موضوعات داغ

هشتمین نمایشگاه خودرو شمال کشور مهرماه ۱۴۰۲ در مازندران برگزار می شود

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

هشتمین نمایشگاه اتومبیل‌های منطقه شمالی کشور (مازندران)، از چهار تا هفت مهرماه در استان مازندران برگزار خواهد شد.

گزارش خبرنگار ما حاکی از این است که در سال گذشته هفتمین نمایشگاه اتومبیل‌های منطقه شمالی کشور (استان مازندران) با حضور تولیدکنندگان خودرو در بخش‌های سواری و تجاری برگزار شد و همچنان امسال نیز شاهد حضور مجدد تولیدکنندگان خودرو در منطقه شمالی کشور خواهیم بود.

با توجه به اینکه استان مازندران از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های برجسته‌ای در صنعت خودروسازی و قطعه‌سازی کشور بهره‌مند است، پیش‌بینی می‌شود که حضور تولیدکنندگان داخلی و خارجی در این نمایشگاه مورد استقبال قرار گیرد.

بنا بر این گزارش، استان مازندران با دارا بودن دو شرکت بزرگ ایران خودرو مازندران (سایت خودروسازی خزر) و سایپا خزر، به یکی از قطب‌های صنعت خودروسازی و قطعه‌سازی کشور تبدیل شده است.

شرکت نمایشگاهی رونق به عنوان مجری برگزاری هشتمین نمایشگاه اتومبیل‌های منطقه شمالی کشور (نمایشگاه اتومبیل مازندران 2023) عمل می‌کند و این نمایشگاه در تاریخ چهار تا هفت مهرماه امسال از ساعت ۱۶ تا ۲۱ به علاقمندان و بازدیدکنندگان صنعت خودرو و قطعه‌سازی کشور خواهد پذیرایی کرد.

یادآور می‌شود که محل دائمی برگزاری هشتمین نمایشگاه اتومبیل‌های منطقه شمالی کشور (نمایشگاه اتومبیل مازندران 2023) در قائم‌شهر، جنب پل تلار، مشخص شده است

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد