موضوعات داغ

مجموعه "بی‌ نی‌ سی"، نخستین فروشگاه دیجیتالی لوازم یدکی خودرو در تهران افتتاح شد

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

"بی‌ نی‌ سی"، نخستین فروشگاه دیجیتالی لوازم یدکی خودرو در تهران، افتتاح شد.

این فروشگاه، که نتیجه چهار دهه تجربه و فعالیت در زمینه قطعات خودرو است، تاکنون با فروش حضوری و آنلاین خود، به خدمت رسانی به مشتریان پرداخته است. اما حالا با افتتاح این فروشگاه دیجیتالی در غرب تهران، از روز جمعه ۹ تیرماه ۱۴۰۲، آماده پذیرایی از مشتریان خود خواهد بود.

محمدناصر معتمدی، معاون برند و بازاریابی و مشاور هیات مدیره بی‌نی‌سی، در مراسم افتتاحیه این فروشگاه که در هتل المپیک با حضور فعالان صنعت قطعات خودرو برگزار شد، بیان کرد: کمبود تکنولوژی و نوآوری، باعث کاهش شدید عمر شرکت‌ها در سال‌های اخیر شده است و برای حفظ وجود، شرکت‌ها باید به توسعه تکنولوژی و نوآوری متمرکز شوند.

معتمدی افزود: کمبود ایده‌های تازه و تغییر، بسیاری از شرکت‌های با سابقه را به سمت تعطیلی هدایت کرده است، که این موضوع درس‌های مهمی برای کسب و کارهای داخلی دارد.

وی تاکید کرد: مهم‌ترین موضوع، وجود خلاقیت و نوآوری در سازمان‌ها و شرکت‌ها است و باید از تکنولوژی به شکل جدی در این راستا استفاده شود.

معتمدی در پایان توضیح داد: دوران پاندمی، گام مؤثری در جهت تحولات دیجیتال بود و ما همگی با این واقعیت آشنا شدیم که در برخی مواقع، کارخانه یا فروشگاه ممکن است تعطیل شود و تنها راه باقیمانده، استفاده از اینترنت و کسب و کارهای آنلاین است. البته، همه این تغییرات باید بر اساس اصول کسب و کارهای مدرن انجام شود و تنها خرید یک تکنولوژی، نمی‌تواند ضامن رشد و توسعه کسب و کار باشد.

"بی‌ نی‌ سی"، نخستین فروشگاه دیجیتالی لوازم یدکی خودرو در تهران

معتمدی توضیح می‌دهد: بی‌نی‌سی یک مدل جدید را پیاده کرده است که به مشتریان امکان تعامل دیجیتال با فروشگاه در طول فرآیند خرید را می‌دهد. این فروشگاه دیجیتال، که ایده‌ی آن از سال ۹۷ در بی‌نی‌سی شکل گرفته، بر اساس سه عامل اصلی: فرد، فرآیند و فناوری طراحی شده است. همچنین یک استراتژی چندکاناله برای جمع‌آوری و تحلیل داده‌ها در بی‌نی‌سی اجرا شده تا نیازهای مشتریان به درستی شناسایی شوند. بنابراین، فروشگاه دیجیتال بی‌نی‌سی می‌تواند نیازهای خریدار را در زمان و شکل مورد نیاز او برآورده کند.

عبدالحسین قرصی، مدیرعامل بی‌نی‌سی، با تأکید بر اینکه شرکت‌ها باید در مسیر نوآوری حرکت کنند، اعلام کرد: بعد از سال‌ها تلاش، بی‌نی‌سی افتخار دارد که اولین فروشگاه دیجیتال قطعات خودرو را راه‌اندازی کند.

قرصی در مصاحبه با خبرنگاران توضیح داد: فروشگاه دیجیتال بی‌نی‌سی حدود ۱۴ هزار نوع کالا را در اختیار خریداران قرار می‌دهد، از قطعات موتور تا تزئینات خودرو. او همچنین افزود: بی‌نی‌سی به عنوان نماینده رسمی شرکت‌های ایساکو و سایپا یدک، ضمانت‌های لازم برای کالاهای این شرکت‌ها را ارائه می‌دهد. کالاهای بسته‌بندی شده بی‌نی‌سی نیز از کیفیت بالا و اصالت برخوردار هستند. کالاهای وارداتی نیز با شناسه‌های کیفی وزارت صمت عرضه می‌شوند.

بازدید از "بی‌نی‌سی" اولین فروشگاه دیجیتال لوازم یدکی خودرو

پس از افتتاح رسمی فروشگاه دیجیتال توسط هیئت مدیره بی‌نی‌سی، حاضرین در مراسم به فروشگاه مراجعه و تجربه خرید در اولین فروشگاه دیجیتال لوازم یدکی خودرو را تجربه کردند.

در این فروشگاه، با ارائه یک شماره تلفن به استیشن‌های فروشی، می‌توانید حساب کاربری خود را ایجاد کرده و وارد فروشگاه شوید. سپس با تعیین خودروی خود، می‌توانید قطعه مورد نیاز خود را جستجو کنید و برندها و قیمت‌های مختلف را مشاهده کنید. در نهایت، انتخاب خود را انجام داده و پرداخت را از طریق همان دستگاه انجام دهید. در صورتی که خریدار در انتخاب دقیق کالای خود دچار سردرگمی شود، کارشناسان فروشگاه در کنار او خواهند بود تا به او کمک کنند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1402/4/15
سايپا