موضوعات داغ

افتتاح شوروم فونیکس خسروانی ۱۹۳ در تهران + فیلم و عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

مجموعه خسروانی یکی از مطرح‌ترین‌ مجموعه‌های ایران در زمینه خرید و فروش خودروهای صفر کیلومتر و کارکرده داخلی و خارجی است و به تازگی اولین شوروم استاندارد برند فونیکس از زیر مجموعه‌های گروه بزرگ خسروانی ۱۹۳ را در شهر تهران افتتاح نموده است.

فیلم فونیکس نمایندگی خسروانی ۱۹۳

شوروم برند فونیکس خسروانی ۱۹۳ که با جدیدترین استانداردهای این برند لوکس مدیران خودرو راه‌اندازی شده است فضایی مدرن، جدید و در خور مشتریان این برند را فراهم نموده است تا با فراق بال و در مجموعه‌ای استاندارد بتوانند برای خرید خودرو مورد نظر خود اقدام کنند.

شوروم فونیکس نمایندگی خسروانی ۱۹۳

حدوداً یک سال است که برند فونیکس مدیران خودرو در بازار ایران حضور یافته است. این برند با هدف ارائه خودروهای جدید و پیشرفته در صنعت خودرو، وارد عرصه شد تا نیازهای مشتریان را برآورده سازد و استانداردهای صنعت خودرو را به سطح بالاتری برساند. مشابه برندهای مطرح بین‌المللی، در مجموعه نمایندگی فونیکس خسروانی ۱۹۳ نیز احساس نیاز به ایجاد فضایی متمایز و خدماتی منحصر به فرد برای مشتریان ایجاد شد.

در شوروم‌ جدید فونیکس نمایندگی خسروانی ۱۹۳، خدماتی تازه به مشتریان ارائه می‌شود که از جمله این خدمات می‌توان به فرآیندهای خوشامدگویی و تحویل خودرو در یک مراسم قابل توجه اشاره کرد.

شوروم فونیکس خسروانی ۱۹۳

خسروانی مجموعه ای برتر در حوزه خرید و فروش خودرو

مجموعه خسروانی، از سال ۱۳۵۱ با هدف خرید و فروش خودروهای صفر کیلومتر و کارکرده داخلی و خارجی، فعالیت خود را آغاز کرده است. با مدیریت آقای علی خسروانی و با همراهی یک تیم متخصص و کاربلد در زمینه خرید و فروش خودرو، این مجموعه همیشه در پی طراحی و ارائه خدمات متنوع و منحصر به فرد به مشتریان خود بوده است.

ارائه گارانتی یک ساله تعویض، گارانتی یک هفته‌ای برای مغایرت، گارانتی یک ساله برای موتور و گیربکس، ارسال رایگان خودرو به سراسر ایران، تخفیف بیمه بدنه و خودروهای کارشناسی شده، از جمله خدمات منحصر به فرد و خاصی هستند که مجموعه خسروانی به مشتریان خود ارائه می‌دهد. با ارائه این خدمات، مجموعه خسروانی تجربه یک خرید خوب خودرو را برای مشتریان خود رقم می‌زند.

کادر حرفه ای و آموزش دیده در نمایندگی فونیکس خسروانی ۱۹۳

خرید انواع خودرو در مجموعه خسروانی

خسروانی، به عنوان یکی از نمایندگی‌های برتر فروش برندهای متنوع مانند ب ام و، هیوندای، میتسوبیشی، سانگ یانگ، بورگوارد، ام وی ام، چری و...، همچنین خرید و فروش برندهای وارداتی مانند بنز، لکسوس، پورشه، ولوو، کیا، تویوتا و... و خودروهای چینی و ایرانی بازار، با توجه به شبکه فروش گسترده خود، همیشه در تلاش بوده تا با ارائه خدمات متمایز در زمینه خرید و فروش، فروش اقساطی و لیزینگی، معاوضه و مشاوره خرید و فروش خودرو، نیازهای مشتریان خود را برآورده سازد.

شوروم فونیکس نمایندگی خسروانی ۱۹۳

به عنوان یکی از نمایندگی‌های برتر فروش خودرو در ایران، مجموعه خسروانی همچنین فروشنده معتبری از برند فونیکس است. با توجه به تعهدات خود به کیفیت و خدمات مشتری، خسروانی و فونیکس همراهی قوی و موفقی را در بازار خودرو ایران داشته‌اند.

تیگو 8 پرومکس در نمایندگی فونیکس خسروانی ۱۹۳

شوروم فونیکس خسروانی ۱۹۳ در فضای کاملا اختصاصی و مدرن و همچنین پرسنلی آموزش دیده بتازگی در خیابان شریعتی بالاتر از پل رومی افتتاح شده است. متقاضیان خرید محصولات این برند با مراجعه به شوروم فونیکس خسروانی ۱۹۳ می‌توانند از جدیدترین محصولات این شرکت مانند آریزو 6 پرو، فونیکس FX، تیگو 7 پرو، تیگو 8 پرو و تیگو 8 پرومکس بازدید کنند و کارشناسان فروش ایشان را در تمام مراحل همراهی خواهند کرد.

بر این اساس، شوروم فونیکس نمایندگی خسروانی ۱۹۳ واقع در آدرس تهران، شریعتی، بالاتر از پل رومی، نبش حقیقتخواه با سطحی جدیدی از خدمات و استانداردهای مدرن در حوزه خرید و فروش خودروهای برند فونیکس، از ساعت 9 تا 22 پذیرای مراجعان و همه علاقمندان به محصولات فونیکس است.

فضای مدرن و پیشرفته شوروم فونیکس نمایندگی خسروانی ۱۹۳

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد