موضوعات داغ

گزارش تصویری از غرفه ایلیا موتور در نمایشگاه مشهد ۱۴۰۲ + عکس

عکس مطلب اول

بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد از تاریخ ۹ شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه‌های این شرکت برگزار شده و تا چهار روز ادامه دارد. این نمایشگاه، یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای خودرویی کشور در سال ۱۴۰۲ است و خودروسازان بسیاری در آن شرکت کرده‌اند.

ایلیا موتور به عنوان یکی از شرکت‌کنندگان حاضر در نمایشگاه، دو محصول کاملا جدید را در غرفه خود به نمایش گذاشته است؛ شاسی‌بلند دایون Y7 و کراس اوور وی‌جی‌وی U75 پلاس.

شاسی‌بلند دایون Y7 نسخه ارتقایافته محصول قبلی این خودروساز، یعنی دایون Y5 است که به دلیل داشتن شاسی نردبانی و قفل دیفرانسیل عقب، لذت پیمودن مسیرهای آفرودی را برای سرنشینان به ارمغان می‌آورد. حالا نسخه بهبودیافته این ماشین به نام Y7 در مشهد رونمایی شده که به موتور ۲.۴ لیتری توربوشارژ مجهز است و می‌تواند ۲۱۵ اسب بخار قدرت و ۳۲۰ نیوتن متر گشتاور را از طریق گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک به هر چهار چرخ وارد کند. این ماشین نیز قابلیت آفرود داشته و از لحاظ امکانات و تجهیزات، پیشرفته‌تر از مدل Y5 است.

نسخه فول آپشن این ماشین با نام دایون Y7 پلاس دارای امکانات بیشتری همچون دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور پارک جلو، رادار نقطه کور و ... است. به علاوه، امکان سفارش تریم چوبی کابین برای خریدار وجود دارد.

شاسی بلند دایون Y7

در کنار دایون نوک‌مدادی‌رنگ، خودروی جذاب دیگری به نام VGV U75 Plus قرار دارد که یک کراس اوور ۷ نفره خانوادگی است. این ماشین ظاهر و باطن به‌روزی داشته و در زیر کاپوت، از یک موتور ۲ لیتری توربوشارژ جهت حرکت استفاده می‌کند. پیشرانه ۴ سیلندر قدرتمند یو۷۵ پلاس قادر به تولید ۲۲۶ اسب بخار قدرت و ۳۸۵ نیوتن متر گشتاور بوده و قوای محرکه خود را از طریق گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک به سمت چرخ‌های جلو هدایت می‌کند. کراس اوور VGV U75 Plus به امکانات رفاهی و ایمنی و همین‌طور پکیج قابل‌توجهی از سیستم‌های پایداری مجهز بوده و آن از سوی ایلیا موتور بین ۱.۷ الی ۱.۸ میلیارد تومان اعلام شده است.

کراس اوور وی‌جی‌وی U75 پلاس

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد