موضوعات داغ

عرضه کامیونت فورس و کشنده امپاور در بورس کالا + جدول قیمت تیرماه 1402

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت بهمن دیزل در نظر دارد کامیونت‌های "فورس 6تن خواب‌دار"، "فورس 6تن بدون خواب" و کشنده "امپاور BD500" را در بورس کالا بفروشد. این عرضه بورسی در تاریخ 31 تیر برگزار خواهد شد و سررسید قرارداد نیز 31 شهریور 1402 اعلام گردیده است.

جدول عرضه کامیونت های فورس و کشنده امپاور

نام کالا تعداد عرضه کننده قیمت پایه درصد پیش پرداخت تاریخ عرضه تاریخ تحویل
کامیون کشنده امپاور (EM POWER) ۵۰ دستگاه بهمن دیزل ۴ میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان ۳۰ درصد ۳۱ تیر ۳۱ شهریور
کامیونت فورس (FORCE) کابین بدون خواب ۶ تن بدون کاربری ۵۰ دستگاه بهمن دیزل یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان ۳۰ درصد ۳۱ تیر ۳۱ شهریور
کامیونت فورس (FORCE) کابین خوابدار ۶ تن بدون کاربری ۷۰ دستگاه بهمن دیزل یک میلیارد و ۴۳۷ میلیون تومان ۳۰ درصد ۳۱ تیر ۱۲ شهریور

قیمت‌های پایه عرضه بورسی کامیونت های فورس و کشنده امپاور

در این نوبت عرضه بورسی، معامله فورس 6تن بدون خواب با قیمت پایه یک میلیارد و 400 میلیون تومان آغاز می‌شود. به همین ترتیب، قیمت پایه فورس 6تن خواب‌دار نیز یک میلیارد و 437 میلیون تومان اعلام شده است.

کشنده امپاور BD500 نیز در این نوبت از عرضه بورسی با قیمت پایه 4 میلیارد و 230 میلیون تومان معاملات خود را آغاز می‌کند.

برای خرید این کالاها، خریداران باید کد بورسی داشته باشند که دریافت آن از طریق ثبت نام در سامانه سجام و انجام مراحل قانونی این فرآیند امکان پذیر است.

ویژگی‌های کشنده امپاور BD500

کشنده امپاور

کشنده امپاور BD500 با موتور معروف CUMMINS به حجم 11800 سی سی، توانایی حمل بار به وزن 44 تن را دارد. این کشنده از سال 1401 توسط شرکت بهمن موتور تولید و عرضه می‌شود. موتور این کشنده 6 سیلندر خطی و توربو شارژ با تزریق مستقیم است. همچنین امپاور از گیربکس معتبر و مشهور ZF بهره می‌برد که اطمینان هر راننده‌ای را فراهم می‌کند.

فناوری‌های جدید این کشنده بر ایمنی و رفاه راننده متمرکز شده است. به روزترین فناوری‌ها در ترمزها و سیستم‌های ایمنی خودروهای تجاری کاربرد دارد. امپاور از ترمزهای دیسکی-پنوماتیک با فناوری کنترل الکترونیکی ترمز (EBS) و سیستم ضدلغزش ASR و سیستم ترمز اضطراری هوشمند AEBS و سیستم الکترونیکی پایداری ESC بهره می‌برد. این فناوری‌ها باعث می‌شوند تا امپاور در جاده‌های کوهستانی، برفی و بارانی وسایر شرایط آب و هوایی نیز عملکرد بسیار خوبی داشته باشد.

ویژگی‌های کامیونت‌های فورس

کامیونت‌های فورس

کامیونت‌های فورس 6تن بدون خواب و خواب‌دار، دارای موتور قدرتمندی هستند که توانایی حمل بار سنگین را در اختیار شما قرار می‌دهند. این کامیون‌ها دارای موتور 4 سیلندر خطی با تزریق مستقیم و توربو شارژ هستند. همچنین از گیربکس معتبر و مشهور ZF بهره می‌برند که اطمینان هر راننده‌ای را فراهم می‌کند.

این کامیونت‌های به دلیل طراحی مدرن خود، مصرف کمتری دارند که کاهش هزینه‌های سوخت را برای شما به همراه می‌آورد. سیستم تعلیق کامیون‌های فورس نیز به گونه‌ای طراحی شده است که راحتی و آرامش راننده را تضمین می‌کند.

در زمینه ایمنی، کامیونت‌های فورس از سیستم ترمز هیدرولیک-پنوماتیک بهره می‌برند که به همراه سیستم ترمز دستی ABS، عملکردی قوی و ایمن برای این خودروها فراهم می‌کند.

نحوه‌ی خرید از بورس کالا

برای خرید کامیونت‌های فورس و کشنده امپاور از بورس کالا، ابتدا باید در سامانه سجام ثبت نام کنید و کد بورسی دریافت کنید. سپس با مراجعه به سایت بورس کالا و ورود به پنل کاربری خود، می‌توانید به بخش معاملات آنلاین بروید و در مزایده‌ی کالاهای مورد نظر شرکت کنید.

در صورت قرار گرفتن قیمت پیشنهادی شما در بین قیمت‌های برنده، قرارداد خرید با شما منعقد خواهد شد. پرداخت قیمت کالا باید در مهلت اعلام شده انجام شود و در صورت عدم پرداخت، قرارداد فسخ خواهد شد.

در نهایت، با دریافت مدارک لازم از بورس کالا و طی کردن مراحل قانونی، کامیون یا کشنده مورد نظر به نام شما به ثبت خواهد رسید و امکان تحویل آن فراهم می‌شود.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1402/4/23
باسلم واحترام کامیون خریداری شدهاز طریق بورس درمو خه 14020222هنوز پلاک نیامده په شرکت جوابگو می باشد نه نماینگی خوهشا اگر امکان دارد تکیفل ما روشن نمایید فقط به فروش فکر نکیندشما شاسی 2276
1402/4/24
چه خوشمون بیاد چه نیاد راه نجات كل صنعت خودروسازی ( در شرایط فعلی ) فقط و فقط عرضه كلیه محصولات در بورس كالاست