موضوعات داغ

قیمت جدید KMC T8 رسما توسط کرمان موتور اعلام شد + قیمت تیرماه 1402

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

کرمان موتور قیمت محصول پیکاپ خود یعنی KMC T8 را اعلام کرد.

بنا بر اعلام رسمی کرمان موتور پیکاپ کی ام سی T8 محصول تجاری سبک این شرکت در تیرماه 1402 با قیمت 1 میلیارد و 650 میلیون تومان عرضه می‌شود.

جک T8 که در کشور ما با نام اختصاصی کرمان‌موتور یعنی KMC T8 شناخته می‌شود، یک پیکاپ دودیفرانسیل نسبتاً بزرگ است. این خودرو در محدوده قیمت و اندازه‌های خود، کارآمدی خوبی از خود نشان دهد و به عنوان جایگزینی مناسب برای پیکاپ‌های قدیمی‌تر موجود در کشور ما معرفی شود.

پیکاپ KMC T8 از یک پیشرانه 4 سیلندر 16 سوپاپ 2 لیتری توربوشارژ بهره می‌برد که توان تولید 174 اسب‌بخار (در دور موتور 5000) و گشتاور 290 نیوتن‌متر (از دور موتور 1800 تا 4000) را دارد. گشتاور بالا در دور موتور پایین، استاندارد آلایندگی یورو 5 و مصرف سوخت کمتر نسبت به رقبا تنفس طبیعی از مزایای پیشرانه پیکاپ کرمان موتور است. با این حال، همانطور که می‌دانید موتور توربوشارژر حساسیتی به کیفیت سوخت و شرایط نگهداری بیشتر از موتورهای اتمسفریک دارد. وظیفه انتقال قدرت نیز به یک جعبه‌دنده 6 سرعته دستی اطاق می‌شود که می‌تواند نیرو را به چرخ‌های عقب یا همه چهار چرخ منتقل کند.

این ماشین سه حالت رانندگی دارد: دیفرانسیل عقب، دو دیفرانسیل سبک و دو دیفرانسیل سنگین، که می‌توان با استفاده از آن‌ها در مسیرهای مختلف، چسبندگی لازم و انتقال گشتاور بهینه را به‌دست آورد. همچنین، دیفرانسیل عقب با یک قفل الکترونیکی اتوماتیک تجهیز شده است تا احتمال گیرافتادن ماشین در مسیرهای ناهموار را کاهش دهد. ترمزهای این ماشین نیز در هر چهار چرخ به صورت دیسکی عمل می‌کنند و انواع سیستم‌های کمکی (که در بخش آپشن به آن‌ها اشاره خواهیم کرد) از آن‌ها پشتیبانی می‌کنند. علاوه بر این، سیستم تعلیق جلو از نوع جناغی دوبل مستقل و سیستم تعلیق عقب از نوع فنرتخت غیرمستقل استفاده می‌کند و زاویه حمله 30.9 درجه و فرار 23.3 درجه برای خودرو در نظر گرفته شده است.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1402/4/17
آخه کجا مصرف سوخت این خودرو کمه من دارم اینو بالای 15لیتر مصرفشه که خیلی بیشتر از هایلوکس هست
1402/4/17
خوب اما گرون معلم‌ها گی بگیرند اینو
1402/5/3
در مورد کیفیت پیکاب زاگرس آیا نسبت به کلوت و تی ۸ بهتر هست چون من در اهواز هستم و هوا گرما هست ممنون
1402/6/18
سلام مصرفش هر صد کیلومتر بیستو پنج لیتر ه
1402/6/18
مصرف سوختش وحشتناکه