موضوعات داغ

نتایج مرحله دوم عرضه یکپارچه خودرو چه ساعتی اعلام می‌شود؟ + زمان آزادسازی 100 میلیون تومان

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

با توجه به برنامه‌ای که قبلاً اعلام شده بود درباره نوبت‌های مرحله دوم ثبت‌نام در سامانه یکپارچه عرضه خودرو، امروز در مورد نتایج نوبت‌دهی دور دوم به متقاضیان اطلاع رسانی می‌شود.

در این خصوص، مهدی تقدسی، مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو، دیروز در گفت‌وگویی اعلام کرد که نتایج نوبت‌دهی مرحله دوم عرضه یکپارچه خودرو در ساعت ۱۴ روز چهارشنبه ۲۴ خرداد توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت و در سامانه منتشر می‌شود.

تقدسی همچنین افزود: در هفته جاری با حضور نهادهای نظارتی، اولویت‌بندی مرحله دوم عرضه یکپارچه خودرو انجام شد و بر اساس اعلام قبلی در سامانه یکپارچه ، پس از اعلام نتایج نوبت‌دهی در روز ۲۴ خرداد، بانک‌ها مکلف هستند که پول‌های مسدود شده متقاضیان خرید خودرو را آزاد کنند تا مردم بتوانند این پول را از حساب خود برداشت کنند.

فرآیند مرحله دوم طرح یکپارچه عرضه خودروهای داخلی بر اساس فرآیند نوبت‌دهی از ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ آغاز شد به‌گونه‌ای که متقاضیان خرید خودرو می‌توانستند از طریق این سامانه در بازه زمانی ۲۰ تا ۲۹ اردیبهشت اقدام کنند برای افتتاح حساب وکالتی به نام سازمان حمایت در بانک‌ها.

پس از این مرحله و بررسی اطلاعات مشتریان، متقاضیانی که شرایط لازم را داشتند می‌توانستند در بازه زمانی ۳ تا ۱۰ خرداد به انتخاب خودرو در سامانه اقدام کنند.

هدف از این طرح عرضه گسترده و شفاف خودروهای داخلی است با توجه به افزایش و تثبیت جریان تولید خودرو در سال جاری و همچنین برنامه‌ریزی انجام شده برای افزایش مستمر تولید.

در دوره اول عرضه خودرو از طریق سامانه یکپارچه ، بیش از ۹۰۰ هزار نفر برای خرید خودرو ثبت نام کردند و بر اساس قولی که فاطمی امین، وزیر سابق صنعت، معدن و تجارت درباره حذف قرعه‌کشی داده بود، در دوره اول بدون قرعه‌کشی و فقط بر اساس نوبت‌دهی به تمام متقاضیان خرید خودرو در سامانه بر اساس نوبت خودرو داده می‌شود.

نتایج اولویت‌بندی مرحله دوم طرح یکپارچه عرضه خودروهای داخلی از ساعت ۱۴ امروز از طریق سامانه یکپارچه به آدرس (https://esalecar.ir/login) قابل مشاهده است.

نظرات کاربران

8 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1402/3/24
تا این لحظه هنوز سایت باز نشده
1402/3/24
مطمئنی قابل مشاهده است
1402/3/24
اینا تو نمایش نتایج هم موندن وای به حال تحویل خودرو
1402/3/24
سلام تا الان که من نتونستم ببینم
1402/3/24
طبق معمول همیشه سایت به مشکل خورده...
1402/3/24
یه سوال داشتم دوستان من سایپا شرکت کردم افتاده زمستان سال۱۴۰۳میتونم جلو تر از ایران خودرو بردارم ماشین؟یا باید از سایپا بردارم بخوام اگه تغییر بدم زودتر برسه دستم
1402/3/24
خوب
1402/3/26
با سلام
اسمم برای زمستان ۱۴۰۲ در آمده رفتم بانک گفت نمیشه حساب برداشت کنید باید وکالتی حذف کنید الانم نمیشه حساب کالتی کرد. مشکلی برای تکمیل وجه پیش نمیاد؟ امکان وکالتی کردن حساب دوباره میدن؟؟؟لطفا راهنمایی کنید نگرانیم