچولو!
واقعا كه..
1395/4/25
سلام دوستان در حال حاضر که اینو مینویسم نمایشگاه بین المللی تو شیراز شهرکت گلستان هست خیلی از ماشینا اونجا بودن خدایی رفتم سوارش یکی از اینا شدم وای که چه حسی داد باور کن نظرم در مورد ماشینای چینی کلا عوض شد. البته فقط یه بدی دیدم این بود که فقط رنگ سفیدشو آورده بودن اگه رنگ های دیگه که مد نظر من مشکیش هست میاوردن مردم بهتر میتونستن انتخاب کنن ولی هرچی پرسیدم چیزی در مورد قیمت بهم نگفتن.
شاید تو تصویر زیاد جالب نیوفتاده باشه ولی از نزدیک هم زیبا بود هم خیلی بزرگ و عضلانی بود. ولی خدای وقتی از نزدیک ببینی بزرگیش خیلی دل نشینه.
ولی حسی موقعی که سوارش شدم باور کن در حد سانتافه نیو بود کلا از جک اس 5 و توسان و کیا اسپورتیج خیلی خیلی بهتر بود لااقل این نظر منه. البته دوستان توجه کنین که من فقط حسی که پشت فرمونش بهم دادو میگم از نظر فنی نمیتونم نظر بدم
کلا پیشنهاد میکنم هروقت نمایشگاهی در شهرتون باز شد سراغ این ماشین برین تا به صحت حرفام پی ببرین
بازم ممنون که تا اینجا خوندین امیدوارم که همه ی ما روزی رو ببینینم که همه ی مردم با خیال راحت با کیفیت ترین خودرو ها رو سوار شن
آمین
یا حق دوستان
1395/4/25
دوستان تو نظر قبلی یادم رفت بگم ماشین BYD S6 هم که توسط تیم خودرو بانک مورد برسی قرار گرفت اونجا دیدم یعنی باید بگم از نظر ظاهری زیاد خوب نبود ولی بدم نبود متوسط و قابل قبول بود
ولی وحشتناک گنده بود از نظر طول میشه گفت اندازه لنکروز بود ولی از نظر عرض یکم کوچیک تر
و یه جورایی تقریبا میشه گفت از بغل شبیه لکسوس RX350 بود ولی توش احساس راحتی میکردی.
رفتم کاپوتشو زدم بالا ،تا به حال موتور کولر آبی دیدین؟
خدای چهارتاشو بزارین کنار هم چهار تای دیگه بزارین روش خدای طول و عرض موتور همین قد بود
یه موتو کوچولو اون ته مه ها . باور کن میشد تو کا پوتش بز و گوسفند مرغ پرورش داد
یا اگه رفتین مسافرت جا کم بود یکی دونفرم بزارین تو کا پوت :))
1395/4/21
عجب چيز قشنگيه و چقدر شبيهه لندرور ايووكه . آدم ميخواد ٤٠٠ م بده لندرور ايووك بخره كه ماله هندوستانه با ١٠٠ م اينو ميخره كه توليد برادراي چينيه.
1395/4/22
اولاین سلام خدمت دوستان عزیز ثانیا چین، چینه! آقا چجوری بگم ازش بدم میاد !خلاص!
1395/4/22
واقعا زیباست
1395/4/22
کاری به این حرفا ندارم .که کپیه اینه گپیه اونه !! اما واقا خیلی عالیه ! هم فنی هم ظاهر ! حداقل از روی کاغذ و عکس !
1395/4/22
موتوری که برای ایران در نظر گرفته شده :
"پیشرانه 1.8 لیتری چهارچرخ محرک مجهز به توربوشارژر با قدرتی 184 اسب بخاری و گشتاور 285 نیوتن متری"

شاید روی کاغذ از نظر قدرت گرفته شده نسبت به یک موتور 1.8 خیلی خوب به نظر برسه ، اما باید توجه داشته باشید که مقوله بنزین بی کیفیت ایران با هیچ موتوری شوخی ندارد! ( حتی بنز و ب ام و توربو با کیفیت و تکنیک آلمان ) . البته این تاثیر منفی بنزین ، وقتی نمود بیشتری پیدا میکند که سازنده بخواهد از حداکثر توان یک موتور استفاده کند.
مثلا موتور 2 لیتری jac s5 قدرتی معادل 174 اسب بخار خروجی دارد. وقتی با موتور 1.8 جیلی که قدرت 184 اسب را ارائه میدهد مقایسه میکنیم ، متوجه می شویم که شرکت جیلی این موتور را با توجه به شرایط ایران طراحی نکرده است. و تلاش داشته تا حداکثر توان را از آن بگیرد. که باعث استهلاک سریع و زود هنگام آن خواهد شد. ام جی gs هم از همین قاعده پیروی میکند!
علت خرابی های گشترده در موتور های توربو bmw در ایران نیز همین نکته است. زیرا مهندسی دقیق آلمان می خواهد از تمام قابلیت های موتور استفاده کرده و حتی کره اسب های موجود در آن را نیز بیرون بکشد! که با بنزین ایران میسر نیست و باعث تولید گرمای زیاد در موتور و توربو شده و ....
1395/4/23
دوست عزیز چطور شده رنو در کپچر اومده و از یه موتور 1.2 لیتری با استفاده از توربو 120 اسب قدرت گرفته و از قضا عملا هم این ماشین در ایران با استفاده از همون بنزین بی کیفیت که نگرانش هستی خیلی خوب جواب داده؟
این که جک اومده حداکثر توان رو نگرفته نه بخاطر نگرانی از بنزین بی کیفیت بوده بلکه نخواسته یا نتونسته توی طراحی موتور میتوسوبیشی تغییرات مورد نیاز توربو رو رو اعمال کنه از جمله نغییر در متریال شاتونها ها سرسیلندر و غیره که اینکارو نکرده. فقط اومده یه سیستم توربو براش جفت و جور کرده درست مثل همون کاری که ایران خودرو برای سمند سورن توربو انجام داده. به نظر من اگر این ماشین رو حدود 90 بیرون بدن بازار رو می ترکونه.
1395/4/26
موتور 2 لیتری است اشتباه 1/8 نوشته شده است
1395/4/22
از حق نگذریم هم طراحی خارجی و هم طراحی داخلی خوبی داره مخصئصا جلو داشبورد و صفحه کیلومترش خیلی خوبه
1395/4/22
هي دارن فاصلشون با شركت هاي ديگه كم ميكنن ملت ما هم موش ازمايشگاهيشونه
1395/4/22
دوستان کارشناسی که اینجا نظرات خود را بیان میکنید.دوران موتورهای 10 سیلندر و 8 سیلندر پرمصرف تموم شده.جیلی بهترین برند چینه و بزودی برندی جهانی و معتبر میشه.من که مدل امگرند7 اتومات رو دارم و نسبت به قیمتش تو این شرایط راضی بودم.
1395/5/12
محمد آقا نمی دونی نگو!
چون جیلی بزرگترین برند چین نیست بلکه چری بزرگترین برند چین است برو تحقیق کن بعد بیا کامنت بذار
1395/4/22
باز هم مثل همیشه کامنتهای آبکی مثل قدرتش به وزنش نمیخوره ! چینیه به درد نمیخوره ! لاستیکاش کوچیکه ! و از همه خنده دار تر این کامنت که داخلش مثل .... میمونه . .یعنی این ماشین از این همه نقاط قوتی که داره چه از نظر طراحی بیرونی و چه طراحی داخلی و حتی مشخصات خوب فنی فقط همین چیزهاش به چشم اومد ؟ آدم به این نتیجه میرسه یا اینایی کامنت میذارن یه مشت بچه ان که چشمشون به پول تو جیبیه باباشونه باهاش چیپسی پفکی بخرن یا اگر بچه نیستند زور بزنن بتونن در حد یه پراید سوار شن و عقده فرو خورده خودشونو با این نظرهای مسخره بروز بدن ...!!!
1395/4/24
باز که تو پیدات شد ممد چینی پرست
1395/4/22
خاک بر سر خودرو سازان ( گاری سازان ) ایران...
1395/5/5
خاک بر سر خودروسازان قاتل ایران
1395/6/26
خاک دوم هم تو سر خودمون که صدامون در نمیاد.
1395/4/22
معركس اگه اين طوريه جك و چري بايد لونگ بندازن
1395/4/24
دوستان اصلا در نظر نمی گیرن جیلی سهام ولوو سوئد رو خریده! فقط مرتب چین، چین میکنن!
1395/4/25
سلام خواستم بگم اگه قرار باشه از چین بدمون بیاد . باید از کل هیکل و زندگیمون بدمون بیاد واسه اینکه تمام زندگی ما ایرانی ها شده چین. بهتره بگم نصف دنیا شده جنس چینی. حتی برند های مطرح هم که بخری روش نوشته چین . پس اول یه نگاه به دور و برت بنداز بعد از چین ابراز تنفر کن.
1395/4/25
این ارادت ویژه محمد به چینی ها منو کشته حالا صبر کن بیاد تو بازار ایران ببینیم چی از کار درمیاد با چند تا عکس که نباید اینقدر جوگیر بشی
1395/4/26
این واقعیت که همه کشورها دارن با تلاشو پشتکار روز به روز پیشرفت میکنن و ما هر روز تنها ترو منزوی ترو عقب مونده تر میشیم مغز ادمو مثل خوره میخوره.ما بریم به همون فرش و پستمون بنازیم تا ابد
1395/4/27
دوستان سلام،،،،من ميدونم همتون از خودرو چيني متنفريد،،،ولي اگه دقت كنيد جيلي در كشور آمريكانمايندگي داره و به فروش ميرسه پس استاندارد هاي جهاني رو داره،،،،ضمنا چطور ميتونيد اين خودرو هاي چيني تازه وارد رو سركوب كنيد و هزار يك دليل بياريد كه بدن و با خودرو هاي كره اي و ژاپني قياس كنيد در حالي كه محصولاتي مثل پژو و رنو و خاندان سمند تو ايران هستن كه نه مصرف سوخت خوبي دارن نه استاندارد هاي جهاني رو نه قيافه نه آپشن و از همه مهم تر باعث كسب رتبه اول مرگ و مير در جهان شدن ؟ به خدا اين چينيا سگشون مي ارزه به محصولات داخل،،،الان شما محصولاتي مثل jac و faw رو ببينيد،،،نسبت به قيمت حالا قياس كنيد
1395/4/28
ماشين چيني در هيچ كشور دنيا جز ايران و روسيه فروش خوبي ندارد حتي كشورهاي پاكستان و افغانستان هم واردات خودروي دست دوم از ژاپن را به واردات خودروي صفر از چين ترجيه داده اند چون ميدانند خودرويي كه از مواد بازيافتي و سرطان زا توليد شده در آينده چه خطراتي براي سلامت شهروندانشان دارد
1395/4/29
پاکستان !!!!
افغانستان !!!!
واردات ژاپنی دست دوم !!!!
مواد بازیافتی و سرطان زا !!!!
دوست عزیز شما که از پرابد بالاتر سوار نشدی برای چی میای اینجا اظهار نظر میکنی .همه خودرو سازای چینی با شرکتای معتبر تو زمینه طراحی و فنی همکاری دارن.برعکس فرقون سازای داخلی که تموم زورشون زدن رفتن دوباره با پژو که تا 20 سال پیش فقط شهرت داشت دوباره همکاری میکنن.شما بهتر به جای این چرندیات بری پشت یدونش بشینی بعد بیای بگی با مواد بازیافتی درست شده.درضمن امیر آقا درست میگه چون جیلی یه مدتی تلاش کرد که به بازار امریکا راه پیدا کنه ولی نتونست اما رفت تغیراتی تو ایمنی و کیفیت ماشیناش داد و از سال 2014 به بعد وارد بازار امریکا هم شد هرچند خیلی زیاد نبوده ولی همین که تونسته با تلاش به بازار امریکا راه پیدا کنه خودش یه موفقیت بزرگیه اون هم برای یه شرکت تازه تاسیس که سابقه زیادی نداره .محض اطلاع هم بگم که جیلی داره تمام تاکسی های شهر لندن رو تولید میکنه .پس دیگه این چرندیات رو دیگه جایی نگو که دستمایه خنده بشی.
1395/4/29
اصغر تاکسی انگلیس و جیلی آمریکا را ول کن دوچرخه 26 کوهستان را بابا واست خرید؟؟؟؟
1395/4/30
معلوم نیست کی این حرفا رو مد میکنه میندازه تو دهن شما بچه ها که هر جا میرید میگید فلان.درحالی که نه معنیش رو میدونید نه میدونید که باید کجا به کار ببرید.اگه شما تو دوران طفولیتت ارزوی دوچرخه داشتی ما ارزو های بزرگتری داشتیم که شما تو دوران بزرگ سالی هم نمیتونی بهش برسی.پس دیگه نیاید اینجا چشماتون رو ببنید اون دهنتون رو باز کنید هرچی خواستید بگید.یخورده اون عقلتون رو کار بندازید بعد بیاید حرف بزنید نه مث بچه ها که فقط از رو تعصب از یه چیزی دفاع میکنن.
1395/4/30
اينها كه چيزي نيست جيلي داره با سازمان ناسا همكاري ميكنه كه سال آينده مسافر به مريخ بفرسته شما هنوز اطلاعاتت خيلي قديميه!!!!!

1395/4/30
با پیشرفت صنعت خودروی چین به زودی مقایسه کنندگان این خودروها و فرقون !! منقرض میشن ....احتمالا به زودی شاهد نسلی خواهیم بود که ارزو خواهد کرد کاش بتواند سوار بر یک جیلی یا فاو یا حتی چری شود .... خواهیم دید . زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد . افسوس بر صنعت خودروی داخلی ...
1395/5/1
چطوری علی چینی پرست یک مدت پیدات نبود رفته بودی پکن؟
1395/5/1
اگر سیستم چهار چرخ محرک و قیمت مناسب زیر ۹۰ میلیون باشه می تواند نسبت به رقبا موفق ظاهر شود البته باید قبول کنیم که چین خیلی از صنعت ما جلوتر هست و ما فقط از صنعت خودرو فقط الفبای اون رو بلدیم و هیچ پیشرفتی نداشتیم حداقل میدونیم محصولات چینی طراحی و استاندارد روز هستند و مثل ما یک خودرو رو چند دهه با تغییر ظاهرش تولید نمیکنند
1395/5/3
این ماشین را توی نمایشگاه شیراز دیدم
خیلی طراحی خوبی داره مخصوصا طراحی داخلی
کیفیت داشبورد هم خیلی خوب بود از چینی بعیده
بجز بالا بودن وزن ایرادی نداره تا اینجا کار و روی کاغذ
ضمن دو موتور توربو در نظر گرفته شده یکی توربو با فشار بالا و دیگری توربو فشار پایین که تفاوت اسب بخار و گشتاور با توجه به حجم یکسان موتور به این خاطر است.
1395/5/10
با سلام اين ماشين بسيار خوب است ولي خريدش مانند خريد جيلىmgrand x7ريسك بالايي دارد از طرفي نكات مثبت دارد ولي نكات منفي زيادي دارد .من دو سال مي شود كه اين ماشين را دارم وقتي گاز مي دهيد صدا در كابين مي ايد و سنسور ها هم ضعيف است و اگر كسي مي خواهدxقيمت را بدهد تا يك ماشين چيني بخرد همان پول را بدهد و يك ماشين كره اي و...در همين حدود قيمت بخرد و راستيتش الان من از خريدن اين ماشين پشيمانم و قيمتش نيز نسبت به قبل افت داشته
با تشكر
1395/5/16
ماشين چيني فقط رنگ ولعاب ظاهري داره از نظر قابليتهاي فني و دوام قطعات در حد فاجعه است
1395/5/19
عزیز از خودروهای وطنی خیلی بهتره.
1395/5/23
سلام
باید بگم علاوه بر رنگ و لعاب کیفیت هم دارن
حداقل این نظرم رو در مورد جکJ5 مطمئنم
یک سالی هست که یک مدل 93 و البته دنده ، خریدم هنوز از خریدش پشیمون نشدم
سواری این ماشین توو جاده فوق العاده س خدا شاهده
سینه کش رو اگرکه رانند باشی مثه ببر میره بالا
البته به قول دوستان در قیاس با محصولات ایرانی.
1396/3/14
برادران عزیز من حدود 2 سال و چند ماهه که X60 دارم. فقط جهت آشنایی دوستای که از روی تعصب و بر اساس جنسهای چینی دیگه نسبت به خودرو چینی واکنش منفی نشان می دهند میگویم. در این مدت فقط یک سنسور ABS به صورت طبیعی سوزوند. اینکه میگم طبیعی چون یک تصادف داشتم. سرعت این ماشین در دفترچه 170 است و من با این ماشین 177 رفتم و بیشتر هم می رفت که من از آن جهت که مبادا مضر باشه نرفتم. کیفیت مطلوبه در مقایسه با قیمت و صد البته من هم دوست داشتم خودروی کره ای ، ژاپنی و... داشته باشم ولی این خودرو حد اکثر یک سوم آنها قیمت داره
1396/6/13
سلام دوست عزيز
جالبه كه بهت بگم همين جيلي كه ميبيني كمپاني ولوو رو خريده و الان شركتهاي لوتوس و لندن تاكسي رو هم داره ، و اولين شركت توليد خودروهاي پرنده در سطح توليد انبوه در سال اينده خواهد بود
1395/5/20
من حالا کار ب این ماشین ندارم ولی کلییییی میگم ، دوستان خدایی این حرفارو بزارین کنار ک هی خودروهابه چینی رو میکوبین.. ، خدایی قبول کنید هرررررر چی باشن صنعته خودرو سازبشون از ماااااهاااا جلو تررررره ، آدم ک نباید از واقعیت فرار کنه ، بیاین با تعصب حرف نزنیم ، حقیقت همیشه تلخه ، از ام وی ام و لیفان گرفته تااااا جک و جیلی و غیره همشووووون هررررچی که باشن از ایران خودرو و ساپیا بهتررررررن ، صنعته خودرو سازیه مارو آب برده… همین خودرو هایه چینیو ک الان دارین میکوبینشونو هزار تا ایراده بنی اسرائیلی ازشون میگیرینو در نظر بگیرید ، باااااااوررررر کنید با این روندی ک خوردرو سازیه ما در پیش گرفته ، تا صد سال دیگه ما بهشون نمیرسیم ، خییییلییییی سرعته پیشرفتشون بالاس ، اگه موافقین با حرفام بگین لطفا ، یا علی
1395/11/17
داررررررکوبی شما؟
1395/5/29
قیمتش بالای ۱۰۰تومنه عایااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
1396/3/22
قیمتش توی مناطق آزاد خوزستان نیمه فولش 71 و فولش 81 تومن هست
1395/7/20
بابا خود آمریکایی ها هم چین رو پذیرفتن. بالاخره جلوی خودروسازی چین هم مجبور میشن تعظیم کنن. ماییم که چشممون و روی همه چی بستیم هی میگیم چین چین مثل کاری که تو این 30 40 سال کردیم و این شده نتیجش. چند سال دیگه حسرت هند رو هم می خوریم. بعدش پاکستان و ... ما حتی همین کپی کاریشونم یاد نگرفتیم. اگه فیلم Martian رو ببینین می فهمین که امریکا هم دست به دامن چین شده. از الان دارن آموزش میدن که ملت امریکا از الان آمادگی داشته باشه.
1395/8/29
فوق العادس پسر هیچی کم نداره {البته رو کاغذ}
1395/10/6
سلام دوستان من با اجازه شما نمایشگاه دار هستم راننده پایه یک و لبسانس مکانیک با گرایش خودرو و عمرم رو با ماشین گذروندم الان هم سه سال که محصولات جیلی رو برای استفاده شخصی اولویت قرار دادم سدان ec7 v داشتم و الان یکسال هم هست x7 سوارم و بی نهایت از داشتن x7 لذت میبرم و با خیلی هم رده های خودش مقایسه کردم و انصافا یه سر و گردن بالاتره فقط تنها ایراد این ماشین چهار چرخ نبودنشه به نظر من خدمات سواری توان موتور و ایمنی عالیه...
1395/11/3
دوستان کسی خبر نداره چی شد این جیلی بالاخره قصد خریدش رو دارم توی نمایشگاه شیراز دیدمش حرف نداشت ولی هیچ خبری نشد ازش بعد نمایشگاه شیراز بم خودرو هم اصلا جوابگو نیستن
1395/11/13
دوستان کسی میدونه که الان این ماشین تو بازار یران برا فروش هست یا نه..اخه من میخوام جک اس 5 بخرم این خودرو را که تو سایت دیدم دو دل شدم
1396/1/5
هموطن عزیز باید حقیقت را فهمید و پذیرفت چین خیلی دیرتر از ژاپن و اروپاشروع کرده ولی ببینید چند کارخانه خودروسازی داره و بدون آنکه طراحی تکراری داشته باشند وبه اروپا و آمریکا هم صادر میکنند ولی ما چی هنوز طرح بدنه سمند مربوط به اول دهه ۸۰ برمیگرده وهیچ تغییری نداشته پس لطفا الکی به محصولات چینی ایراد نگیرید.
1396/2/9
اگر تونستید بعد از این همه مدت یک تاریخ درست از ورود ان ال 3 به هواداران این خودرو بدهید .!!!
1396/3/25
علاقمند خریدار ماشین شاسی بلند جیلی N. L. 3 با کمک شما عزیزان و خیرین بهمین زودی زود اللهی امین
1396/4/15
سلام ، كسي خبر داره جيلي nl3 كي وارد بازار ايران ميشه ؟ ممنونم
1396/4/19
بعد از نمایشگاه شیراز.
1396/5/2
خودرو پیشرفته و روزه و از فن اوری شرکت ولوو استفاده میکنه چون شرکت جیلی شرکت ولوو رو خریداری کرده و سرطراح مطرح ولوو رو اورده توی جیلی به عنوان سرطراح شرکت جیلی دوستان محترم قبل از نظر دادن درباره محصولات جدید چین تحقیق کنن دارن به کجاها میرسن
1396/6/8
سلام دوستان لطفا همه ب من كمك كنن ميخواستم بدونم اين ماشين دقيق كي مياد بازار يا اگه بخواد بياد چقدي طول ميكشه تا بياد،من موندم ك چري تيگو 7 بخرم يا وايسم همين بياد بازار البته اگه بدونم!!! لطفا راهنمايي كنيد ممنونم
1396/6/13
سلام
من دوساله كه يه جيلي شاسي بلند دارم و خدايي هم ازش راضي هستم ، خصوصا خيلي خوشحالم كه رنگ طلايي متاليك گرفتم كه واقعا تكه. با اسپورتيج و توسان خيلي فرق نداره
1396/7/12
سلام خیلی بهتر هست یه فلیم از تست تصادف این خودرو پخش کنن تا ببینیم در چه حدی هست.
1396/11/15
سلام.ترو خدا اگه ماشین چینی ندارید ،ماشین های چینی را اشغال ننامید
اول امتحان می کنند و بعد نظر می دهند.چرا تر و خشک رو با هم میسوزونید.حالا بازرگان های از همه جا بی خبر رفتن در هر بخشی جنس بنجل اوردن،که همه فکر می کنند چینی اشغاله.
گوشی اپل هم ساخت چینه
قابل توجه ان دسته که می گن چینی اشغاله