موضوعات داغ

کشنده ۴۴ تنی دوو، سوغات کاسپین برای نمایشگاه خودرو شیراز ۱۴۰۲ + عکس

عکس مطلب اول

شرکت کاسپین خودرو از سال ۱۳۹۵ شروع به فعالیت کرده و به تازگی دو محصول جذاب خود را در نمایشگاه بین‌المللی خودرو شیراز ۱۴۰۲ به نمایش گذاشته است. کشنده‌های ۱۸ تنی و ۴۴ تنی دوو با ظاهری جذاب و متمایز در غرفه کاسپین، نظر بسیاری از علاقه‌مندان به خودروهای سبک و سنگین را به خود جلب کرده‌اند. در ادامه، مشخصات کشنده ۴۴ تنی دوو کاسپین را به طور مختصر مورد بررسی قرار می‌دهیم.

کشنده ۴۴ تنی دوو ظاهری فانتزی، اما سرسخت و قدرتمند از خود به نمایش می‌گذارد. این محصول روی شاسی نردبانی تک لایه ساخته شده و حدود ۶.۳ متر طول، ۲.۵ متر عرض و ۳.۸ متر ارتفاع دارد. فاصله محوری ۳.۷ متر، فاصله بین مرکز محور عقب تا انتهای شاسی حدود ۰.۹ متر و فاصله بین مرکز محور عقب تا پشت کابین حدود ۲.۶ متر اعلام شده است.

نمای جانبی کشنده ۴۴ تنی دوو کاسپین خودرو

وزن کلی خودرو به ۷۷۹۰ کیلوگرم می‌رسد. ظرفیت محور جلو ۸۰۰۰ کیلوگرم و ظرفیت محور عقب ۱۳ هزار کیلوگرم است. حداکثر وزن ناخالص مجاز این کشنده حدود ۴۴ هزار کیلوگرم اعلام شده و حداکثر شعاع گردش آن ۶.۶ متر است.

وظیفه جابجایی چنین وزنی بر عهده پیشرانه ۱۱ لیتری دوسان مدل DX12 است که مطابق با استاندارد آلایندگی یورو ۵ عمل کرده و به فناوری‌های توربوشارژ و اینترکولر ۶ مجهز است. این موتور ۴۴۰ اسب بخار قدرت و ۲۱۰۸ نیوتن متر گشتاور را از طریق گیربکسAMT ساخت شرکت ZF به چرخ‌ها وارد می‌کند. به لطف این موتور قدرتمند، حداکثر سرعت ماشین به ۱۲۵ کیلومتر بر ساعت می‌رسد

نمای عقب کشنده ۴۴ تنی کاسپین خودرو

کشنده ۴۴ تنی در بخش جلو به سیستم تعلیق فنر برگی پارابولیک با میله متعادل‌کننده و در بخش عقب به سیستم تعلیق تمام شناور بادی مجهز به ۴ بالن با قابلیت تنظیم ارتفاع مجهز است. چرخ‌ها از سیستم ترمز تماما پنوماتیکی، از نوع دومداری و دیسکی (ساخت WABCO) استفاده می‌کنند. سیستم ترمز شامل AEBS، ESC، ترمز کمکی (ترمز موتور به علاوه اینتاردر گیربکس) و ترمز دستی می‌شود. کشنده 4x2 دوو روی رینگ‌های ۲۲.۵ اینچی فولادی سوار است.

نمای داخلی کشنده دوو کاسپین

کشنده تک محوره کاسپین خودرو دارای لیست بالابلندی از تجهیزات و امکانات است که از جمله آن‌ها می‌توان به سیستم حمل کالای خطرناک ADR، سیستم هشدار خروج از مسیر LDWS، یخچال، کولر و بخاری درجا، دو تخت خواب مجهز به گرم‌کن، سیستم مولتی‌مدیا، سنسور نور (اتولایت)، بالابر برقی شیشه‌ها، قفل مرکزی و ریموت کنترل، سیستم هشدار برخورد از جلو، سیستم کنترل حرکت در سربالایی HAC، کروز کنترل ACC، دیلایت، تنظیم ارتفاع چراغ‌های جلو، قطع کن باتری، استارت از راه دور، سیستم تهویه مطبوع، صندلی بادی راننده، قفل دیفرانسیل، کابین شناور چهار نقطه‌ای با تعلیق بادی، سانروف برقی و ... اشاره کرد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1402/3/25
سلام‌‌