موضوعات داغ

اولین تصویر تیگو 7 پرومکس در ایران، محصول جدید فونیکس در راه بازار کشور + مشخصات فنی

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

بر اساس تصویری که به دست ما رسیده است خودرو فونیکس تیگو 7 پرومکس در حال گذراندن مراحل جهت عرضه به بازار کشور است. این خودرو در بخش فنی و پیشرانه به طور کامل ارتقا پیدا کرده است. اما لحاظ چهره بجز تغییر در چند بخش کوچک تغییر عمده‌ای را تجربه نکرده است.

ارتقای مشخصات فنی فونیکس تیگو ۷ پرومکس به صورت عمده نسبت به نسخه پرو را می‌توان مهم‌ترین و خوشحال‌کننده‌ترین خبر برای طرفداران و علاقه‌مندان این خودرو دانست. مدل قبلی از موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ با سطح قدرت متوسط استفاده می‌کرد، اما حالا تیگو ۷ پرو مکس با مشخصات فنی مشابه فونیکس تیگو ۸ پرو به بازار خواهد آمد.

تیگو 7 پرومکس

در نتیجه، یک موتور ۱.۶ لیتری توربوشارژ تزریق مستقیم به قدرت ۱۹۷ اسب‌بخار و گشتاور ۲۹۰ نیوتن.متر روی این خودرو نصب شده است. گیربکس دوکلاچه ۷ سرعته روغنی به کمک سامانه انتقال قدرت توان موتور را به همه چرخ‌ها ارسال می‌کند. این خودرو در مرحله اول به صورت محور محرک جلو و در مراحل بعدی به صورت دو دیفرانسیل (تمام چرخ محرک AWD) عرضه خواهد شد

شتاب صفر تا ۱۰۰ فونیکس تیگو ۷ پرو مکس حدود ۹ ثانیه برآورد شده و میزان مصرف سوخت آن نیز به طور متوسط نزدیک به ۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است. ضمن آنکه درنهایت شما می‌توانید با این خودرو تا ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت سرعت بگیرید.

فضای داخلی تیگو 7 پرومکس

کیفیت سواری فونیکس تیگو ۷ پرومکس به لطف وجود سیستم تعلیق مالتی لینک در عقب تقریباً مناسب است، اما به دلیل بدنه کراس اوور و ارتفاع نسبتاً زیاد، لازم بوده تا سواری خودرو کمی خشک باشد. بدین ترتیب، هندلینگ و پایداری آن در حد استاندارد و ایمن قرار می‌گیرد. میزان حرکات عرضی بدنه (بادی رول) و پایداری خودرو هنگام عبور از مسیرهای منحنی شکل نیز در سرعت‌های عادی، مناسب و قابل قبول است.

با توجه افزایش توان پیشرانه این خودرو با بهره‌گیری از سامانه‌های کنترل کشش، پایداری و دیگر سیستم‌های ایمنی، به کنترل ساده‌تر و ایمن خودرو کمک کرده است.

ناگفته نماند که یکی از نکات مثبت رانندگی با فونیکس تیگو ۷ پرو مکس تسلط مناسب راننده بر بدنه خودرو است که رانندگی ایمن و اطمینان‌بخش‌تری را برای شما رقم می‌زند. ارگونومی مناسب کابین نیز در بهبود آن موثر است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد