موضوعات داغ

خودروهای جتا به شوروم ماموت خودرو رسیدند + عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

پس از انتشار اخبار در خصوص عرضه محصولات برند جتا در ایران توسط ماموت خودرو، اولین سری خودروهای وارداتی برند جتا (Jetta)، از زیرمجموعه‌های فولکس واگن، به شوروم مرکزی ماموت خودرو در تهران رسیدند.

با این اتفاق علاقمندان می‌توانند خودروهای جتا را از نزدیک در شوروم مرکزی ماموت خودرو که در بلوار میرداماد تهران واقع شده است، مشاهده نمایید.

جتا (Jetta) به عنوان یکی از مدل‌های سدان فولکس واگن شناخته می‌شد، اما امروزه در قالب خانواده‌ای از محصولات توسعه یافته است و در نمایشگاه خودرو شانگهای 2023 نیز حضور پررنگی داشت. این خودروها به واسطه همکاری شرکت فولکس واگن آلمان با مجموعه بزرگ و مطح چینی FAW یا فاو تولید می‌شوند.

خودروهای جتا در شوروم ماموت خودرو

خودروهای جتا در ایران

۱. جتا VS7

جتا VS7 به عنوان یک کراس‌اوور خانوادگی و جادار شناخته می‌شود و از پلت‌فرم MQB A2 فولکس واگن (مشابه با تیگوان Allspace) استفاده می‌کند. طراحی داخلی این خودرو همان طور که از دیگر محصولات فولکس واگن شناخته‌شده است، بسیار دلنشین و با کیفیت است. جتا VS7 با یک پیشرانه ۱.۴ لیتری توربوشارژ فولکس واگن، که قدرت ۱۴۸ اسب بخار و گشتاور ۲۵۰ نیوتن‌متر دارد، مجهز شده است. این خودرو همچنین از گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک Aisin استفاده می‌کند.

۲. جتا VS5

جتا VS5 به عنوان نمونه‌ای کوچکتر از VS7 تولید می‌شود و از پلت‌فرم MQB A1 فولکس واگن (مشابه با مدل T-Roc) استفاده می‌کند. این خودرو از نظر فنی مشابه با جتا VS7 است، اما دارای فاصله محوری و طول بدنه کمتری است.

جتا VA3

۳. جتا VA3

جتا VA3 تنها سدان در این خانواده است که بر روی پلت‌فرم A05+ از سری PQ25 فولکس واگن تولید می‌شود. این خودرو به عنوان یک سدان کوچک، اقتصادی و کم مصرف شناخته می‌شود. از پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی فولکس واگن با قدرت ۱۱۰ اسب بخار و گشتاور ۱۴۵ نیوتن‌متر بهره می‌گیرد و از گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک Aisin استفاده می‌کند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد