موضوعات داغ

دور سوم خرید خودرو سامانه یکپارچه از هفته آینده، اضافه شدن خودروهای جدید به لیست

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

مدیریت سامانه یکپارچه خودرو، مهدی تقدسی، اعلام کرد: با توجه به فضای خالی در ظرفیت خودروسازان در ماه شهریور، برای سه درصد از متقاضیان باقیمانده، همچنان با رعایت اولویت‌های آنها، فرصت انتخاب یک خودرو جدید و جایگزین وجود دارد.

تقدسی افزود: برای ۹۷ درصد از افرادی که در مرحله دوم ثبت نام کرده‌اند، بر اساس برنامه زمان‌بندی و برنامه تولید خودروسازان داخلی، تا پایان سال ۱۴۰۳، خودروی مورد نظر به آنها تخصیص داده خواهد شد.

وی با اشاره به فضای خالی در ظرفیت خودروسازان و همچنین محصولات جدید در ماه شهریور، تأکید کرد: برای سه درصد از متقاضیان باقیمانده، با حفظ اولویت‌های آنها، امکان انتخاب یک خودرو جدید و جایگزین وجود دارد.

تقدسی اعلام کرد: جزئیات طرح جایگزینی و مهلت انصراف از طرح دوم سامانه یکپارچه برای شرکت در طرح سوم سامانه، پس از جلسه با وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) در هفته جاری اعلام خواهد شد.

مدیر سامانه یکپارچه خودرو تصریح کرد: در ماه شهریور، متقاضیانی که خودروسازان دارای ظرفیت خالی هستند، می‌توانند خودرو جایگزین را انتخاب کنند و لیست خودروهای تکمیلی نیز در هفته آینده اعلام خواهد شد.

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1402/3/27
الان یعنی برای ۳ درصد باقی مانده خودروی جایگزین اعلام میشه یا برای ۹۷ درصد؟
1402/3/27
برای من زمستان 403 اسفند ماه ساعت 12 شب زده.. ی کار کنید ماهم بتونیم تعویض کنیم.. این چه تخصیصی هست که دو سال دیگه ماشین بدین به ملت.
1402/3/27
چرا وقتی خودرو واسه تحویل ندارید پولهای مردم رو ۲ماه بلوکه میکنید؟ اون از ۵۰۰ میلیونهای خودروهای وارداتی اینم از طرز خودروهای داخلی، فقط دروغه، اگر شما دست از سر خودرو بردارید و بزارید نمایندگی ها بفروشند اوضاع خیلی بهتره و بازار سیاه و دلالی جمع میشه
1402/3/27
ما که نفهمیدیم چی شد یه بار میگن شهریور یه بار میگن هفته بعد
1402/3/27
با سلام .لطفا به ثبت نام کنندگان ماشینهای خارجی که این همه مدت وقت و پولشون خوابید فکری در تحویل خودروی داخلی فرصتی ایجاد بشه که خارج از اولویت بندی به آنها خودرو در سال جاری تحویل شود.باتشکر
1402/3/28
برای من شاهین در زمستان ۱۴۰۲ اعلام ولی پس از ۲۴ ساعت حدف کردن
در طرح فرسوده ثبت نام داشتم
1402/3/29
سلام
قیمت ها که همون قیمت قبل و قیمت فروش خودشونه
اصلا شورای رقابت برای خودش قیمت گذاری کرده انگار
میرفتیم از خودشون میخریدیم دیگه