موضوعات داغ

تصاویر رندر غیر رسمی از لندکروزر پرادو ۲۰۲۴ منتشر شد

عکس مطلب اول

تصاویر رندری غیر رسمی از پرادو لندکروزر ۲۰۲۴ به تازگی در فضای آنلاین منتشر شده که مشخصات ظاهری خودروی آینده تویوتا را به تصویر می‌کشد.

شاسی‌بلند پرادو نخستین بار در سال ۱۹۹۰ روانه بازار شد که نسخه اصلاح‌شده و در حقیقت جایگزین مدل ۷۰ لندکروزر بود. بد نیست بدانید کلمه «Prado» ریشه اسپانیایی داشته و با مفاهیمی همچون چمنزار، بیشه، مرتع کوهپایه‌ای و محلی برای تعطیلات توصیف می‌شود.

نسل چهارم لندکروزر پرادو در سال ۲۰۰۹ به عرضه درآمد و تاکنون دو مرتبه مورد فیس‌لیفت قرار گرفته است. اعمال آخرین تغییرات اساسی به سال ۲۰۱۷ بازمی‌گردد. حال، تصاویر جدیدی از مدل ۲۰۲۴ پرادو منتشر شده که به تفاوت قابل‌ملاحظه نسبت به مدل قبلی اشاره می‌کنند.

نمای عقب لندکروزر پرادو ۲۰۲۴

همان‌طور که انتظار می‌رفت، پرادو شباهت بسیاری به شاسی‌بلند لکسوس GX دارد؛ با همان تناسبات، شکل بدنه زاویه‌دار و خط لبه پنجره منحنی. ظاهرا نمای جانبی هر دو خودرو نیز یکی است و عمده تفاوت آن‌ها در نمای جلو و عقب خلاصه می‌شود. با توجه به تصاویر منتشر شده، پرادو در نمای مقابل شامل یک جلوپنجره لانه‌زنبوری می‌شود که از طرفین به چراغ‌های جلو متصل شده است. در قسمت پایین جلوپنجره، سه ردیف شیار افقی به عنوان ورودی هوا به چشم می‌خورد. چراغ‌های کوچک مه شکن بدون هیچ‌ جلب‌توجهی در دو طرف سپر تعبیه شده‌اند. بخش عقب ماشین، طراحی جعبه‌ای را حفظ کرده و چراغ‌ها به صورت عمودی در دو طرف درب عقب نصب شده‌اند. آنتن باله کوسه‌ای و سپر برجسته و اسپرت از دیگر المان‌های پرادو در نمای عقب هستند.

مدل فعلی پرادو لندکروزر

پرادوی جدید با حفظ ساختار فریم، روی پلتفرم GA-F سوار شده که مشترک با لکسوس GX است. به احتمال زیاد، یک پیشرانه ۳.۵ لیتری ۶ سیلندره توئین توربو زیر کاپوت لندکروزر جدید قرار می‌گیرد که به گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک مجهز بوده و می‌تواند ۳۵۴ اسب بخار قدرت و ۶۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند. پرادو ۲۰۲۴ با پیشرانه هیبریدی نیز روانه بازار خواهد شد که متشکل از یک موتور برقی، یک موتور ۲.۴ لیتری ۴ سیلندره توربوشارژ و گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد