موضوعات داغ

نگاهی به غرفه شرکت زامیاد در نمایشگاه حمل و نقل اصفهان 1402 + عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

اصفهان از تاریخ 10 تا 13 مردادماه، ششمین نمایشگاه حمل و نقل و ترانزیت شهری را برگزار می‌کند. علاقه‌مندان در این بازه زمانی می‌توانند از ساعت 15 تا 21 به محل دائمی نمایشگاه‌های اصفهان مراجعه کرده و از غرفه‌های خودروسازان و واردکنندگان دیدن کنند.

یکی از شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه، زامیاد است که به عنوان زیرمجموعه گروه صنعتی سایپا، مجموعه‌ای از محصولات خود را در یک غرفه به نمایش می‌گذارد. محصولات این شرکت شامل خودروهای زاگرس، کارون، پادرا پلاس و یک اتوبوس شهری با طول ۱۲ متر است.

غرفه شرکت زامیاد در نمایشگاه حمل و نقل اصفهان 1402

در غرفه زامیاد در نمایشگاه خودروی اصفهان، خودروهای کارون و پادرا پلاس با پیشرانه ارتقایافته M24 پلاس به جای موتور ۲.۴ لیتری ۴ سیلندر ۸ سوپاپ و کاربری‌های مختلف به نمایش گذاشته شده اند. این موتور دارای ۱۶ سوپاپ مکش است و قدرت ۱۴۳ اسب بخار و گشتاور ۲۲۵ نیوتن متر را تولید می‌کند. همچنین، مصرف سوخت این موتور نسبت به نسخه قدیمی بهینه‌تر است. این موتور در خودروهای صحرا (نسخه ۲ دیفرانسیل کارون) و نیسان آبی نیز استفاده می‌شود.

اتوبوس شهری زامیاد با نام فوتون C12

در ادامه نمایشگاه، اتوبوس شهری زامیاد با نام فوتون C12 نیز به نمایش گذاشته شده است. این اتوبوس با هدف کمک به نوسازی ناوگان فرسوده حمل‌ونقل کشور، به صورت CKD تولید شده و عرضه می‌شود. در این اتوبوس شهری و مدرن، موتور کامینز ۶ سیلندر با قدرت ۳۴۰ اسب بخار را استفاده می‌کند و از استاندارد آلایندگی یورو ۵ پیروی می‌کند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد