موضوعات داغ

سفر خانوادگی با اجاره خودرو اسپورتیج | تجربه ای فراموش نشدنی!

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

آیا به دنبال یک سفر خانوادگی مملو از راحتی و لذت هستید؟ با " سعادت رنت" هیچ دغدغه ای در خصوص انتخاب بهترین خودرو نخواهید داشت.

خودرو کیا اسپورتیج، با فضای داخلی وسیع و امکانات مدرن، همراهی ایده آل برای خانوادههایی است که میخواهند از هر لحظه سفر خود لذت ببرند.

با اجاره اسپورتیج از "سعادت رنت" راحتی و آرامش در هر مرحله از سفرتان تجربه کنید !

با ما تماس بگیرید و رزرو خود را امروز انجام دهید!

تجربه نوین سفر خانوادگی با اجاره کیا اسپورتیج

وقتی صحبت از سفر با خانواده می شود، انتظار می رود که هر لحظهاش پر از لذت و آرامش باشد. اما انتخاب درست یک خودرو، میتواند تاثیر زیادی در کیفیت تجربه سفر شما داشته باشد. در همین راستا، شرکت اجاره خودرو سعادت رنت با ارائه خودروی اسپورتیج به مشتریان خود، شرایط را برای تجربه یک سفر لذت بخش با خانواده از طریق اجاره اسپورتیج مهیا کرده است.

اما ممکن است شما به عنوان کسی که قصد اجاره اسپورتیج در تهران را دارید، بخواهید قبل از اجاره این خودرو، ابتدا نظرات افرادی که قبلا تجربه استفاده از این خودرو را داشته‌اند بررسی نمائید.

در ادامه چند مورد از نظرات و تجربه‌های افراد از اجاره اسپورتیج را بررسی می‌کنیم تا با خیالی آسوده‌تر بتوانید در مورد اجاره این خودرو، تصمیم بگیرید.

تجربه افراد از اجاره کیا اسپورتیج

1- ما برای سفرخانوادگی، نیاز به خودروی بزرگتری داشتیم و تصمیم به اجاره اسپورتیج برای سفر گرفتیم و واقعا جادار و شیک بود و همگی از انتخابمون راضی بودیم.

2- برای مراسم عروسیم، کیا اسپورتیج کرایه کرده بودیم، خودروی خیلی لوکسی هست و ظاهر واقعا شیکی داره و به پیشنهاد خود شرکت، گل آرایی خودرو را به شرکت سپردیم و واقعا خیلی خوش سلیقه این کار رو انجام داده بودند و همه عکسای عروسیم کنار خودرو فوق العاده شده بودند.

3- من یک جلسه کاری در شهر دیگر داشتم و برای این سفر، کیا اسپورتیج را اجاره کردم. در حین سفر واقعا راحت بودم و وقتی ماشین رو تحویل گرفتم، باک ماشین پر بود و ماشین، کارواش رفته و خیلی تمیز بود و تا مقصدم کلی کیف کردم از کیفیت ماشین و خدمات.

4- من قصد خرید این خودرو را داشتم، برای آزمایش کارکرد خودرو، تصمیم به اجاره اسپورتیج گرفتم و با خونواده برای چند روز به سفر رفتیم و بهتون اینکار رو پیشنهاد می‌کنم که خیلی خوب میشه اگر قبل از خرید خودرو، اون خودرو رو در صورت امکان، اجاره کنید تا از انتخاب خودرو برای استفاده دائمی خودتون مطمئن بشید. واقعا ارزش این کار رو داره.

5- من برای سفر کوهستانی اجارش کردم، ولی متوجه شدم شتاب و قدرت بالایی برای اینگونه مکان‌ها ندارد و بیشتر برای استفاده روزانه و داخل شهری انتخاب مناسبی هست نه مسیرهای کوهستانی.

6- ما با خوانواده مدت‌ها بود برای یک سفر به دو شهر زیبای ایران برنامه ریزی کرده بودیم و بنا به اتفاقی، این امکان وجود نداشت که با خودروی خودمون، به مسافرت بریم و به همین دلیل از شرکت، خودرو کیا اسپورتیج رو اجاره کردیم چون میدونستم که جادار و راحت هست و واقعا هم اون سفر بهمون خیلی خوش گذشت و از کارکرد خودرو راضی بودم و اجاره اسپورتیج رو پیشنهاد می‌کنم.

مشخصات فنی، رفاهی و امنیتی خودرو برای تجربه اجاره اسپورتیج

مشخصات فنی، رفاهی و امنیتی مدلهای مختلف خودروی کیا اسپورتیج ممکن است بسته به سال تولید و بازارهای مختلف، کمی متفاوت باشد. که در ادامه برای آشنایی شما با ویژگی و مشخصات این خودرو قبل از تصمیم برای اجاره اسپورتیج، به بررسی مشخصات فنی و رفاهی آن می‌پردازیم :

ظرفیت

• ظرفیت خودرو : ۷ نفر

• ظرفیت صندوق عقب : ۴ چمدان

مشخصات فنی

• حداکثر قدرت موتور : ۱۸۸ اسب بخار

• حداکثر سرعت : ۲۰۰ کلیومتر بر ساعت

• دنده اتومات

• گنجايش مخزن سوخت : ۶۶ لیتر

• سیستم نشان دهنده باد لاستیکها

• سیستم کمکی در سربالایی و سرپایینی

ویژگی های رفاهی

• سیستم اینفوتینمنت با صفحه نمایش لمسی

• سیستم صوتی با کیفیت بالا

• سیستم استارت دکمه ای

• کولر و گرمکن صندلی

• سیستم کنترل هوا و تهویه مطبوع اتوماتیک

ویژگی های امنیتی

• سیستم تشخیص خروج از خط

• سیستم ترمز پارک الکترونیکی

• سنسورهای پارک

• دوربین دید عقب

• سیستم کمک به ترمز اضطراری

• کیسه هوای متعدد

• سیستم کنترل پایداری الکترونیکی (ESC)

اجاره اسپورتیج، به دلیل داشتن فضای داخلی وسیع و امکانات مدرن ذکر شده در مورد خودرو، یک انتخاب بینظیر برای خانواده هایی است که به دنبال یک سفر راحت و ایمن میباشند.

مشتریانی که اخیراً از خدمات اجاره خودرو در تهران استفاده کردهاند، این موضوع را تایید می کنند. آنها ابراز داشتند که با استفاده از اسپورتیج، سفری متفاوت، شاد و آرامش‌بخش را تجربه کرده اند.

قیمت اجاره اسپورتیج در تهران

قیمت اجاره اسپورتیج در تهران

هزینه ها برای اجاره کیا اسپورتیج، با توجه به مدت زمان اجاره خودرو بدون راننده یا با راننده و مدل خودرو، متفاوت میباشد.

اگر برای برگزاری مراسمات، سفر یا استقبال از مهمان خاص خود به دنبال اجاره اسپورتیج با شرایط آسان و ارزانترین قیمت می‌باشید، یا برای تجربه داشتن مراسم عروسی باشکوه‌تر، به دنبال اجاره ماشین عروس کیا اسپورتیج هستید، می توانید از طریق شرکت بین المللی اجاره خودرو سعادت رنت، نسبت به رزرو این خودروی جذاب با توجه به رنگ خودرو، تاریخ و تعداد روز اجاره مدنظرتان، اقدام کنید.

برای اطلاع بیشتر از قیمت اجاره اسپورتیج و سایر خودروهای مجموعه می‌توانید به سایت ما با آدرس saadatrent.com مراجعه کنید یا از طریق تماس با شماره 09128005848 بصورت تلفنی مشاوره گیرید. همچنین می توانید برای اطمینان و کسب جزئیات بیشتر، در دفتر مرکزی سعادت رنت در تهران به آدرس تهران، شهرزیبا، بلوار تعاون، خیابان فرساد، خیابان سرو، کوچه نیلوفر ۳، پلاک ۳ حضور پیدا کنید و خودرو مدنظرتان را رزرو و اجاره نمائید.

اجاره خودرو لوکس از سعادت رنت

جمع بندی

امروزه، با وجود امکان اجاره خودرو اسپورتیج برای سفر خانوادگی، انتخاب یک شرکت معتبر و مطمئن برای اجاره خودرو نیز بسیار اهمیت دارد. شرکت سعادت رنت با سابقه ی درخشان و خدمات متمایز خود در زمینه اجاره خودرو، به سرعت به یکی از برترین ها در این زمینه تبدیل شده است.

سعادت رنت، توانسته رتبه ی یک رضایتمندی مشتریان را در چند سال متوالی از نظر TRIPADVISOR و GOOGLEREVIEW به دست آورد ودر حال حاضر جزو ۳ شرکت برتر در زمینه اجاره خودرو با شرایط آسان و قیمت مناسب میباشد که در حال حاضر، دارای شعب متعددی در چندین شهر از ایران، ترکیه و امارات می باشد. پس اگر قصد تجربه ی یک سفر خانوادگی خاطره‌انگیز با کرایه کیا اسپورتیج را دارید، با خیال راحت، این خودرو را از شرکت ما اجاره کنید.

سفری زیبا و آسوده برایتان آرزو می کنیم!

این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1402/5/31
اسپورتیج 7 نفره بود حتما دونفر هم رو باربند میبره