موضوعات داغ

دایون Y7 شاسی مستقل خودروسازی ایلیا در نمایشگاه خودرو مشهد 1402 + فیلم و عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت خودروسازی ایلیا در حاشیه نمایشگاه خودرو مشهد 1402 در کنار معرفی کراس اوور 7 نفره VGV U75 پلاس از دیگر محصول به روز شده خود یعنی دایون Y7 نیز رونمایی کرد.

شرکت خودروسازی ایلیا سال پیش خودروی شاسی مستقل دایون Y5 را روانه بازار کرد که به دلیل بهره‌مندی از شاسی نردبانی و قفل دیفرانسیل در محور عقب، توانایی‌های آفرودی بالاتری نسبت به سایر خودروهای چینی داشت.

ویدیو بررسی دایون Y7

این خودرو با پیشرانه توربوشارژ ۲ لیتری میتسوبیشی و کد ۴K21 مجهز بود که توان تولید ۲۰۲ اسب بخار را داشت. اکنون شرکت ایلیا مدل جدید Y7 را روانه بازار کرده که اگرچه از نظر ظاهری شباهت زیادی به Y5 دارد، اما پیشرانه آن کاملاً متفاوت است.

دایون Y7 به پیشرانه ۲.۴ لیتری توربوشارژ میتسوبیشی با کد ۴K22 مجهز شده است که توان تولید ۲۱۵ اسب بخار و گشتاور ۳۲۰ نیوتن متر را دارد. این نیرو از طریق همان گیربکس ۶ سرعته خودکار به چهار چرخ منتقل می‌شود. بنابراین Y7 نسبت به Y5 از پیشرانه قوی‌تر و توان بالاتری بهره‌مند است که می‌تواند عملکرد بهتری در مسیرهای آفرود داشته باشد. انتظار می‌رود این خودروی جدید نیز مورد استقبال مشتریان قرار گیرد.

نمای جانبی دایون Y7

تجهیزات و امکانات دایون Y7

خودروی جدید دایون Y7 همانند مدل قبلی Y5، به تجهیزات رفاهی و ایمنی متعددی مجهز شده است. از جمله این تجهیزات می‌توان به صفحه نمایش ۸ اینچی لمسی، تودوزی و فرمان چرمی، ۸ بلندگو، سیستم کلید هوشمند و استارتر، تنظیم برقی صندلی راننده، سانروف برقی، دوربین دید عقب، سیستم کروز کنترل، ظرفیت ۷ سرنشین، رینگ ۱۷ اینچ آلومینیومی و کنترل مستقل تهویه مطبوع ردیف عقب اشاره کرد.

نمای عقب دایون Y7

علاوه بر این‌ها، Y7 دارای تجهیزات ایمنی و رفاهی بیشتری نسبت به Y5 است. از جمله سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، چراغ‌های روشنایی روز، سیستم نظارت بر فشار باد تایرها، سیستم چراغ اتوماتیک و برف پاک‌کن خودکار مجهز به سنسور باران. با توجه به این تجهیزات، می‌توان انتظار داشت Y7 ایمنی و راحتی بیشتری نسبت به مدل قبلی داشته باشد و مورد استقبال بیشتر مشتریان قرار گیرد.

فضای داخلی دایون Y7

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد