موضوعات داغ

مقایسه هتل لیلیوم و هتل ایران کیش + قیمت

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

اگر قصد سفر به جزیره زیبا و مرجانی کیش را دارید به احتمال زیاد هنگام جستجو برای رزرو محل اقامت، در میان هتل‌ های کیش ستاره‌دار ، نام دو هتل لیلیوم و هتل ایران کیش به گوشتان خواهد خورد.

در همین راستا در این مطلب قصد داریم تا به طور خاص خدمات این دو هتل را با توجه به قیمت و سایر امکاناتی که در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهند مورد قیاس قرار دهیم تا شما بتوانید با توجه به بودجه مورد نظر و انتظاراتی که از یک هتل خوب دارید بدون نگرانی و با طیب خاطر یکی از این دو هتل را جهت اقامت خود انتخاب کنید.

معرفی هتل ایران کیش

هتل ایران کیش به عنوان یکی از هتل های پنج ستاره و برتر این جزیره دارای ۱۲۸ اتاق در دو برج مجزا با هفت طبقه نما است. معماری هتل بسیار شیک و مدرن است. اتاق‌های ضلع شمالی هتل با توجه به موقعیت مکانی‌ای که دارند نمایی از دریای نیلگون خلیج فارس را به نمایش می‌گذارند و اتاق‌های جنوبی چشم‌اندازی رو به پارک دارند، از این رو می‌توانید با توجه به سلیقه خود اتاق مناسب را رزرو نمایید.

در تمامی اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل خدماتی چون سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، تلفن، حمام اختصاصی، خدمات بیدار باش، ملزومات شخصی بهداشتی، آباژور، مبلمان، وان جکوزی، مینی بار، یخچال، سیستم تهویه مناسب ارائه شده ‌است.

امکانات هتل ایران کیش

امکانات هتل ایران کیش

این هتل لوکس جزو معدود هتل‌هایی است که دارای سالن همایش و اجتماعات، سالن کنفرانس و اتاق جلسات با استانداردهای روز است، از این رو هتل ایران کیش جزو ایده‌آل‌ترین انتخاب‌ها برای کسانی‌است که قصد برگزاری جلسات کاری، تجاری و ... را در محل اقامت خود دارند.

از امکانات دیگر هتل می‌توان به استخر، سونا، جکوزی رایگان، صندوق امانات، ترانسفر فرودگاهی، مسیر پیاده‌روی و دوچرخه سواری ، اینترنت رایگان، خدمات سرو صبحانه رایگان، پارکینگ مناسب، تاکسی‌سرویس، خشک‌شویی، خدمات اجاره اتومبیل، لابی مدرن با تجهیزات عالی و ... اشاره کرد.

همچنین هتل ایران دارای سالن بدنسازی با دستگاه‌های ورزشی بسیار مجهز است که در آن خدمات ماساژ حرفه‌ای نیز ارائه می‌شود. در رستوران هتل ایران که در قسمت لابی آن قرار دارد می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و فرنگی اعمم از کباب‌ها، خورشت‌ها، انواع سوخاری و ... که توسط بهترین سرآشپزهای کیش تهیه و طبخ می‌شوند را سفارش دهید.

کافه ویکتوریا و روف گاردن این هتل از دیگر امکانات مثال زدنی هتل ایران کیش هستند که در آن انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد به همراه میان‌وعده‌های خوشمزه به مهمانان عرضه می‌گردد.

موقعیت مکانی هتل ایران کیش

این هتل جذاب و دیدنی در مرکز شهر و در بلوار خلیج فارس قرار دارد از این جهت برای رفتن به بازار و مراکز دیدنی کیش مانند رویال مال، بازار مریم، بازار مروارید، اسکله، کارتینگ، مجموعه کیبل اسکی، کوه نور و ... هیچ مشکلی نخواهید داشت.

معرفی هتل لیلیوم کیش

هتل چهار ستاره لیلیوم در رده هتل‌های خوب و هوشمند کیش است که در ۸ طبقه ساخته شده‌است و دارای ۱۵۴ اتاق و سوئیت می‌باشد. معماری هتل بسیار شیک و مدرن است و تمامی واحدها دارای امکاناتی نظیر سیستم تهویه پیشرفته، تلویزیون، مینی بار ( با هزینه اضافه)، یخچال، صندوق امانات، سرویس بهداشتی، حمام، تلفن، اینترنت پرسرعت، خدمات روم سرویس، صبحانه رایگان، خدمات بیدار باش و ... هستند. چشم انداز برخی اتاق‌ها روبه دریا و برخی دیگر رو به پارک زیبای جزیره است.

هتل لیلیوم کیش

امکانات هتل لیلیوم کیش

در این هتل امکاناتی هم چون پارکینگ، اینترنت پر سرعت، ترانسفر فرودگاهی، لابی لوکس، صندوق امانات، لاندری، امکان اجاره ماشین، گالری طلا و جواهر، گیم نت، صرافی و ... دارد.

سالن اجتماعات و سالن برگزاری جشن‌های این هتل زیبا با ظرفیت پانصد نفر آماده خدمات‌دهی به مهمانان عزیز است. هتل لیلیوم از آن جهت جزو هتل‌های هوشمند به حساب می‌آید که در تمامی نقاط آن دسترسی به اینترنت رایگان، نامحدود و پرسرعت مقدور است.

این هتل معروف دارای دو رستوران سنتی و فست فودی است که هر کدام منوی متنوعی از غذاهای لذیذ و با کیفیت محلی و بین المللی را دارند. کافی شاپ دنج هتل لیلیوم نیز انواع کافی‌ها، میان وعده‌ها و ... را در منوی خود جای داده ‌است.

موقعیت مکانی هتل لیلیوم کیش

هتل لیلیوم در میدان معروف پردیس و بلوار رودکی واقع شده‌ و به مراکز و مکان‌های دیدنی همچون بازار پردیس، بازار مروارید، کوه نور و ... بسیار نزدیک است.

مقایسه هتل لیلیوم و ایران کیش از لحاظ قیمت

با توجه به اطلاعات بالا و با مقایسه دو هتل ایران کیش و لیلیوم باید گفت که هتل لیلیوم نسبت به هتل ایران کیش تنوع اتاقی کمتری دارد و از امکاناتی نظیر باشگاه و استخر برخوردار نیست.

از نظر قیمت رزرو اتاق نیز، در هتل ایران شروع قیمت‌ها از اتاق تک نفره دو تخته با حدود قیمت ۶۰۰ هزار تومان تا سوئیت‌هایی با قیمت ۴ میلیون تومان می‌توان جا رزرو کرد. در هتل لیلیوم اما اتاق‌های تک نفره دوتخته با هزینه حدودی ۴۰۰ هزار تومان شروع شده و با توجه به نوع اتاق، قیمت‌ها به نسبت بالاتر خواهد رفت.

در یک بررسی اجمالی و با در نظر گرفتن نظرات مهمانان ساکن این هتل‌ها باید در مجموع گفت که هر دو هتل جزو هتل های رده بالای کیش از نظر کیفیت هتلداری و خدمات دهی هستند. بنابراین بهتر است با در نظر گرفتن موارد بالا و با توجه به نیاز و بودجه خود یکی از این دو هتل معروف و با کیفیت را جهت اقامتی به یادماندنی در جزیره پرشور و زیبای کیش انتخاب کنید.

این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد