موضوعات داغ

نگاهی پیکاپ G9‌ گروه بهمن در نمایشگاه شیراز 1402، غول آسای خوش‌رنگ + فیلم و عکس

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

یکی از خودروهای جذاب غرفه گروه بهمن در نمایشگاه خودرو شیراز، پیکاپ G9‌ بهمن موتور بود. این پیکاپ در واقع محصولی از شرکت چینی زد ایکس است که در زمینه تولید محصولات تجاری فعالیت می‌کند.

ویدیو بررسی خودرو پیکاپ G9 محصول گروه بهمن

پیش از این گروه بهمن محصول دیگری از این شرکت یعنی پیکاپ کاپرا را به بازار عرضه کرده بود که نسخه فیس لیفت این خودرو نیز در غرفه بهمن موتور حضور داشت.

نسخه به نمایش درآمده از پیکاپ G9‌ در نمایشگاه شیراز، نارنجی رنگ بود و توجه مخاطبان را نسبت به خود جلب می‌کرد. ابعاد این پیکاپ قابل توجه است و با داشتن طولی بیش از 5.5 متر، به راحتی نگاه‌ها را به سمت خود خیره می‌کند. طراحی این محصول نیز شباهت قابل توجهی به پیکاپ‌های آمریکایی همچون محصولات برند رم دارد که در نبود این محصولات، حضور پیکاپ G9 برای مخاطبان ایرانی جذاب خواهد بود.

زیر کاپوت پیکاپ G9، پیشرانه دو لیتری چهار سیلندر توربوشارژر با سیستم تزریق مستقیم سوخت قرار دارد که حداکثر 195 اسب بخار قدرت و 365 نیوتن متر گشتاور آزاد می‌کند. گیربکس هشت سرعته اتوماتیک برند ZF نیز وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌ها را در این پیکاپ برعهده دارد. حالات مختلف انتقال قدرت تک دیفرانسیل و دو دیفرانسیل برای پیکاپ G9‌ لحاظ شده است.

پیکاپ G9‌

پیکاپ G9‌ یک خودرو مجهز است. از جمله امکانات رفاهی این خودرو می‌توان به این موارد اشاره کرد: سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش، سیستم کنترل حرکت در سربالایی و سرازیری، ترمز پارک برقی، سیستم هشدار تصادف از جلو، رادار خطی، کروز کنترل تطبیقی، چهار کیسه هوا، شارژر بی‌سیم تلفن همراه، سه حالت رانندگی، چراغ بدرقه، سیستم کنترل فشار باد تایرها، صندلی ۶ حالته برقی راننده، صندلی چهارحالته برقی شاگرد، تهویه اتوماتیک، دریچه تهویه عقب، گرم‌کن صندلی‌های جلو و آینه‌های جانبی تاشو به همراه گرمکن.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد