موضوعات داغ

پیکاپ تراک جدید سایک مکسوس تحت برند اینتراستلار عرضه می شود

عکس مطلب اول

سایک مکسوس رسما در تاریخ سوم ژوئیه، از برند جدید اینتراستلار رونمایی می‌کند که متعلق به پیکاپ‌های پیشرفته این گروه است. متعاقبا نسخه GST‌ این برند در سال ۲۰۲۴ روی خط تولید انبوه رفته و سپس پیکاپ-تراک تمام برقی دیگری وارد فرایند تولید می‌شود.

زیرمجموعه مکسوس در سال ۲۰۲۲ موفق به فروش بیش از ۱۹۱ هزار دستگاه خودرو در بازار محلی و ۲۲۰ هزار دستگاه خودرو در بازار جهانی شد. این برند تاکنون محصولات جدید و متنوعی را در کلاس‌های شاسی‌بلند، چندمنظوره، کاروان و پیکاپ عرضه کرده که از جمله آن‌ها می‌توان به میفا ۹، جی۹۰ و تریتوری اشاره کرد. مکسوس با معرفی برند جدید Interstellar پا به سگمنت پیکاپ-تراک نیز می‌گذارد.

خودروی مفهومی GST

سایک مکسوس در نمایشگاه خودرو شانگهای از یک خودروی مفهومی چهارنفره به نام GST رونمایی کرد. جی‌اس‌تی‌ از باتری‌های نیمه جامد استفاده می‌کند که امکان پیمودن مسافتی حدود ۱۰۰۰ کیلومتر را فراهم می‌آورند. این خودرو به سیستم سواری توزیع‌شده الکتریکی مجهز بوده که از چهار موتور مستقل با مجموع خروجی ۱۰۰۰ اسب بخار تشکیل شده است.

با توجه به تصاویری که قبلا منتشر شده، داخل کابین GST فضایی آینده‌نگرانه داشته و شامل یک نمایشگر عریض در قسمت داشبورد و همین‌طور غربیلک فرمان هلالی با دکمه‌های تخت می‌شود.

کابین GST

اوایل ماه جاری بود که سایک مکسوس در وب‌سایت MIIT چین از یک پیکاپ تراک جدید به نام اینتراستلار رونمایی کرد. بر اساس تصاویر وب‌سایت، سه مدل به نام‌های L، H و R با برند اینتراستلار در برنامه تولیدی مکسوس جای دارند. شرکت چینی همچنین پتنت جدیدی از یک پیکاپ تراک را در اداره ملی مالکیت معنوی کشور به ثبت رسانده که احتمالا به برند اینتراستلار ربط دارد.

پتنت جدید سایک مکسوس

طبق تصاویر لورفته از پتنت، کابین خودروی مجهول شبیه به GST بوده و دارای یک نمایشگر عریض است. این خودرو با طول ۵۳۶۵ یا ۵۶۸۰ میلی‌متر، عرض ۱۹۰۰ یا ۱۹۶۰ میلی‌متر و ارتفاع ۳۱۵۵ تا ۳۴۷۰ میلی‌متر ساخته شده و فاصله بین دو محور آن به ۱۷۹۲ یا ۱۸۰۹ میلی‌متر می‌رسد. زاویه خروج برابر ۲۸ درجه است. ماشین ناشناخته به موتور π سایک مدل SC20M129Q6B مجهز بوده و قدرت آن ‌حدودا به ۱۴۰ به اسب بخار می‌رسد. مصرف سوخت ماشین نیز در هر ۱۰۰ کیلومتر حدود ۸.۵ یا ۸.۷ لیتر اعلام شده است. بدون تردید به زودی خبرهای بیشتری درباره خودروی پتنتی سایک مکسوس در دسترس اصحاب رسانه قرار می‌گیرد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد