موضوعات داغ

حضور گروه بهمن با محصولات آفرودی در نمایشگاه آفرود ایران مال + عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت بهمن موتور در ششمین نمایشگاه خودروهای آفرودی که در مرکز خرید بزرگ ایران مال برگزار گردیده است، اقدام به نمایش خودروهای پیکاپ و ون با کاربری آفرودی و سفر کرده است. این نمایشگاه از تاریخ ۱۸ تا ۲۲ مرداد ماه در محل «مرکز نمایشگاهی ایران مال» برگزار می‌شود.

یکی از محصولات جدید بهمن موتور، پیکاپ دو دیفرانسیل G9 است که البته هنوز در بازار عرضه نشده ولی احتمالا به زودی این خودرو خوش هیکل را در بازار ببینیم. این خودرو با ارتفاع نزدیک دو متر (۱۹۶۵ میلی‌متر) و مجهز به موتور ۲۰۰۰cc توربوشارژر با 220اسب بخار قدرت و 360 نیوتن متر گشتاور، قابلیت مانور بالا در طبیعت را داراست. همچنین از گیربکس هشت سرعته از برند معتبر ZF استفاده شده است که این خودرو را برای سفرهای ماجراجویانه و موقعیت های آفرودی مناسب می‌سازد و نیروی لازم برای دوچرخ را محیا میکند.

کاپرا

خودروی دیگری که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده، کاپرا است. این خودرو با موتوری با حدود ۲۴۰۰cc نیروی مورد نیاز برای مانور در مسیرهای طبیعتی را به ارمغان می‌آورد. این خودرو از یک پیشرانه تنفس طبیعی با تولید حداکثر قدرت 124 اسب بخار در 5000 دور در دقیقه و

حداکثر گشتاور 200 نیوتن متر در 2500 دور در دقیقه بهره می‌برد و به صورت دو دیفرانسیل و دده 5 سرعته دستی عرضه می‌شود.

همچنین خودروی ون اینرودز نیز در این نمایشگاه حضور دارد. با موتور ۱۵۰۰cc، این ون به تازگی به یک ون مسافرتی با طراحی مسافرتی تبدیل شده است که به صورت عملی یک هتل کوچک و سیار محسوب می‌شود.

ون اینرودز گروه بهمن

در این نمایشگاه، علاقمندان می‌توانند پیکاپ G9، کاپرا و ون اینرودز را از نزدیک مشاهده کرده و با مشخصات فنی و کاربری آن‌ها آشنا شوند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد