موضوعات داغ

افتتاح اولین تعمیرگاه خودروهای هیبریدی کشور

عکس مطلب اول
نخستین و مجهزترین تعمیرگاه تخصصی خودروهای هیبریدی کشور با حضور جمعی از مسئولان اجرایی، پلیس راهور، شهرداری تهران و جمعی از فعالان اقتصادی راه اندازی شد.
به گزارش خودروبانک ، محمدحسین بازگیر مدیرکل حفاظت محیط زیست تهران در این مراسم با تاکید بر ضرورت توسعه استفاده از خودروهای سبز در بخش های مختلف بویژه چرخه حمل و نقل عمومی پایتخت، از افتتاح این مرکز تقدیر کرد و گفت: می توانیم همانند شهر مکزیکوسیتی که در سالهای نه چندان دور با مشارکت دادن بخش خصوصی در حوزه محیط زیست، از فاجعه بزرگ زیست محیطی خود را نجات داد برای تهران و سایر کلانشهرهای در معرض خطر استفاده کنیم.
وی در عین حال تاکید کرد: حتی در صورت استاندارد شدن کلیه خودروهای کشور و بالا بردن استاندارد سوخت به بالاترین سطح ممکن، باز هم برای سلامت محیط زیست شهرمان نیازمند اصلاح روش استفاده از خودرو در کشور هستیم.
وی با بیان چرا باید شهر تهران به تنهایی بیشتر از کشوری چون ترکیه سوخت خودو مصرف کند، تصریح کرد: موضوع آموزش نیز برای کنترل و بهینه سازی مصرف سوخت، امری اجتناب ناپذیراست و در عین حال، ورود بخش خصوصی به موضوع محیط زیست نیز طرحی موثر و مثبت در اکثر شهرهای جهان بوده است.

داتیس خودرو، مجهزترین تعمیرگاه خودروهای هیبریدی کشور

مسئول حفاظت محیط زیست پایتخت در ادامه سخنان خود، افتتاح نخستین تعمیرگاه مجهز خودروهای هیبریدی در کشور بدست بخش خصوصی را نقطه امیدبخش ورود این بخش به حوزه محیط زیست توصیف کرد و یادآورشد: باید در سالهای آینده موضوع توسعه استفاده از خودروهای هیبریدی را با کمک دولت و بخش خصوصی، به صورت جهشی دنبال کنیم.
مهندس میلاد علی نقی موسس اولین تعمیرگاه و مرکز تخصصی ارائه خدمات به خودروهای هیبریدی نیز در آئین افتتاح این مجموعه با اشاره به تلاش گسترده شرکت داتیس خودرو برای ایجاد این مرکز، از راه اندازی قریب الوقوع دومین مرکز تخصصی ارائه خدمات به خودروهای هیبریدی در غرب پایتخت خبر داد.
خدابخشی معاون اتاق اصناف تهران نیز در سخنانی با تاکید بر اینکه تنها راه توسعه و ارتقاء اقتصاد کشور، توجه ویژه به بخش خصوصی است، افزود: هنگامی که یک مجموعه تخصصی در امر خودرو، توانسته چنین مرکز مجهز و بزرگی را ایجاد و راه اندازی کند، می توان امیدوار بود که به زودی این اقدام، تبدیل به یک حرکت بزرگ و عمومی برای توسعه هوای پاک در پایتخت و سایر شهرها خواهد شد.
وی همچنین با اعلام حمایت ویژه اتاق اصناف از فعالیت های زیست محیطی توسط اقشار مختلف مردم، گفت: امیدواریم به زودی این ابتکار شرکت داتیس خودرو با حمایت مسئولان صنفی و دولتی، به افتتاح شعب دیگر در تهران و استانهای دیگر منجر شود.
مجهزترین تعمیرگاه خودروهای هیبریدی کشور در فضایی به وسعت 3 هزار متر مربع و در دو سالن مجهز به دستگاههای چک آپ و تعمیر تخصصی این خودروها، خدمات پیشرفته صافکاری و نقاشی لابراتوار تخصصی رنگ گلازوریت، با دارابودن بالاترین استاندارد جهانی همچنین دستگاه های پیشرفته جوش نقطه زن و جوش CO2، آماده ارائه خدمات به کلیه خودروها با اولویت اتومبیل های هیبریدی خواهد بود. این مرکز در خیابان دماوند بعد از سه راه تهرانپارس واقع شده است. این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

17 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/4/30
عجب مراسم خفنی بوده!!
هر چی ماشین هیبریدی بیاد خوبه، انشالله بنز و بی ام و هم هیبریدی بیارن
1396/2/30
متن دیدگاه خود را وارد کنیدباسلام
کلا به این شرکت داتیس خودرو اعتمادی نیست. من یه خودرو بهمن 95 ثبت نام کردم مثلا 90 روزه.
15 روز!!!! تعطیلات عید رو بهش اضافه کردن. جمعه ها رو کلا بهش اضافه کردن. حالا که موعد تحویل رسیده میگن حدود دوهفته زمان پلاک گذاری!!! هنوزم هیچ خبری از ماشین نیست . یعنی به جای 90 روز در بهترین حالت 140 روزه ماشینو تازه اگه تحویل بدن.
یه قرارداد هم نوشتن که عملا همه چیز دسته خودشونه و تاخیر ها رو می تونن بپیچونن و هیچ سودی بهتون ندن. خلاصه اینکه مواکدا پیشنهاد میکنم گول شرایط جذاب این شرکت ها رو نخورید.
1395/4/30
هیبریدی ها ماشین های خوبی هستن، نمیدونم چرا تاکسیرانی نمیاد با اینها قرارداد ببنده مثلا همه تاکسی هاش رو بکنه پریوس
باور کنید خیلی زود آلودگی هوا درست میشه
1395/4/30
آقا امیر حرف شما درست ولی می دونی چقد هزینه داره ؟
پریوس نه حالا شاید ایرانخودرو هیبریدی بزنه تاکسیرانی بره بخره ولی پریوس گرونه
1395/4/30
شاید تو بالا شهز ها و محله های گرون ببرن شما چی فک کردین تاکسی را مسافرا نابود میکنند اولم در ها را
1395/4/30
در کشوری مثل ایتالیا که چند شرکت خودرو سازی درجه یک داره 90% تاکسی ها تویوتا پریوس هست ،چون قبل از مسایل اقتصادی و سود بردن یه عده مسایل مهم تری مثل آلودگی محیط زیست و سلامت انسانها در میونه. امیدوارم یه روز ایرانه خودمون هم همینجوری بشه.
1395/4/30
چه سوتي بزرگي !
نركردن از آسان موتور سوناتا و از اطلس خودرو اپتيماي هيبريد درخواست كنن !
آخه ولوستر اصلا نمونه هيبريد داره !؟ يا اين توسان يا ix35 جديد نمونه هيبريد داره !؟
تازه به فرضم كه داشته باشه كه نداره ، اصلا تاييد نوع نگرفته كه بخواد باشه كه اونجا باشه !
1395/4/30
واقعا بايد تهران كرج و بيشتر خودرو ها رو حالا با تخفيف و امكانات ويژه كمك كنن اين الودگي كم شه والا خفه ميشن مردم با اين ماشين هاي فرسوده و ... ايشالله كه هيبريديا رو گمركشون رو آزاد كنن حداقل خواسته زيادي نيست
1395/4/30
اینا نمیدونن با خودشون چند چندن
هم خدا را میخان هم خرما را. هم سود کلان مافیای مونتاژ خودرو داخلی را میخان وهم استفاده از خودروهای هیبریدی
آخه مرفه.های بی درد 99% مردم نمیتونن خودرو هیبریدی سوار شن میفهمید یا خودتون رو به نفهمی زدید
قسم حضرت عباس را قبول کنیم یا دم خروس را
1395/4/30
چه قدر بدبختی ما واضح و آشکار موج میزنه هزینه کردن برای این مراسم... اگر برای تولید و صادرات خودرو هیبرید باکیفیت 100در صد داخلی جشن گرفتیم و به تمام دنیا صادر کردیم باید جشن بگیریم ....ملت ...بدبخت .... احساساتی ...تنبل...انگل...
1396/2/30
متن دیدگاه خود را وارد کنیدباسلام
کلا به این شرکت داتیس خودرو اعتمادی نیست. من یه خودرو بهمن 95 ثبت نام کردم مثلا 90 روزه.
15 روز!!!! تعطیلات عید رو بهش اضافه کردن. جمعه ها رو کلا بهش اضافه کردن. حالا که موعد تحویل رسیده میگن حدود دوهفته زمان پلاک گذاری!!! هنوزم هیچ خبری از ماشین نیست . یعنی به جای 90 روز در بهترین حالت 140 روزه ماشینو تازه اگه تحویل بدن.
یه قرارداد هم نوشتن که عملا همه چیز دسته خودشونه و تاخیر ها رو می تونن بپیچونن و هیچ سودی بهتون ندن. خلاصه اینکه مواکدا پیشنهاد میکنم گول شرایط جذاب این شرکت ها رو نخورید.
1396/3/11
داتیس خودرو گرامی، لطفا اول به حق و حقوق مردم برسید و بعد قدمهای بزرگ بردارید! بنده از آذرماه 95 برای یک خودرو با تحویل 90 روزه نزد داتیس خودرو ثبت نام کردم. الان که به نبیمه خرداد 96 نزدیک میشیم بعد از 6 ماه هنوز هیچ خبری نیست که نیست! هربار هم که برای پیگیری تماس میگیرم متاسفانه با پاسخهای نامفهوم و غیرمنطقی رو به رو میشم...
1396/3/11
دوستان من از آذرماه 95 برای یک خودرو با تحویل 90 روزه نزد داتیس خودرو ثبت نام کردم. الان که به نیمه خرداد 96 نزدیک میشیم بعد از 6 ماه هنوز هیچ خبری نیست که نیست! هربار هم که برای پیگیری تماس میگیرم متاسفانه با پاسخهای نامفهوم و غیرمنطقی رو به رو میشم... آیا واقعا به این میشه گفت اطمینان؟ زمان تکمیل وجه بنده با محاسبات خود داتیس تو فروردین بود و من که خیلی خوش بین یا به اصلاح ساده لوح بودم تو اردیبهشت میخواستم ماشین زیر پامو هم بفروشم و برای یه خودروی هیبریدی هم ثبت نام کنم و فقط گفتم کمی صبر کنم ماشین قبلی رو بگیرم که بدون ماشین نمونم (یعنی شانس آوردم دومی رو ثبت نام نکردم).
1396/3/18
کسی از داتیس خودرو پاسخگو نیست؟!! الان نزدیک 7 ماه از ثبت نام برای خودروی با تحویل 3 ماهه میگذره. نه خودرویی و نه پاسخگویی!
1396/3/25
دوستان من روز دوشنبه حضورا رفتم دفتر مرکزی برای پیگیری پیکانتویی که اواخر پاییز ثبت نام کرده بودم. متاسفانه برای خودروهای کیا مشکل واردات پیش اومده و طبق قانون استاندارد فعلا اجازه ورود داده نمیشه. پاسخ دوستان در داتیس هم همین بود که به نظرم منطقی و قانع کننده بود. دوستان برای جبران مشکل چند تا پیشنهاد خوب داشتن ولی من چون دارم بدون ماشین میشم و احتمالا مجبورم سریعتر یه دست دومی چیزی بگیرم، رفتم تو فاز انصراف.
به من قول دادن که انصراف سریعتر به جریان میفته و بین 10 روز تا یک ماه پول رو به اضافه‌ی بهره اش بازگشت داده میشه.
انصافا تا الان هیچ قضاوت چه مثبت و چه منفی در مورد داتیس نمیتونم داشته باشم.
فعلا فقط میتونم بگم تو دوباری که مراجعه داشتم (اول ثبت نام و بعد هم انصراف) همیشه با برخورد خوب پرسنل مواجه شدم. امیدوارم بقیه اش هم همینطور باشه و بتونم پولمو بدون دردسر پس بگیرم.
خبرهای بعدی رو همینجا میذارم تا بقیه دوستان هم در جریان قرار بگیرند.
1396/4/20
پس خبرهای بعدی را اعلام نفرمودین. ماهم مثل شما دچار مشکل شدیم. لطفا اطلاع بدین از وضعیتتتون
1396/6/26
داتیس خودرو برای خودش با این کلاه برداری ها آبرویی نگذاشته- نمایندگی ولوو هم دروغی برای چاپیدن مردم است