موضوعات داغ

کرمان موتور با KMC T8 رنگارنگ در نمایشگاه آفرود ایران مال + عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

از تاریخ 18 تا 22 مرداد 1402، نمایشگاه تخصصی گردشگری و آفرود تهران، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی بازار بزرگ ایرانمال برگزار می‌شود. در حال حاضر، این رویداد به فعالیت خود ادامه می‌دهد و شرکت‌ها و فعالان حوزه تیونینگ آفرودی خودروها با هدف سفر، اکوتوریسم، ماجراجویی و اتوکمپینگ در این نمایشگاه حضور دارند و شرکت کرمان موتور نیز با نسخه‌های مختلف و رنگارنگ پیکاپ KMC T8 در این نمایشگاه حضور پیدا کرده است.

پیکاپ KMC T8 یا همان جک T8 محصول مونتاژی از شرکت کرمان موتور در ایران شناخته می‌شود. این خودرو به عنوان یک پیکاپ دودیفرانسیلی به ابعاد تقریبا بزرگ شهرت دارد.

شرکت کرمان موتور نیز با نسخه‌های مختلف و رنگارنگ پیکاپ KMC T8 در این نمایشگاه حضور پیدا کرده است.

البته از لحاظ دوام و کارایی، قطعا قدرت رقابت با نام و تراز برندهای ژاپنی را ندارد. اما با در نظر گرفتن قیمت و امکانات مناسب، به طرز قابل توجهی کارآمد به نظر می‌رسد.

از مزایای فراوانی که در KMC T8 مشاهده می‌شود می‌توان به گشتاور مناسب، فضای راحت کابین، آپشن‌های پذیرش‌پذیر، امکان انتخاب ایستگاه‌های نقلیه مختلف (2H، 4H، 4L)، قفل دیفرانسیل الکترونیکی عقب و قابلیت عبور در مسیرهای متوسط اشاره کرد.

پیکاپ KMC T8

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1402/5/20
چه فایده ای داره؟ وقتی تعویض پلاک لوازم کارخونه رو قبول نداره و میگه برو اول گارد و رکاب و باربند و همه چیزو باز کن بعد بیا پلاک عوض کن