موضوعات داغ

اولین سری کامیونت آرنا پلاس توسط ایران خودرو دیزل به مشتریان تحویل شد

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت ایران خودرو دیزل در تاریخ چهارشنبه ۲۱ تیرماه، اعلام کرد که تحویل نخستین سری از کامیونت آرنا پلاس را آغاز کرده است. این اقدام پس از استقبال فوق‌العاده‌ای که مشتریان از نسخه اولیه این محصول در اسفندماه سال گذشته داشتند، صورت گرفته است. تحویل این محصول به موقع و بدون تأخیر صورت گرفته است.

به گزارش روابط عمومی شرکت ایران خودرو دیزل، مهدی آقاطاهریان، مدیر فروش این شرکت، اعلام کرد که ثبت‌نام اولیه برای این محصول در پایان اسفندماه سال گذشته آغاز شد و تحویل آن در هفته آخر تیرماه برنامه‌ریزی شده بود. با توجه به پاسخگویی خوب مشتریان، موفق شدیم این محصول را به موقع به آنان تحویل دهیم.

وی اضافه کرد که تحویل اولین دسته از این محصول از امروز آغاز شده است و در کمترین زمان ممکن و براساس زمانبندی معین در نامه فروش، تمامی تعهدات نسبت به مشتریان را به انجام خواهیم رساند.

همچنین، مدیر فروش ایران خودرو دیزل بیان کرد که با توجه به استقبال خوب مشتریان، برنامه‌ریزی برای دوره جدید فروش این محصول در حال انجام است و جزئیات آن به مشتریان در زمان مناسب اعلام خواهد شد.

مهم است بدانید که آرنا پلاس، کامیونت باری جدیدی با ظرفیت شش تن است که به موتور مشهور کامینز ۸.۳ لیتری توربوشارژ، گیربکس ZF، سیستم ترمز دو مداره پنوماتیک (دیسکی در هر دو سیستم ترمز جلو و عقب) و کابین خواب دار با آپشن‌های جدید و متنوع تجهیز شده است. با توجه به طول بارگیری مناسب آن، این کامیونت قادر به نصب انواع بارهای فلزی، کفی جرثقیل‌دار، بالابر، حمل خودرو، حمل زباله پرس، یخچال و سایر کاربردها می‌باشد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1402/4/23
خیلی گرونه