موضوعات داغ

سدان سهند پارس خودرو در حال تست دیده شد + عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

تصاویری از خودرو سدان سهند پارس خودرو بدست ما رسیده است که این خودرو را در حال گذراندن مراحل تست، استاندارد و شماره گذاری نشان می‌دهد.

سهند، خودروی سدان با کارایی اقتصادی، بر پایه پلتفرم X200 که به روز و بازطراحی شده و در حال حاضر در خطوط تولید پارس خودرو قرار گرفته است. انتظار می رود این خودرو در ابتدای نیمه دوم سال به بازار عرضه شود. اطلاعات وجود دارد که نشان می دهد پارس خودرو برنامه گسترده ای برای تولید این مدل خودرو دارد و به همین دلیل، ورژنی از سهند با گیربکس اتوماتیک در آینده نزدیک تولید خواهد شد.

مشخصات فنی سهند پارس خودرو نشان می دهد که این خودرو درآینده در نسخه CNG نیز عرضه خواهد شد. قدرت موتور 4 سیلندری سهند به 90 اسب بخار می‌رسد و در مدل CNG می تواند 77 اسب بخار تولید کند. همچنین، گشتاور موتور N15 GSI حدود 137 نیوتن متر است و در مدل CNG می تواند 116 نیوتن متر گشتاور تولید کند.

سهند پارس خودرو با استانداردهای 85 گانه سازگار است و بنابراین می تواند الزامات مهم این استاندارد شامل چراغ های روز، چراغ اتومات، نشانگر تغییر دنده (GSI)، نشانگر فشار لاستیک (TPMS)، سیستم کنترل پایداری در زمین های لغزنده (Esc)، استاندارد تصادف با عابر پیاده و استاندارد آلودگی یورو 5 را رعایت کند. همچنین، این خودرو با دو گیربکس اتوماتیک 6 سرعته CVT و 5 سرعته دستی به بازار عرضه خواهد شد.

سیستم کنترل سرعت، فرمان با طراحی جدید و دکمه های کنترلی، سیستم فرمان برقی (در مدل اتوماتیک)، سنسور باران، ترمز اضطراری، سانروف و دوربین عقب از جمله ویژگی های این خودرو هستند.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1402/5/30
از نظر ظاهری خوب ومورد پسن من است ولی باید قیمتش ببینیم اگه زیر۳۰۰میلیون باشه خوبه واگه صدای موتورش داخل کابین نیاد وزیرش به زمین نگیره
1402/5/31
الان شاهین مدل 401 و ساینا و کوییک اس عایق بندیشون عوض شده کلا صدای موتور تو نمیاد