موضوعات داغ

تحویل اولین کشنده دوو به مشتری توسط کاسپین خودرو + عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

کاسپین خودرو به عنوان یکی از فعالان تولید کشنده و کامیون در ایران، اولین دستگاه کشنده 44 تن تک محوره مدل دوو را که در طرح فروش خرداد ماه سال جاری عرضه کرده بود، به مشتری تحویل داد.

شرکت کاسپین خودرو فرهنگ به عنوان نماینده رسمی خودروهای تجاری و کار دوو در ایران، دو محصول کامیون باری 18 تن و کامیون کشنده 44 تن از این برند را در کارخانه خود در منطقه آزاد سلفچگان تولید می‌کند.

این شرکت سال گذشته و در نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد، دو محصول باری و کشنده خود از برند دوو را به نمایش عموم درآورد. در آن زمان، کامیون باری 18 تن آماده عرضه شده بود و همزمان، برنامه گسترش شبکه نمایندگی‌های فروش و خدمات فروش در سراسر کشور به اجرا درآمد.

در حال حاضر 26 نمایندگی فعال فروش و خدمات پس از فروش آماده خدمت‌رسانی به مشتریان شرکت کاسپین خودرو فرهنگ در سراسر کشور می‌باشند. امروز نیز این شرکت به صورت نمادین اولین نمونه پلاک شده از کامیون کشنده 44 تن دوو را تحویل مشتری داد.

این شرکت در خردادماه امسال، طرح پیش فروش این کشنده قدرتمند را با قیمت نهایی 6 میلیارد و 616 میلیون تومان اعلام کرده بود. بر اساس این طرح که مورد استقبال زیادی قرار گرفت، مشتریان با پرداخت 4 میلیارد و 616 میلیون تومان پیش‌پرداخت و اقساط 12 ماهه 2 میلیارد تومانی، موفق به خرید این محصول ارزشمند شدند.کشنده تحویل شده، دارای 2 سال گارانتی یا طی مسافت 200 هزار کیلومتر (هر کدام زودتر فرا برسد) است.

تحویل اولین کشنده دوو به مشتری توسط کاسپین خودرو

مشخصات فنی کشنده 44 تن دوو

کشنده 44 تن دوو از یک موتور توربوشارژ خطی 6 سیلندر و 11 لیتری بهره می‌برد که 440 اسب بخار قدرت و 2108 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. موتور از دوسان کره‌جنوبی و گیربکس 12 سرعته از ZF آلمان است. کشنده 44 تن تک محور دوو یکی از جدیدترین محصولات شرکت کاسپین خودرو است که با ویژگی‌ها و تجهیزات فراوان طراحی و تولید شده است.

سیستم تعلیق جلو پارابولیک به همراه میله متعادل کننده و تعلیق بادی شناور مجهز به 4 بالن و تنظیم ارتفاع در محور عقب از ویژگی‌های تعلیق این کشنده به شمار می‌رود. بیشینه سرعت این کشنده بر اساس اعلام رسمی شرکت کاسپین خودرو 125 کیلومتر بر ساعت است.

ظرفیت باک‌های آلومینیومی سوخت این کشنده مجموعا 800 لیتر اعلام شده است. همچنین این کشنده با ویژگی‌ها و تجهیزاتی همچون سیستم حمل کالای خطرناک، سیستم هشدار انحراف از مسیر، یخچال، کولر درجا، بخاری درجا و سیستم چندرسانه‌ای به همراه نمایشگر عرضه شده است.

کشنده 44 تن دوو

سایر تجهیزات این کشنده شامل سیستم تهویه مطبوع، دو تخت‌خواب مجهز به گرمکن، صندلی بادی راننده، سنسور نور، سانروف برقی، آینه‌های جانبی با گرمکن، سیستم هشدار برخورد از جلو و سیستم هشداردهنده دنده عقب است. همچنین سیستم کنترل شروع حرکت خودرو در سربالایی، کروز کنترل، چراغ‌های روشنایی در روز، قفل دیفرانسیل و سیستم کمکی استارت بیرون از کابین نیز از دیگر ویژگی‌های این کشنده 44 تنی هستند.

شرکت کاسپین خودرو فرهنگ با تحویل نمادین اولین کامیون کشنده 44 تن پلاک شده دوو به مشتری، مقدمات حضور گسترده این محصول کره‌ای را در جاده‌های کشور فراهم کرده است. انتظار می‌رود به زودی تعداد بیشتری از این کشنده‌ها در محورهای مواصلاتی و جاده‌های کشور به چشم بخورند.

بنابراین می‌توان گفت کشنده 44 تن تک محور دوو با توجه به ظرفیت بالای حمل بار، توان موتور بالا و ویژگی‌ها و تجهیزات فراوان، گزینه مناسبی برای حمل و نقل بار در مسافت‌های طولانی به شمار می‌رود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد