موضوعات داغ

تجربه رانندگی با تیگارد X35‌ را در اتوخسروانی تجربه کنید

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

انجام تست درایو پیش از خرید خودرو، به یک رسم در بازاریابی و فروش خودرو در سطح جهان تبدیل شده است. این کار به مشتری اجازه می‌دهد تا تجربه دقیق‌تری از یک خودرو و نحوه رفتار آن در اختیار داشته باشد. همچنین تست درایو به عنوان یک عامل مثبت در بازاریابی شناخته می‌شود و مشتریان بیشتری را به سمت محصول شما می‌کشاند. اکنون پس از مدت‌ها، فرصت تست درایو تیگارد X35 توسط مجموعه اتوخسروانی برای مشتریان مهیا شده است.

مجموعه اتوخسروانی در حال حاضر نمایندگی 113 سانیار موتور پارسیان، شرکت تولیدکننده و عرضه‌کننده تیگارد X35 را برعهده دارد. علاقمندان به شرکت در تست درایو تیگارد X35، می‌توانند به یکی از شعب اتوخسروانی در سراسر تهران مراجعه کنند. تجربه رانندگی پیش از خرید، یکی از مزایای مهمی است که اتوخسروانی در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد. از مدت‌ها پیش دیگر تست درایو در بازار خودرو ایران اجرا نشده است و اتوخسروانی اکنون این فرصت را در اختیار مخاطبان قرار داده است.

علاوه بر تست درایو، اتوخسروانی یک مزیت بزرگ دیگر را نیز برای خریداران تیگارد X35 در نظر گرفته است. این مجموعه برای خریداران تیگارد X35، یکسال گارانتی ویژه تعویض خودرو در نظر گرفته است. این طرح تنها توسط اتوخسروانی ارائه می‌شود. بنابراین در دیگر نمایندگی‌ها به این قابلیت ویژه دسترسی نخواهید داشت. این تست درایو ۹ و ۱۰ شهریور از ساعت ۱۱ تا ۱۷ در برج میلاد برگزار می‌شود. علاقمندان جهت حضور در این برنامه لطفاً با شماره تلفن ۰۲۱۴۸۴۲۱ تماس حاصل نمایند.

نگاهی به تیگارد X35

تیگارد X35 یکی از کراس‌اوورهای جمع‌وجور بازار ایران است که توسط شرکت سانیار موتور پارسیان تولید و عرضه می‌شود. این شرکت براساس همکاری مشترک بایک چین و دیار خودرو شکل گرفته است تا محصولات بایک را با نام تیگارد به بازار ایران عرضه کند.

این خودرو همانند بسیاری از کراس‌اوورهای چینی دیگر، به پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر مجهز است که حداکثر 147 اسب‌بخار قدرت و 210 نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. گیربکس CVT که ویژه استفاده در خودروهای اقتصادی و میان رده است، وظیفه انتقال قدرت را در تیگارد X35‌ برعهده دارد. جک S3، ام وی ام X33‌ کراس، هایما S5 و چانگان CS35 پلاس برخی از رقبای تیگارد X35 در بازار ایران هستند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد