موضوعات داغ

عرضه برترین برندهای باتری خودرو در آیتول

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

آیتول، امکان خرید باتری اصل و باکیفیت را با همکاری برترین برندهای باتری برای مالکان خودرو فراهم کرده است.

آیتول به عنوان سامانه جامع خدمات خودرویی در جهت رفع دغدغه‌های‌ خودرویی کاربران، امکان خرید ساده و ارسال سریع باتری را فراهم کرده است و محصولات 5 برند مطرح بازار باتری، شامل صبا باتری، سپاهان باتری، نیرو گستران، برنا باتری و وایا باتری در این پلتفرم عرضه می‌شود.

تست سلامت باتری، گارانتی اصل بودن کالا، تاریخ تولید جدید، قیمت مناسب و رقابتی در مقایسه با بازار و ارسال سریع در کنار آنلاین بودن روند سفارش محصول از مهمترین مزایای خرید باتری در سامانه آیتول است.

کاربران برای خرید فوری باتری از آیتول کافی است با ورود به وبسایت آیتول به آدرس itoll.com ، سرویس خرید باتری را انتخاب کنند و یا با مراجعه به آدرس https://itoll.com/service/battery با توجه به مدل خودرو، باتری‌ موردنیاز خود را سفارش دهند.

روند خرید باتری از آیتول

پس از ثبت درخواست خرید باتری، پشتیبانی آیتول در کمتر از ده دقیقه برای ثبت نهایی سفارش با کاربر تماس می‌گیرد و براساس زمان و مکان انتخابی مشتری، محصول در کمتر از دوساعت تحویل مشتری می‌شود. همچنین به زودی فرایند کاملا آنلاین ثبت سفارش، تعیین آدرس و زمان دریافت محصول به سایت آیتول اضافه خواهد شد تا کاربران با سرعت بیشتری محصول مورد نیاز خود را دریافت کنند.

ارسال و تعویض رایگان باتری خودرو در محل، تست برق و آمپر رایگان و تعویض باتری توسط کارشناسان متخصص آیتول از مزایای خرید باتری در آیتول است. گفتنی است که امکان تعویض فوری باتری توسط کارشناسان آیتول، هم اکنون در سه شهر تهران، مشهد و کرج فراهم شده است و به زودی این سرویس امدادی در شهرهای اهواز، شیراز و اصفهان نیز در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

چشم انداز آیتول، ارسال محصول به تمام شهرهای ایران در آینده‌ای نزدیک است.

همچنین جهت رفاه حال خریداران، قیمت‌های محاسبه‌شده در آیتول با احتساب دریافت داغی باتری فرسوده بوده و قیمت باتری فرسوده از قیمت اصلی باتری خریداری‌ شده کسر شده است.

آیتول در جهت عمل به وعده برند خود مبنی بر رفع تمام نیازهای خودرویی کاربران، خدمات متنوعی شامل بیمه اقساطی خودرو، پرداخت عوارض آزادراهی، استعلام وضعیت گواهینامه، پرداخت آنلاین جرایم راهنمایی و رانندگی و ... را ارائه داده است که خرید فوری باتری از جدیدترین خدمات این سامانه جامع خودرویی است.

این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد