موضوعات داغ

ام وی ام X22 پرو با نام دی آر 3 در اروپا عرضه می‌شود، رقیبی برای رنو کپچر

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

ام وی ام X22 پرو یکی از محصولات جدید مدیران خودرو برای بازار ایران است که نسل دوم چری تیگو 3x یا همان ام وی ام X22 محسوب می‌شود. محصولات چری در بازار اروپا با همکاری شرکت دی آر اتومبیلز و تحت برند دی آر عرضه می‌شوند. ام وی ام X22 پرو نیز به تازگی در قاره سبز با نام دی آر 3 عرضه شده است. این خودرو در بازار ایتالیا و اسپانیا عرضه خواهد شد و رقیبی برای رنو کپچر و سیتروئن C3 محبوب خواهد بود، خودروهایی که نسخه قبلی آن‌ها به صورت محدود توسط ایران خودرو و سایپا در بازار عرضه شد.

ام وی ام X22 پرو یا همان دی آر 3، در سگمنت شاسی بلندهای کلاس B قرار می‌گیرد. این خودرو به دلیل قیمت مقرون به صرفه آن در بازار اروپا محبوب خواهد شد، چرا که خرید آن تنها به 20945 یورو (یک میلیارد و 151 میلیون تومان) بودجه نیاز دارد. البته این خودرو در حال حاضر با تخفیف 100 یورویی عرضه شده است.

DR 3.0 تنها در قالب یک تیپ به بازار اروپا عرضه شده است. این تیپ شامل امکاناتی همچون کیسه‌های هوای جلو و جانبی، رینگ های آلیاژی 17 اینچی، چراغ های فول ال ای دی، چراغ‌های دی‌لایت، چراغ بدرقه جلو، سانروف برقی، آینه های جانبی با قابلیت تنظیم برقی و گرم شونده، قفل مرکزی با ریموت کنترل، سنسورهای پارک عقب، دوربین دید عقب پاور ویندوز، سیستم چند رسانه ای با صفحه نمایش لمسی 9 اینچی، اندروید اتو و اپل کارپلی، پنل ابزار با صفحه نمایش 3.5 اینچی، کروز کنترل و روکش چرم مصنوعی است.

دی آر 3

ام وی ام X22 پرو یا همان دی آر 3 در اسپانیا با موتور 1.5 لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی عرضه می‌شود. این پیشرانه حداکثر 116 اسب بخار قدرت و 135 نیوتن متر گشتاور آزاد می‌کند. تنها انتخاب در بخش گیربکس نیز جعبه دنده پنج سرعته دستی است. حداکثر سرعت دی آر 3 معادل 175 کیلومتر بر ساعت است و مصرف سوخت آن در سیکل ترکیبی 7.4 لیتر بر صد کیلومتر خواهد بود. دی آر 3 به ازای هر کیلومتر پیمایش، 173 گرم کربن دی اکسید منتشر می‌کند.

رقم مربوط به انتشار گاز گلخانه‌ای در مقایسه با مشخصات فنی و کلاس خودرو زیاد است، از این رو مشتریان برای دریافت برچسب ECO و تخفیف در خرید خودرو، می‌توانند نسخه سوختی LPG این خودرو را خریداری کنند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد