موضوعات داغ

رونمایی دو محصول نگار خودرو در بخش تجهیزات تعمیرگاهی + عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

پنجشنبه هفته گذشته در محل سالن همایش‌های بین المللی صدا و سیمای تهران، مجموعه نگار خودرو در نخستین گردهمایی بزرگ خود، دو محصول بومی و جدید خود را معرفی کرد.

این شرکت که در زمینه تجهیزات تعمیرگاهی مانند دستگاه‌های انژکتورشور ( مدل‌های 5000 دستی و 7000 اتوماتیک) ، دستگاه‌های دیاگ خودرو در 2 مدل است. مدل جدید دستگاه دیاگ این شرکت با قابلیت‌های جدید و صفحه نمایش لمسی و با قابلیت به روزرسانی نرم افزاری جهت محصولات خودرویی تازه عرضه خواهد شد و تمرکز فعلی شرکت بر روی این موضوع است. این دستگاه به داینامومتر شبیه است و برای محصولاتی که ریمپ می‌کنند اطلاعات کاملی را در اختیار کارشناسان قرار می‌دهد.

نگارخودرو همچین در طراحی سیستم‌های میکروالکتریک، مکاترونیک، رباتیک، و تجهیزات الکترونیکی خودروهای جدید فعالیت دارد. همچنین تولید تستر ECU، پروگرامر هوشمند ایسیو، دیاگ قابل حمل OBD Tools و دستگاه شستشوی صنعتی انژکتور خودرو از دیگر محصولات این شرکت است.

محصولات تولیدی دیارخودرو

در این گردهمایی دکتر حسینی، مدیر عامل این شرکت، در مورد سابقه، ماموریت‌ها و روند شکل‌گیری شرکت نگار خودرو توضیحاتی ارائه دادند. سپس آقای مهندس امدادیان، مدیر بازاریابی، درباره روند بازاریابی و گسترش شرکت، تاریخچه و استراتژی‌های شرکت صحبت کردند.

در ادامه، مهندس رجبعلیان دو محصول جدید شرکت، یعنی OBD Tools 2 و ECU Prog 2 را معرفی کردند و در مورد امکانات، تجهیزات، قابلیت‌ها و توانمندی‌های کامل و شفاف این دو محصول کاملاً بومی، توضیحاتی ارائه کردند.

دکتر حسینی مدیر عامل نگار خودرو

نگاهی به محصولات جدید نگارخودرو OBD Tools II و ECU PROG II

محصول OBD Tools II، یک ابراز کاملا بومی سازی شده که ویژگی‌هایی همچون عیب‌یابی، تعریف کلید، دانلود، تبدیل، ریمپ، تیونینگ، افزایش شتاب، کاهش مصرف، اصلاح کیلومتر، اعزام به تعمیرگاه، کدخوانی، تستر باتری و دینام، و داینو خیابانی را در بر می‌گیرد.

از جمله ویژگی‌ها و مزایای این دستگاه می‌توان به کاربری آسان، سادگی و دقت بالا در عیب‌یابی، انعطاف‌پذیری بالا در اتصال به دستگاه‌های مختلف، و قابلیت عیب‌یابی برای اکثر برندها و مدل‌های خودروهای موجود در ایران اشاره کرد.

محصولات جدید نگارخودرو

همچنین این ابزار دارای Wi-Fi داخلی برای اتصال به اینترنت جهت به‌روزرسانی نرم‌افزار و دریافت خودکار کدهای اعتبار، عیب‌یابی و تعریف کلید پیشرفته برای شرکت‌های داخلی و خارجی، راهنمای گام به گام برای رفع عیب خودرو بر اساس کدهای خطا و نقشه پین‌اوت سنسورها، قابلیت جستجوی هوشمند و تست سلامتی تمام واحدهای خودرو، از جمله ایربگ و...، نمایش گرافیکی سیگنال‌های پارامترهای خودرو، دارای ماژول‌های قدرتمند برای دانلود، تبدیل، ریمپ و... است.

این محصول نگار خودرو تنها دستگاه قابل‌حمل با قابلیت پشتیبانی همزمان از پروتکل‌های GPT و KTAG بازار ایران به حساب می‌آید.

دستگاه ECU PROG II محصول دیگری است توسط شرکت نگار خودرو در این برنامه معرفی شد. این محصول ساخت داخل یک پروگرامر قدرتمند است که قابلیت پشتیبانی از تمام پروتکل‌های پروگرامینگ خودروها را داراست، از جمله OBD، tricore، JTAG-KTAG-MBUS-ISP-BDM و غیره.

مزایای اصلی این دستگاه عبارتند از قابلیت پشتیبانی از پروتکل‌های نسل آینده، کاربری ساده برای انجام کارهای پیشرفته، قابلیت برنامه‌ریزی انواع ایسیو، یونیت و نودهای خودرو، قابلیت دانلود و تبدیل پیشرفته و تخصصی از طریق OBD بدون نیاز به دامپ به صورت هوشمند و همچنین امکان به‌روزرسانی آنلاین نرم‌افزار.

گردهمایی خانوادگی نگار خودرو

این دستگاه دارای ویژگی‌های متعددی است، از جمله قابلیت برنامه‌ریزی آیسی فلش‌های 44 و 48 پایه به طور مستقیم، دارای نرم‌افزار تخصصی و پیشرفته برای تغییر جداول ایسیو و انجام انواع تیونینگ دستی، قابلیت اصلاح کیلومتر و پشت آمپر ایسیو از طریق Mbus، Ktag و سایر روش‌ها.

قابلیت اصلاح کیلومتر از طریق پشت آمپرها با استفاده از برنامه پیشرفته تاچوسافت به صورت هوشمند، قابلیت خواندن کد سوییچ از داخل ایسیوها از طریق جی‌تگ آی‌اس‌پی و روش‌های دیگر.

قابلیت برنامه‌ریزی و کلیر انواع ایربگ داخلی و خارجی، قابلیت برنامه‌ریزی ای‌سی یوهای ژاپنی.

ویژگی‌های تخصصی دیگر.

دستگاه ECU PROG II در مقایسه با نسل قبل، قابلیت ساپورت پروتکل ژاپنی DENSO، ساپورت پروگرامینگ از طریق OBD، ساپورت کلیه پروتکل‌های خودرویی جهان، دارای نرم‌افزار تخصصی بیکدر از طریق دامپ، یکپارچه‌سازی سخت‌افزارهای مختلف در یک دستگاه، دارای سوکت یکپارچه با 48 خانه که قابلیت پشتیبانی از آیسی‌های 48 پایه را داراست.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد